Citat:
Ursprungligen postat av
GregersWerle
Det här är så mycket fejk att man baxnar. Lazyman, är det du som producerat hela skiten eftersom du så styvnackat försvarar vad alla kan se igenom?
Utan att spoila vem eller vilka som inte tillåts vinna så åker han/hon/de ut på fullkomligt godtyckliga grunder. Ingen av instruktörerna framstår som den vassaste kniven i lådan och att höra dem leka amatörpsykologer är pinsamt. Tomma fraser om att riva fasader och att "deltagarna skall visa vilka de egentligen är" är fullomligt nonsens. Testerna utförs under åtta (8) dagar. Deltagarna vet att det tar slut inom den tidsramen och att det bara är att hålla ut så länge. Det är de fysiska proven som sållar bort de deltagare som inte går i mål, ingenting annat. De har förmodligen också sett tidigare säsonger och den brittiska förlagan så förhörsmomentet i sista övningen är meningslöst. Det visade sig ju också eftersom det inte redovisades någon vettig förklaring till vad som skiljde mellan vinnaren/vinnarna och förloraren/förlorarna. Det var helt enkelt uppgjort hur många till antalet som skulle få "gå i mål". Han/hon/de som underkändes borde ha godkänts också. Det vi nu fick se var ingenting annat än trams!
Definitivt sista gången jag ser på det här, jag blir bara förbannad. Och nej, jag vet fan inte hur man skapar spoiler-inlägg, därav mina lätt lustiga formuleringar ovan.
Fy fan för "bra tv"!
Jag arbetade i produktionen, med med vad och vem jag är avslöjar jag inte.
Jag har inget behov av att försvara, jag försöker förklara saker som missuppfattas.
Det var inte uppgjort hur många som skull klara sig till slutet. Det gjorde planeringen av kommande dagar lite besvärlig ibland.
Tycker det var tydligt i programmet att det inte var en vanlig tävling. Det var inte snabbast vinner, först upp på berget vinner
Presis som i en riktig uttagning bedömmer man många olika saker.
Gällande förhören förklarades det att I skarpt läge skulle man gå längre. Förhörsledarens bedömning av de som åkte ut i det momentet var tydligt.
Programmet har varit populärt även i år, men som med all TV, alla gillar inte allt. Mycke på tv jag tycker är skit, men som många tittar på och gillar. Idol, skit tycker jag, många som gillar det. Mästarnas mästare, alltid bra enligt mig, andra tycker det blivit tråkigt.
.