Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-17, 22:33
Medlem
RickRozays avatar
Lite sent i hågen men vad ska man säga. Ser fram emot RTI (resistance to interogation) momentet i sista avsnittet. Hoppas förhörarna är riktigt jävliga.
I Brittiska upplagan vrålade en av ledarna "CUNT" rakt i ansiktet på en kvinnlig deltagare (klipp med censur, fast vet att han säger cunt)

Tror våra deltagare hade blivit för kränkta om dom hörde något sådant. Det är en stor svaghet med svenska mentaliteten, att bli kränkt.

Vet inte. Hoppas hon stephanie får riktigt med smörj i sista avsnittet. Hon måste sättas på plats.
Senast redigerad av RickRozay 2022-04-17 kl. 22:36.
Citera
2022-04-18, 00:00
Medlem
Ser att Elitstyrkans Hemlighet Australien kommer på C-more med start 1 Maj, spännande Såg ut som de engelska instruktörena höll i det men möjligen jag såg fel.
Citera
2022-04-19, 08:52
Medlem
Den engelska versionen tycker jag är bra. Instruktörerna verkar va lite roligare😄
Citera
2022-04-19, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ser att Elitstyrkans Hemlighet Australien kommer på C-more med start 1 Maj, spännande Såg ut som de engelska instruktörena höll i det men möjligen jag såg fel.
Ant Middleton fick kicken från den brittiska kanalen eftersom han kritiserade BLM (och möjligen av andra skäl också). Tydligen var han fortfarande välkommen i Australien.

Jag gissar att den versionen därmed är förvillande lik UK-säsongen, möjligen i lite coolare natur. Mycket skrikande och fula ord. Och kanske The Umpire...
Citera
2022-04-19, 14:05
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ny säsong eller vad menar du? FInns ju redan på TV4 play. svenska, danska, brittiska och australiensiska. Finns två säsonger av den australiensiska med Ant och de andra britterna.
Citera
2022-04-21, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Lite sent i hågen men vad ska man säga. Ser fram emot RTI (resistance to interogation) momentet i sista avsnittet. Hoppas förhörarna är riktigt jävliga.
I Brittiska upplagan vrålade en av ledarna "CUNT" rakt i ansiktet på en kvinnlig deltagare (klipp med censur, fast vet att han säger cunt)

Tror våra deltagare hade blivit för kränkta om dom hörde något sådant. Det är en stor svaghet med svenska mentaliteten, att bli kränkt.

Vet inte. Hoppas hon stephanie får riktigt med smörj i sista avsnittet. Hon måste sättas på plats.

Haha de kommer aldrig hända. Hon är ju produktionens gullegris!
Citera
2022-04-21, 08:48
Medlem
Dags för sista avsnittet. Låt mig gissa på att dom kommer försöka knäcka boxaren mest hela tiden, och hacka på allt han gör.

Brandkvinnan kommer få slippa alla tuffa prov och samtidigt bli pushad till att klara av det. Att hon går hela vägen har man sätt i introt sedan första avsnittet. (Där hon drar lättnadens böl i ett kort klipp. Jämför detta med de andra gråtscenerna så ser man tydligt att det handlar om nåt annat). Men vem är förvånad i dagens Sverige.

Jesuskvinnan kommer nog ge upp när gud inte kan rädda henne ur någon knepig tankesituation osv..

Vad tror ni andra ?
Citera
2022-04-21, 11:57
Så, nu har man sett sista då.

och varför dessa kramkalas med ledarna sen efter nån lämnar in nr eller allt är slut? Det tar bort lite av auktoriteten och blir bara reality-tv
Citera
2022-04-21, 12:56
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Så, nu har man sett sista då.

och varför dessa kramkalas med ledarna sen efter nån lämnar in nr eller allt är slut? Det tar bort lite av auktoriteten och blir bara reality-tv

Det är ju en realityserie och då är det lite gulligull med. Och eftersom detta är ju en kamp för sig själv att de lär vara nedbrutna så har jag inte något emot att de får kram när ge bestämmer sig för att lämna självmant. Det är ju så lite som syns på dessa ca 45 minuter.

Angående spoilern,
Citera
2022-04-21, 15:10
Bannlyst
Fatta vad man hade lyckas bra i detta program som fullblodig psykopat. Alla dessa kycklingar bryts ner helt mentalt av lite kyla tills de börjar lipa sönder....
Citera
2022-04-21, 19:51
Medlem
RickRozays avatar
Kanske Lazyman kan sprida lite ljus på om kameramännen är helt synliga för dom som sökte efter grupp alfa och bravo?

I alla fall:

Senast redigerad av RickRozay 2022-04-21 kl. 19:56.
Citera
2022-04-21, 21:06
Medlem
Enmansdemos avatar
"Släck alla lampor som stör" föreslog (inte) Nr 18, ingen hade några invändningar
"Lägg dig ner & lyssna" (göm dig för patrullbåten) ingen hade några invändningar nu heller,
"Och le som bara du gör?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in