2021-06-08, 18:21
Medlem
Ni blev upphetsade där ett tag va? Detta är squeezen! Nu ska jag bli rik, men så blev det ju inte ....

Detta är bara Wall Street som leker med er. Pumpar upp kursen, blankar och köper i dippen. Sedan upprepar dom det gång på gång.

När ska ni ge upp era feberdrömmar om denna aktie? Ni kommer inte att bli rika genom HODL.
Citera
2021-06-08, 18:28
Medlem
KalleAnkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heir-of-Melnibone
Ni blev upphetsade där ett tag va? Detta är squeezen! Nu ska jag bli rik, men så blev det ju inte ....

Detta är bara Wall Street som leker med er. Pumpar upp kursen, blankar och köper i dippen. Sedan upprepar dom det gång på gång.

När ska ni ge upp era feberdrömmar om denna aktie? Ni kommer inte att bli rika genom HODL.
Worst. Shill. Ever.

Ingen kan seriöst vara så hjärndöd som du. Alla är plus massvis.
Varför tar du inte bara din bil och frontar ett berg eller brofundament. Just det, du har inte råd med en.

Ingen är intresserad av vad du har att säga.
Citera
2021-06-08, 18:33
Medlem
Citat:

Ja de är fruktansvärt, paniksäljer varje gång de rasar mer än 10%, sen köper jag tillbaka i fomo varje gång de ökat. Fortsätter de så här så blir jag snart hemlös!!!
Citera
2021-06-08, 18:57
Medlem
doctor-potatos avatar
Citat:

I princip alla som investerat i den här aktien sen tråden startade har gått plus.
Citera
2021-06-08, 19:06
GME har rasat till $15 över öppningspriset. Vilket ras!
Citera
2021-06-08, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
GME har rasat till $15 över öppningspriset. Vilket ras!

Rasat eller rusat?
Du skriver lite konstig svenska.
Citera
2021-06-08, 19:11
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:

Dagens var inte squeezen. Du kommer märka när squeezen kommer.

Det är busenkelt att Hodla när kursen bara går upp. Detta är inte över om du tror det.
Som redan påpekats så är de flesta som köpt ordentligt plus på denna aktie.
Måste svida att se det för en bitter och misunsam människa som dig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av HatarFolk
Rasat eller rusat?

GME är en axie... och axier rasar uppåt
Senast redigerad av Lagerkommandant 2021-06-08 kl. 19:34.
Citera
2021-06-08, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av HatarFolk
Rasat eller rusat?

Den rasade från +$50 till +$20.

Jag har bara ökat runt 80% totalt. Funderar på att flytta till Åbo!
Citera
2021-06-08, 20:16
Medlem
Citat:

Kursen var 4% upp då jag skrev det. Men visst har man blivit aningen bortskämd i denna aktie och 4% har blivit ett "bara"
Citera
2021-06-08, 22:04
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Kursen var 4% upp då jag skrev det. Men visst har man blivit aningen bortskämd i denna aktie och 4% har blivit ett "bara"

Nu slapp du nöja dig med futtiga 4%
Stängning idag på precis över $300, +$20,19 +7,2% på dagen.

Rasar på bra uppåt.
Lustigt hur alla dessa flash crashes bara blir mindre och svagare för varje gång.
Citera
2021-06-08, 22:45
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctor-potato
I princip alla som investerat i den här aktien sen tråden startade har gått plus.

Sanning med modifikation, plus är man väl inte förän man säljer sitt innehav. Finns gott om folk som lyckats göra sig en hacka. Nu är det även nära de nivåer då de som köpte in sig i uppgången har möjlighet att nå breakeven.

Detta är fruktansvärt intressant att följa, egentligen oavsett vad som sker med aktien. Hoppas förstås hellre på uppgång än nergång då det är förbaskat tråkigt att se vanliga småsparare bränna sig.
Citera
2021-06-09, 00:24
Medlem
Ligger 305,29 just nu på etfterhandeln
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här