2021-06-08, 18:21
Medlem
Ni blev upphetsade dr ett tag va? Detta r squeezen! Nu ska jag bli rik, men s blev det ju inte ....

Detta r bara Wall Street som leker med er. Pumpar upp kursen, blankar och kper i dippen. Sedan upprepar dom det gng p gng.

Nr ska ni ge upp era feberdrmmar om denna aktie? Ni kommer inte att bli rika genom HODL.
Citera
2021-06-08, 18:28
Medlem
KalleAnkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heir-of-Melnibone
Ni blev upphetsade dr ett tag va? Detta r squeezen! Nu ska jag bli rik, men s blev det ju inte ....

Detta r bara Wall Street som leker med er. Pumpar upp kursen, blankar och kper i dippen. Sedan upprepar dom det gng p gng.

Nr ska ni ge upp era feberdrmmar om denna aktie? Ni kommer inte att bli rika genom HODL.
Worst. Shill. Ever.

Ingen kan serist vara s hjrndd som du. Alla r plus massvis.
Varfr tar du inte bara din bil och frontar ett berg eller brofundament. Just det, du har inte rd med en.

Ingen r intresserad av vad du har att sga.
Citera
2021-06-08, 18:33
Medlem
Citat:

Ja de r fruktansvrt, paniksljer varje gng de rasar mer n 10%, sen kper jag tillbaka i fomo varje gng de kat. Fortstter de s hr s blir jag snart hemls!!!
Citera
2021-06-08, 18:57
Medlem
doctor-potatos avatar
Citat:

I princip alla som investerat i den hr aktien sen trden startade har gtt plus.
Citera
2021-06-08, 19:06
GME har rasat till $15 ver ppningspriset. Vilket ras!
Citera
2021-06-08, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
GME har rasat till $15 ver ppningspriset. Vilket ras!

Rasat eller rusat?
Du skriver lite konstig svenska.
Citera
2021-06-08, 19:11
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:

Dagens var inte squeezen. Du kommer mrka nr squeezen kommer.

Det r busenkelt att Hodla nr kursen bara gr upp. Detta r inte ver om du tror det.
Som redan ppekats s r de flesta som kpt ordentligt plus p denna aktie.
Mste svida att se det fr en bitter och misunsam mnniska som dig sjlv.

Citat:
Ursprungligen postat av HatarFolk
Rasat eller rusat?

GME r en axie... och axier rasar uppt
Senast redigerad av Lagerkommandant 2021-06-08 kl. 19:34.
Citera
2021-06-08, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av HatarFolk
Rasat eller rusat?

Den rasade frn +$50 till +$20.

Jag har bara kat runt 80% totalt. Funderar p att flytta till bo!
Citera
2021-06-08, 20:16
Medlem
Citat:

Kursen var 4% upp d jag skrev det. Men visst har man blivit aningen bortskmd i denna aktie och 4% har blivit ett "bara"
Citera
2021-06-08, 22:04
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Kursen var 4% upp d jag skrev det. Men visst har man blivit aningen bortskmd i denna aktie och 4% har blivit ett "bara"

Nu slapp du nja dig med futtiga 4%
Stngning idag p precis ver $300, +$20,19 +7,2% p dagen.

Rasar p bra uppt.
Lustigt hur alla dessa flash crashes bara blir mindre och svagare fr varje gng.
Citera
2021-06-08, 22:45
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctor-potato
I princip alla som investerat i den hr aktien sen trden startade har gtt plus.

Sanning med modifikation, plus r man vl inte frn man sljer sitt innehav. Finns gott om folk som lyckats gra sig en hacka. Nu r det ven nra de niver d de som kpte in sig i uppgngen har mjlighet att n breakeven.

Detta r fruktansvrt intressant att flja, egentligen oavsett vad som sker med aktien. Hoppas frsts hellre p uppgng n nergng d det r frbaskat trkigt att se vanliga smsparare brnna sig.
Citera
2021-06-09, 00:24
Medlem
Ligger 305,29 just nu p etfterhandeln
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här