Citat:
Ursprungligen postat av
faggotlord
hll dig till din egna trd om du vill prata popcorn. ingen som hller GME vill ha med er att gra. Dom enda som pratar GME/AMC som en och samma familj r torrdasstomtar p youtube som fr betalt. Och du r bra korkad om du fortfarande tittar p dom.
hller AMC p med Web3? Hller AMC p med blockchain teknologi fr att slppa spel? Nej juste, vi r inte en och samma familj. Ett fretag gr in i framtiden. Det andra fretaget s har insiders slt 90% av deras innehav.
Lyckades du plocka 10-70? grattis.
och varfr skulle jag INTE sga ngot och bara lta svenssons-idioter investera i popcorn och bli bagholders nr insiders cashat ut nu i flera mnaders tid?
Det var frsta gngen jag nmnde AMC i denna trd o det var bara fr att du nmnde det frst din pajas. Jag har bara skrivit om GME innan.
Jag kollar inte p youtube fr att f min information och dom enda snorna som hackar p AMC r botar och snor som blivit lurade av dom som dig.
Jag har inte jmfrt AMC med GME nn gng p fundamental basis s n en gng s sitter du som en bot och bara slnger ur dig TLDR frn Reddit.
Jag har aldrig nmnt AMC o GME som en familj, sna tomtar som dig r definitivt inte familj du r en bitter hater som slde dina AMC fr du gick p alla botar p Reddit som lurade i dig massa dumheter.
Jag r inte kvar i AMC men inte fr att jag inte tror att den har potential att kortsiktigt ha en hgre procentuell kning n GME utan fr att jag i lngden r mer hypad fr GMEs fundamentala mjligheter.
Fr vrigt s cashade flera insiders ut innan den tog sin resa till $70 det innebr inte att priset inte kommer g upp igen.
Jag gjorde jvligt bra p AMC och mycket av det har gjort att jag utkat mitt innehav i GME markant, sen att du r bitter fr att du missade det tget och legat i det rda med en aktie sen januari det r ditt problem s prata inte om AMC nr du bevisligen inte r insatt nog fr att ha nt att bidra med.