Citat:
Ursprungligen postat av
Aigis
Lnka grna till lite av det dr "mest" som pekar p det. Nt jvla svammel frn WSB rknas inte.
Jag vill bara va extremt tydlig med att 997 inte r kunnig och insatt utan en foliehatt och pajas. Ni fr bttre rd av er lokala zigenare utanfr Ica.
Trots att jag r synnerligen skeptiskt till den hr cirkusen finns det faktiskt en och annan i den hr trden som inte r helt jvla dum i huvudet, kodapan r en av dem. Ska man lyssna p nn s r det han och hans gelikar ven om han ocks till slut landar i att man ska kpa.
Jag r inte kunnig, det var ju drfr jag trodde det var foliehattstrams frn brjan, det var ju min pong med trden, att jag ville reda ut vad som stmde.
Sen valde jag att lsa p av en slump och frstod d att det var for real.
Varfr valde jag att lsa p? Jo fr alla som sa att det var FEJK saknade argument, alla bara "trams trams trams jag har handlat med aktier i 20 r det dr stmmer inte"
ingen som SgEr att det r fejk klarar av att sga varfr det var fejk. Det gjorde mig misstnksam. Jag ville ha ngot konkret.
Dremot har sidan som talar fr en squeeze + brskrasch presenterat konkreta bevis, till skillnad frn dom som sger att det r bullshit.