Citat:
Ursprungligen postat av
Aigis
Länka gärna till lite av det där "mest" som pekar på det. Nåt jävla svammel från WSB räknas inte.
Jag vill bara va extremt tydlig med att 997 inte är kunnig och insatt utan en foliehatt och pajas. Ni får bättre råd av er lokala zigenare utanför Ica.
Trots att jag är synnerligen skeptiskt till den här cirkusen finns det faktiskt en och annan i den här tråden som inte är helt jävla dum i huvudet, kodapan är en av dem. Ska man lyssna på nån så är det han och hans gelikar även om han också till slut landar i att man ska köpa.
Jag är inte kunnig, det var ju därför jag trodde det var foliehattstrams från början, det var ju min poäng med tråden, att jag ville reda ut vad som stämde.
Sen valde jag att läsa på av en slump och förstod då att det var for real.
Varför valde jag att läsa på? Jo för alla som sa att det var FEJK saknade argument, alla bara "trams trams trams jag har handlat med aktier i 20 år det där stämmer inte"
ingen som SägEr att det är fejk klarar av att säga varför det var fejk. Det gjorde mig misstänksam. Jag ville ha något konkret.
Däremot har sidan som talar för en squeeze + börskrasch presenterat konkreta bevis, till skillnad från dom som säger att det är bullshit.