2021-02-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatespawn
deepfuckingvalue dubblade sitt innehav och gick ut officiellt med det, leonard cohen gick ut offentligt o sa att han skulle köpa gme aktier. Sen är nog extremt mycket FOMO tror jag iallafall.

Jag har SJUK Fomo nu och tänker att "OMG kan jag köpa till 200 imorgon o dubbla till 400!!!" visst, chansen finns men mina affärer går alltid åt andra hållet...

Därmed inte sagt att jag inte tänker förlora en slant på GME nu när jag ändå förlorat massor på andra förhoppningsbolag.

Sitter och lyssnar på musik just nu och hade hallelujah med leonard cohen på precis när jag läste ditt svar, skojjar inte. Tar detta som ett tecken jag köper
Citera
2021-02-24, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Ska vi till himlen ? Halleluja!

Självklart! Följ med mig in på toppen imorgon o förlora rejält med pengar!
Citera
2021-02-24, 23:05
Medlem
Rekommenderar alla att sälja det första de gör imorrn bitti.
Citera
2021-02-24, 23:07
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Detta händer på fel sätt där de som drar nytta av allt är hedgefundarna dom har skapat uppgången och nu kan kontrollera nergången, förra gången var det tvärtom de förlorade på uppgången vann på nergången nu vill de äga er på båda fronter.

VAR YTTERST FÖRSIKTIG NU. Jag tror ni blir rejält playade.

OBS. endast hypotes men en tanke.
När uppgången och chansen kommer när folk inte kan köpa in sig så borde man dra öronen åt sig.

Precis, att tro att wall street bara sitter och tittar på andra gången det sker? Då är man verkligen naiv.
Citera
2021-02-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Precis, att tro att wall street bara sitter och tittar på andra gången det sker? Då är man verkligen naiv.

Så jag borde inte yoloa imorron?
Citera
2021-02-24, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Arbetar du för en hedgefond eller? Nu drar vi till månen alla apor! Rekommenderar alla att köpa mer det första de gör i morgon när USA-börsen öppnat.
Citera
2021-02-24, 23:14
Medlem
Pengabingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85

+ en stor attack mot REDDIT med förmodligen stora resurser *host*FULA HAJAR*HOST*

Nä detta är märkligt, just saying sedan får ni göra vad ni vill.
Citera
2021-02-24, 23:15
Medlem
Jag sa ju det. Fitta att ja sånde förra veckan efter ha hållt så länge
Citera
2021-02-24, 23:16
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomboni2
Sitter och lyssnar på musik just nu och hade hallelujah med leonard cohen på precis när jag läste ditt svar, skojjar inte. Tar detta som ett tecken jag köper
Det låter inte som världens mest genomtänkta investeringsbeslut, men alla gör som de vill.

Jag följer det här från läktaren denna gången och hoppas att ni inte kraschar mina stålaktier

Det finns dock anledning att höja mer än ett varningens finger här.
Citera
2021-02-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Jag sa ju det. Fitta att ja sånde förra veckan efter ha hållt så länge

Jag också. FAN! Idioterna på Reddit har spenderat veckor med att kalla mig för en idiot och dåre som håller GME och att "sälja och casha in det lilla som finns kvar"

LITA ALDRIG PÅ NÅGON ALLA VILL DIG ONT
Citera
2021-02-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Kom in med en sådan hjärndöd kommentar UTAN förklaring till varför. Är du också uppvuxen i Bulgarien?!
Citera
2021-02-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Kom in med en sådan hjärndöd kommentar UTAN förklaring till varför. Är du också uppvuxen i Bulgarien?!

För att aktien kommer sjunka som en sten imorrn.

Alla kommer sälja efter denna snabba utdelning... Också? Nej, är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in