2021-02-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatespawn
deepfuckingvalue dubblade sitt innehav och gick ut officiellt med det, leonard cohen gick ut offentligt o sa att han skulle kpa gme aktier. Sen r nog extremt mycket FOMO tror jag iallafall.

Jag har SJUK Fomo nu och tnker att "OMG kan jag kpa till 200 imorgon o dubbla till 400!!!" visst, chansen finns men mina affrer gr alltid t andra hllet...

Drmed inte sagt att jag inte tnker frlora en slant p GME nu nr jag nd frlorat massor p andra frhoppningsbolag.

Sitter och lyssnar p musik just nu och hade hallelujah med leonard cohen p precis nr jag lste ditt svar, skojjar inte. Tar detta som ett tecken jag kper
Citera
2021-02-24, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Ska vi till himlen ? Halleluja!

Sjlvklart! Flj med mig in p toppen imorgon o frlora rejlt med pengar!
Citera
2021-02-24, 23:05
Medlem
Rekommenderar alla att slja det frsta de gr imorrn bitti.
Citera
2021-02-24, 23:07
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Detta hnder p fel stt dr de som drar nytta av allt r hedgefundarna dom har skapat uppgngen och nu kan kontrollera nergngen, frra gngen var det tvrtom de frlorade p uppgngen vann p nergngen nu vill de ga er p bda fronter.

VAR YTTERST FRSIKTIG NU. Jag tror ni blir rejlt playade.

OBS. endast hypotes men en tanke.
Nr uppgngen och chansen kommer nr folk inte kan kpa in sig s borde man dra ronen t sig.

Precis, att tro att wall street bara sitter och tittar p andra gngen det sker? D r man verkligen naiv.
Citera
2021-02-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Precis, att tro att wall street bara sitter och tittar p andra gngen det sker? D r man verkligen naiv.

S jag borde inte yoloa imorron?
Citera
2021-02-24, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Arbetar du fr en hedgefond eller? Nu drar vi till mnen alla apor! Rekommenderar alla att kpa mer det frsta de gr i morgon nr USA-brsen ppnat.
Citera
2021-02-24, 23:14
Medlem
Pengabingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85

+ en stor attack mot REDDIT med frmodligen stora resurser *host*FULA HAJAR*HOST*

N detta r mrkligt, just saying sedan fr ni gra vad ni vill.
Citera
2021-02-24, 23:15
Medlem
Jag sa ju det. Fitta att ja snde frra veckan efter ha hllt s lnge
Citera
2021-02-24, 23:16
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomboni2
Sitter och lyssnar p musik just nu och hade hallelujah med leonard cohen p precis nr jag lste ditt svar, skojjar inte. Tar detta som ett tecken jag kper
Det lter inte som vrldens mest genomtnkta investeringsbeslut, men alla gr som de vill.

Jag fljer det hr frn lktaren denna gngen och hoppas att ni inte kraschar mina stlaktier

Det finns dock anledning att hja mer n ett varningens finger hr.
Citera
2021-02-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Jag sa ju det. Fitta att ja snde frra veckan efter ha hllt s lnge

Jag ocks. FAN! Idioterna p Reddit har spenderat veckor med att kalla mig fr en idiot och dre som hller GME och att "slja och casha in det lilla som finns kvar"

LITA ALDRIG P NGON ALLA VILL DIG ONT
Citera
2021-02-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Kom in med en sdan hjrndd kommentar UTAN frklaring till varfr. r du ocks uppvuxen i Bulgarien?!
Citera
2021-02-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Kom in med en sdan hjrndd kommentar UTAN frklaring till varfr. r du ocks uppvuxen i Bulgarien?!

Fr att aktien kommer sjunka som en sten imorrn.

Alla kommer slja efter denna snabba utdelning... Ocks? Nej, r du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in