2021-02-02, 22:16
Medlem
Neroxxs avatar
Frbannat mycket skit och OT i denna trd, skrpning fr tusan. Mer relevanta inlgg tack. Fr hoppas att ni som vgar satsa kan tjna er en hacka. Personligen r jag fr osker p hur det ska g fr att vga g in med ett strre kapital. Detta r dock frbaskat intressant att flja.
Senast redigerad av Neroxx 2021-02-02 kl. 22:21.
Citera
2021-02-02, 22:16
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Edit: hur handlar man som smsparare after hours?

Det r bara till fr suits. S att dom kan manipulera fritt tills den ligger p det som passar deras intressen. Dom kan slja en aktie billigare och billigare och billigare fram och tillbaka mellan varandra. Det r s dom raserar kursen p vald aktie.

Visst r det rimligt? Not. Men s funkar det.
Citera
2021-02-02, 22:18
Medlem
xmz1312s avatar
https://www.reddit.com/r/wallstreetb...te_feb_2_2021/

Att han vgar fortstta hlla?!
Citera
2021-02-02, 22:21
Medlem
09GRs avatar
Knns som bde denna och AMC kan g hur som. Frra veckan var ju ocks en stor dipp fr att sedan terhmta sig igen. Mste sga att jag r lite sugen nu nr den r under 100.
Citera
2021-02-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz1312
https://www.reddit.com/r/wallstreetb...te_feb_2_2021/

Att han vgar fortstta hlla?!

Har man redan cashat ut nstan 14 miljoner dollar p GME frn i sammanhanget inga insatser alls (tror han startade runt 1Mkr), s tror jag rligt talat att han har rd att hlla sina 50000 aktier fr att inte f allt fr mycket kritik frn alla de som gjorde detta mjligt...
Citera
2021-02-02, 22:26
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR
Knns som bde denna och AMC kan g hur som. Frra veckan var ju ocks en stor dipp fr att sedan terhmta sig igen. Mste sga att jag r lite sugen nu nr den r under 100.

AMC r jvligt billig nu. Har svrt att se att den gr under 5 dollar i "normalkurs" nr biograferna brjar ppna igen i USA och som blivit skuldfria p kpet.

Drfr r inte fallet s stort i den om toppen varit.

Jag r inte ngon rdgivare. Bara min syn p saken. Har sjlv bara satt in pengar jag lika grna kunde elda i sedlar fr att f vrme, som Escobar.
Citera
2021-02-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dristigheten
Att pissa bort 1/3 del av sin dag fr att betala en totalskatt p 68% fr att sen vid 65 inse att man behver jobba ytterligare 5 r av sitt liv fr att ha rd att bo i en 1:a i en pissig frort dr bryshorna som sitter p parkbnken och knaprar piller fortfarande drar in mer stlar p bidrag n du fr ut i pension lter rtt sopigt jmfrt med att ha yoloat ngra tusen p gamestop och pensionerat sig vid 28.

Om det r ngonting som kan f mig att g ur den hr aktien eller rentutav be ngon trolla loss p reddit emot aktien s r det mnniskor som du. Lycka till med att f ett samhlle att g runt utan knegarna din ckliga sionist.
Citera
2021-02-02, 22:31
Medlem
xmz1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kht86
Har man redan cashat ut nstan 14 miljoner dollar p GME frn i sammanhanget inga insatser alls (tror han startade runt 1Mkr), s tror jag rligt talat att han har rd att hlla sina 50000 aktier fr att inte f allt fr mycket kritik frn alla de som gjorde detta mjligt...

Ja, jag hller med dig. Men fortfarande rtt sjukt hur mycket pengar som rinner ivg haha..
Citera
2021-02-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Om det r ngonting som kan f mig att g ur den hr aktien eller rentutav be ngon trolla loss p reddit emot aktien s r det mnniskor som du. Lycka till med att f ett samhlle att g runt utan knegarna din ckliga sionist.

Kr p, jag har gjort mina miljoner i tesla, jag kunde bry mig mindre om mina GME gr ner till 0.
Citera
2021-02-02, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Det r d definitivt inte nu enligt mig. Isfall vore det om ett halvr eller s nr AMC och GameStop kan fortstta sin verksamhet p ett normalt stt efter Corona. AMC r i princip skuldfria nr dom konverterade ett ln p 600 miljoner dollar till aktier istllet, p kursen $13,30 per aktie.

Det gr mig fasen varken bu eller b hur dom gr nrmsta veckan. Enda anledning jag gick in var att jvlas lite med hedgefonderna.

Jag har satt in alldeles fr lite fr att dylika kommentarer som din ska rra mig i ryggen.
Jaja. Alldeles fr tidigt att sga men after pekar fortsatt nedgng fr gme imorgon om dock bara ngon procent. Klockan ringer 04.00 vi uppdateras d tnker jag. Lycka till fr vrigt
Citera
2021-02-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Hur vet du att det r just imorgon som Hedgefonderna mste brja kpa tillbaka?
Dom sa ju samma sak om Fredag frra veckan och Mndagen den hr veckan.

Jag tror 100% p att squeezen kommer, men jag hade inte frvnat mig om Hedgefonderna frsker hlla ut ngra dagar till.

Mvh
Kontrakten gr ut imorgon. D mste de kpa.
Citera
2021-02-02, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Kontrakten gr ut imorgon. D mste de kpa.

Fungerar inte s, men de kommer behva kpa frr eller senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in