2021-02-02, 14:19
Medlem
FB-Kissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakker
Diamond hands?
Givetvis
Citera
2021-02-02, 14:21
Medlem
gato12s avatar
Trttsamt med alla sjlvgoda "I told you so" psmunkar. Alltid ltt att vara efterklok.

Och sjlv str jag d mycket hellre p drmmarnas och fantasternas sida, ven om jag inte satsat ngra pengar hr.

Med det sagt s kanske den hr sagan r lngt ifrn ver. Hoppas inte det
Citera
2021-02-02, 14:27
Medlem
Inte ens 1% av aktierna har slts under frhandeln som pverkat att aktien r nere 40%.

Utifrn det fr man dra sina egna slutsatser.

Sjlv sljer jag aldrig. Den kan g ner 90% till. Om den gr det kper jag p mig mer. Jag gillar aktien.
Citera
2021-02-02, 14:29
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Med facit i hand kommer jag slja p 1000

Haha jag slr vad om att du kommer slja p 10$ eller under
Citera
2021-02-02, 14:30
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Trttsamt med alla sjlvgoda "I told you so" psmunkar. Alltid ltt att vara efterklok.

Och sjlv str jag d mycket hellre p drmmarnas och fantasternas sida, ven om jag inte satsat ngra pengar hr.

Med det sagt s kanske den hr sagan r lngt ifrn ver. Hoppas inte det

Hller med dig. Vilket trkigt liv man mste ha i deras skor.
Citera
2021-02-02, 14:31
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hller med dig. Vilket trkigt liv man mste ha i deras skor.
Missunnsamhet r inte vackert.

Varfr gotta sig t andras olyckor?

Eller bli sur fr att nn drar in lite flis.
Citera
2021-02-02, 14:32
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gman2012
Inte ens 1% av aktierna har slts under frhandeln som pverkat att aktien r nere 40%.

Utifrn det fr man dra sina egna slutsatser.

Sjlv sljer jag aldrig. Den kan g ner 90% till. Om den gr det kper jag p mig mer. Jag gillar aktien.

Gillar aktien? r du dum i huvudet? Alla med en gnutta logik frstr att GME kommer g ner till sitt ursprungsvrde (och nnu lgre) inom kort.

Kommer vara en helt dd aktie inom ngon vecka
Citera
2021-02-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Gillar aktien? r du dum i huvudet? Alla med en gnutta logik frstr att GME kommer g ner till sitt ursprungsvrde (och nnu lgre) inom kort.

Kommer vara en helt dd aktie inom ngon vecka

Det r helt sant, detta vet alla hr hoppas jag. Backa till o med kanske 90%, men innan dess kanske gra oss en lite vinst.
Citera
2021-02-02, 14:37
Medlem
Tror inte det r ver n. ger sjlv bara en som jag kpte igr p 237. Mest fr att va med fr skoja skull. Lgger inte in pengar jag behver. Men spnnande att flja detta.
Citera
2021-02-02, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Olyckor? Ni GME-tomtar r ett gng giriga lyckoskare som hoppas p det bsta. Klart det r lite underhllande att se ett gng idioter leka experter och drmma sig ivg.

Tget har gtt grabbar. Ni r alldeles frsent ute fr den hr lilla raketen

Alla vet att den kommer g ner. Det r en del i denna historien som redan r frutbbestmt. Flera har skrivit om det i trden tidigare, inklusive mig sjlv. Vi vet att den kommer g ner. Det r inte pga vrderingen att vi gillar aktien.
Citera
2021-02-02, 14:41
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gman2012
Alla vet att den kommer g ner. Det r en del i denna historien som redan r frutbbestmt. Flera har skrivit om det i trden tidigare, inklusive mig sjlv. Vi vet att den kommer g ner. Det r inte pga vrderingen att vi gillar aktien.

Ja, superkul att frlora pengar och kpa ut de som var inne tidigt.
Citera
2021-02-02, 14:42
Medlem
gato12s avatar
Det hr skeendet kommer garanterat ekonomer skriva djuplodande uppsatser om i framtiden.

Mhnda ser vi ett skifte till kat konsumentmakt genom sociala medier. Kanske bryts frndringen genom nya regleringar, phejade av WS och etablissemanget.

Men ett kat intresse fr ekonomi i stort, och d i synnerhet aktiemarknaden kan vl endast ses som ngot vldigt positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in