2021-02-01, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Och nu r aktien nere i 194...

Sllan man fr mjlighet att beskda en aktie som faller 40 % p en dag.
175, det gr undan nu...
Citera
2021-02-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Nej jag drog mig ur i rtt gonblick. Det kidsen hr inte verkar fatta r att allt spammande om HOOOOLD p Reddit handlar om att alla andra ska hlla p aktierna som idioter medan de sjlva sljer hgt TACK VARE att alla andra hller vrdet uppe fr dem. Att folk inte kan rkna ut det hr r obegripligt.
Tja, lyckas media gra mer reklam fr spektaklet s kanske ett par miljoner till hoppar p...s hllandet kan nog pg ett tag till.
Citera
2021-02-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Du r en av de frrdarna jag varnade fr! Hoppas ngon brnnmrker dig svikare! Detta handlar fortfarande inte om att bli rik, det handlar om att f ett rttvisare system i slutndan. medan ni ska ta smulorna frn deras bord och fortstta p som vanligt nr ni i lnga loppet tjnar bra mer p att smlla till dem p fingrarna.

Spendera det du har rd att frlora. Detta r viktigt! Om s bara 50kr

Frrdare? Kften idiot. Jag r smart och kan till skillnad frn dig se nr slaget r frlorat. Jag gjorde ingen vinst att tala om men jag undvek frlust. Hur mycket gick du back gubben?

r det andras fel i trden att du frlorade pengar?
Folk har hatat p den virtunske mannen(?) i den hr trden i en vecka men han lser i alla fall nyheterna och lyssnar till dem istllet fr att stmpla det som fake news.
Senast redigerad av teren 2021-02-01 kl. 23:32.
Citera
2021-02-01, 23:32
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Du r en av de frrdarna jag varnade fr! Hoppas ngon brnnmrker dig svikare! Detta handlar fortfarande inte om att bli rik, det handlar om att f ett rttvisare system i slutndan. medan ni ska ta smulorna frn deras bord och fortstta p som vanligt nr ni i lnga loppet tjnar bra mer p att smlla till dem p fingrarna.

Spendera det du har rd att frlora. Detta r viktigt! Om s bara 50kr

wall st har redan kt p sin smll, meddelandet r skickat. Ska man stanna kvar nu bara fr att "bevisa ngot", samtidigt som folk frlorar hundratusentals kr/dollar fr att dom inte har ngon aning om vad dom hller p med..
Citera
2021-02-01, 23:33
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Frrdare? Kften idiot. Jag r smart och kan till skillnad frn dig se nr slaget r frlorat. Jag gjorde ingen vinst att tala om men jag undvek frlust. Hur mycket gick du back gubben?

Folk har hatat p den virtunske mannen(?) i den hr trden i en vecka men han lser i alla fall nyheterna och lyssnar till dem istllet fr att stmpla det som fake news.

Mumsa i dig smulorna nu lilleman. Hoppas de smakade. Du r en syltrygg btw
Och jag str fast vid det, brnnmrk dig frrdare.
Citera
2021-02-01, 23:37
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
wall st har redan kt p sin smll, meddelandet r skickat. Ska man stanna kvar nu bara fr att "bevisa ngot", samtidigt som folk frlorar hundratusentals kr/dollar fr att dom inte har ngon aning om vad dom hller p med..

Lste du ens? Det handlar inte om vinst, s anvnd inte din pension. de r inte helt ute nnu. Vad du ser hnder framfr gonen p dig r ett stt att skruva ner priset mellan varandra. Det r inte mnga som sljer, frutom folk som teren den lilla rttan.
Citera
2021-02-01, 23:39
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:

Kp silver alt dogecoin d Det ska ju tydligen inte vara fake news.
Citera
2021-02-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
Har du ngra belgg fr det? Har Melvin m. fl. kpt ut sig?
Citera
2021-02-01, 23:40
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Volkswagen 08 short squeeze.

https://i.redd.it/k1p7llq5j4e61.png

Grips inte av panik brdrar. 🚀
Citera
2021-02-01, 23:41
Medlem
Citat:
Lste du ens? Det handlar inte om vinst, s anvnd inte din pension. de r inte helt ute nnu. Vad du ser hnder framfr gonen p dig r ett stt att skruva ner priset mellan varandra. Det r inte mnga som sljer, frutom folk som teren den lilla rttan.

Du r ju bra korkad.
Citera
2021-02-01, 23:43
Medlem
saijas avatar
Jag tror att det fortfarande finns en chans att det kommer g vgen och de vinner mot Melvin men en del p reddit r verkligen ute och cyklar. De lgger ner hela sin livsbesparingar och sedan ser man folk som skriver vldigt nervst nu nr aktien gr ner under 200.
Snacket om att kpa p grund av ideologiska skl och att pengarna inte spelar ngon roll ndras nr man ser alla sina pengar frsvinna...

Jag ligger inne i Gamestop men med pengar som jag har rd att frlora utan alldeles fr mycket ngest, jag menar det r klart man fr vara med p att det r en jvla chansning men en del p reddit verkar tro att det kommer vara frid och frjd upp till 1000dollar och liknande fantasisummor.
Citera
2021-02-01, 23:43
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:

Du r ju bra korkad.

Korkad? Hela ditt innehav kan vara halva mitt. Min avkastning frn ir ligger dr i. Skiter i om det ker i toan, jag har rd att frlora det. Fr sjysta spelreglers skull medan du vill ta sm smulor p en hype. Sedan fortstta bli knullad sidledes nr de knner fr det. Du tnker kortsiktigt, sitter frmodligen inne i aktieraketer p facebook och gr stora cash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in