2021-01-19, 11:46
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Att ingen länkan denna. Höll på pissa på mig av skratt.

Världens bästa hotell - Kristoffer pratar Engelska

https://www.youtube.com/watch?v=6jEtNDT_c68
Haha!

Bajl! Kar kurage!
Häve some kgandy!
Senast redigerad av Bum1 2021-01-19 kl. 11:48.
Citera
2021-01-19, 12:29
Medlem
En DS-nisse väntandes på buss i innerstaden.
Feta hörlurar på.
Sjöng och rockade loss i busskuren.
Var riktigt roligt att se.
Blev glad i hela kroppen.
Borde finnas en DS i varje busskur ta mig fan!
Citera
2021-01-19, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdskabb
Sista badhusvistelsen i högstadiet, så var det en smällfet kille med Downs Syndrom som mödosamt (utan sina assistenters vetskap) tog sig upp till högsta delen av hopptornet, i detta fall, plattformen på 5 meters höjd. Och utan att tveka bara slängde sig ut med huvudet före, samtidigt som han gav ifrån sig ett sjukt och högt jävla CP-vrål. Med tanke på hans tunga vikt, så blev det inte jättemånga sekunder i luften. Men han hann sätta en halv volt innan han landade på nacken med en gigantisk smäll.
Efter sitt hopp sa han inte ett ord och visade inga tecken på smärta eller liknande...

Hahahaha det där är ren glädje, lätt bästa inlägget än så länge.
Citera
2021-01-19, 15:08
Medlem
Moadkings avatar
Rolig tråd 🤩.
Har 2 historier.
Första var i högstadiet tidigt 00, i Göteborg.

vi satt ett gäng och diskuterade mellan skinheads och hårdrockare angående ett postnummer krig som var just då i förorten som var stort den tiden, det var väldigt verbalt och dålig stämning i bamba, då dök SB gruppen(särskilda behov)"downies" i bamba och det blev ett jävla liv för Anna Metallica som vi kallade henne för blev upprörd för Omar med tungan
Hade snö i en flaska som han hällde på sitt hår och tunga hon ville också ha snö. Men fröken blev arg och sa till henne javisst ta du också ett saltkar och lek med saltet kanske inte låter så kul men då var det riktigt kul men det heta diskussionen lades ner direkt

2.a historien.
Var en downie i området som alltid bar en cykel hjälm som var inne på Ica och shoppade godis , och var min sambo sugen på lösgodis och ställde sig och plockade en påse till oss och jag började närma mig min sambo och ser downien med en sked i handen och ena handen i Trosan på sig själv och tar med samma hand på lösgodiset och äter . Jag sa till min sambo titta på de där , detta är 11 årsen och vi båda har inte ätit lösgodis sen dess haha 🤩 jag påminde min sambo om detta precis spyljudet kom direkt hahah 😜
Citera
2021-01-19, 15:26
Medlem
Fy fan vad jag skrattade när jag såg denna rubriken. Humor.
Citera
2021-01-19, 15:55
Medlem
tennisputtes avatar
Såg en downie på ica ta en banan och käka upp den. MED SKAL!!!!!
Det var fan sjukt!!! Hur kan man bara sno en banan så där.

Hade fan lust att flykicka honom i ryggen och be honom betala för bananjäveln. Men jag är inte dum. Man har ju hört talas om retard-strength och vad som kan hända när moggisar får flipp

helt plötsligt ligger man där med en banan uppkörd i brunögat haha

allt gott !
Citera
2021-01-19, 16:02
Medlem
Fostervattensprov tog död på mongosarna. Syns..
Citera
2021-01-19, 16:54
Medlem
KingsBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Längdhopparkillen i Stockholm!
En man med inte alla hästar hemma som älskar att hoppa längdhopp. Jag lägger en video på spektaklet här:https://www.youtube.com/watch?v=FqoZ...nel=OlofBrodin

Är han igång än.
Har för mig att han höll till på plattan för typ 20år sen.

Va alltid oklart om hoppet va bra eller dåligt. Bara han som visste.
Citera
2021-01-19, 17:03
Medlem
Maestro-Bs avatar
Finlandskryssning i slutet av 90-talet.

Bengt, en vid den tiden hård festande kompis hade sugit tag i en jänta på dansgolvet och hamnade så småningom i hennes hytt där dom under natten lekte nakna. Bengt uttryckte efteråt att han var nöjd med natten som sådan. Det var ett bra ligg. Han berättade att raggets kompisar hade bankat på hyttdörren under natten och frågat om allt var bra, men hon svarade aldrig. Han störde sig lite på stt bli avbruten i sin akt berättade han.

När han vaknade med redig betongkeps såg han med suddig blick en lite rultig figur fälla upp sol-jalusiet till hytten och med ett mongovrål och med stor förtjusning jublat "se - SOOOOLEN!"

Det var en 36-timmarskryssning och Bengt höll sig sedermera i sin hytt...
Citera
2021-01-19, 17:55
Medlem
För rätt många år sedan nu...

Jag jobbade i en lågbemannad bygghandel, och det var vid den tidpunkten lågsäsong. Jag och min kollega stod vid kassan/mätplatsen och snackade lite skit.
In kliver en välklädd herre i 40-50 års åldern, som frågar vart vi har parkett, vi pekar nedåt butiken och han traskar in. Efter honom kommer ett riktigt downs-fall. Hans dotter i 25 års åldern som såg ut som en kvinnlig version av ICA-Jerry.
Inte ett ord säger hon, men går fram till mig och kollegan och stirrar på oss med sina små downsögon.
Hon stirrar på mig, sen på min kollega, sen på mig igen. Så får hon syn på våra två kaffekoppar av Latteglas-modell. Kollegans var nyfyllt med rykande varmt kaffe och mitt med kaffe & mjölk som var iskallt. Samtidigt som hennes plirande små downsögon stirrade ner min kollega tar hon upp hans rykande varma kopp kaffe och SVEPER den utan att göra en min. Så torkar hon sig om munnen och plockar upp min kopp, börjar svepa men inser snart att den är iskall. Då stirrar hon på mig och tömmer ut skiten rakt ned på golvet så att det stänker kaffe med en blick som var en blandning av förakt och "this one is for my dead homies".
Så sjukt surrealistiskt och vi vred oss av skratt när hon sen gick efter sin farsa in i butiken.
Citera
2021-01-19, 19:10
Medlem
DrunkenZealots avatar
Förra veckan.

Larmet ljuder i köpcentret. En going har gått berserk i en butik. Det krävs 3 poliser och 1 ordningsvakt för att få koll på läget. När ynglingen rymmer, under polisernas bevakning så jublar ynglingen och poliserna yrar omkring. Ordningsvakten verkar mer alert.

Klart är att ynglingen uppskattar läget att ha 3-4 fullvuxna män att jaga han.

Som åskådare var det ganska kul. Fast jag fattar att poliserna var trötta.
Citera
2021-01-19, 19:22
Medlem
Nimars avatar
Hade ett sommarjobb på ett mongoboende i min ungdom. En kille älskade att bada och badade varje dag.
Man var tvungen att vara i hans lägenhet under tiden han badade och så fort det blev tyst så skulle man kolla till han.
Det blev tyst så jag öppnade badrumsdörren och kollade in. Mongot satt och mumsade på sina egna bajskorvar. Fy Fan, vänder sig i magen bara jag tänker på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in