Rolig tråd 🤩.
Har 2 historier.
Första var i högstadiet tidigt 00, i Göteborg.
vi satt ett gäng och diskuterade mellan skinheads och hårdrockare angående ett postnummer krig som var just då i förorten som var stort den tiden, det var väldigt verbalt och dålig stämning i bamba, då dök SB gruppen(särskilda behov)"downies" i bamba och det blev ett jävla liv för Anna Metallica som vi kallade henne för blev upprörd för Omar med tungan 
Hade snö i en flaska som han hällde på sitt hår och tunga hon ville också ha snö. Men fröken blev arg och sa till henne javisst ta du också ett saltkar och lek med saltet 

kanske inte låter så kul men då var det riktigt kul men det heta diskussionen lades ner direkt 
2.a historien.
Var en downie i området som alltid bar en cykel hjälm som var inne på Ica och shoppade godis , och var min sambo sugen på lösgodis och ställde sig och plockade en påse till oss och jag började närma mig min sambo och ser downien med en sked i handen och ena handen i Trosan på sig själv och tar med samma hand på lösgodiset och äter . Jag sa till min sambo titta på de där , detta är 11 årsen och vi båda har inte ätit lösgodis sen dess haha 🤩 jag påminde min sambo om detta precis spyljudet kom direkt hahah 😜