Citat:
Ursprungligen postat av
saganshus
Offerkotan sitter oftast på män som röstar på SD och är rädda för kvinnor i allmänhet, riktigt ynkliga och patetiska män helt utan framtid, stämmer inte det?
Stämmer inte såvitt jag sett.'
Det är snarare män ute i samhället som tröttnat på favoriserandet av kvinnor och den påstådda förnedringen av kvinnor. De enda män jag vet som förnedrar kvinnor eller trycker ner dem är från länder där sådant är brukligt. Kvinnor söker sig till dessa man och gnäller på vita svenska män.
Blir en Svensk kvinna misshandlad av en invandrad man så höjer hon invandrarmannen till skyarna och lägger skulden på den vita mannen rent generellt istället för den som faktiskt misshandlade henne.
Många Svenska män vänder vita kvinnor ryggen numera och det handlar snarare om förakt än om rädsla. Man ser ner på kvinnor som väljer mångkultur och invandrade män och deras hat mot vita män. Varför skulle en vit man vilja ha en sådan kvinna ? Vi låter dessa "överlöpare" knulla så många negrer och araber de vill i tusental.. Men vi vill inte heller ha något att göra med denna typ av kvinnor när de kommer snyftande ut ur våldsamma relationer med MENA männen.
De flesta jag känner pratar om detta och föraktet mot MENA knullande kvinnor är på uppgång vad jag märkt. Det finns till och med listor över unga tjejer som man skall "akta sig för" då de tidigare haft relationer med MENA män..Ett slags svarta listan över skräp kvinnor. Så "rädsla" my ass. Det är nog mera ett förakt som kvinnorna själva genom sina val har fått på halsen genom att rata de vita männen.