2021-01-12, 07:59
Medlem
ThordOlavssons avatar
Mitt intryck av mamman är att hon kan finnas fysiskt i ett rum men mentalt är någon annanstans. Jag talar då om tiden då Linn var liten. Det var vid tiden då mamman lämnade Linns pappa och började knulla kommunalrådet som gillade unga S-kvinnor.

Linn har med andra ord vuxit upp i ett knepigt hem med en mor som även hon antagligen har någon form av mental störning.

Mordplatsen finns för övrigt på Paulas facebook: "En nystart för min dotter på alla sätt med en fin och fixad lägenhet". Man ser genom fönstren höghuset på motsatt sida på Sunnanvindsvägen.
https://www.facebook.com/photo?fbid=...14656974714632
Citera
2021-01-12, 08:06
Medlem
ThordOlavssons avatar
Intressant är att Linn enligt sin Facebook bor med sin flickvän. Samtidigt står det att hon har ingått nytt förhållande med https://www.facebook.com/m*lody.v*rgstridh (e,a) så sent som 30 december. M*lody skall bo i Bengtsfost. Kan det vara så att Linn nyligen gjort slut med personen som hon bodde med på Sunnanvindsvägen?

Flickvännens rätta namn är M*lody N*rdlundh (e,o). Hon har åtalats i domstol flera gånger enligt Mr Koll.
Senast redigerad av ThordOlavsson 2021-01-12 kl. 08:11.
Citera
2021-01-12, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Intressant är att Linn enligt sin Facebook bor med sin flickvän. Samtidigt står det att hon har ingått nytt förhållande med https://www.facebook.com/m*lody.v*rgstridh (e,a) så sent som 30 december. M*lody skall bo i Bengtsfost. Kan det vara så att Linn nyligen gjort slut med personen som hon bodde med på Sunnanvindsvägen?

Flickvännens rätta namn är M*lody N*rdlundh (e,o). Hon har åtalats i domstol flera gånger enligt Mr Koll.

Det skulle ju också kunna vara så att dom blivit ihop igen, så att säga. Kollar man på hennes instagram finns ett inlägg från 29 maj 2020 där det står bland annat "L*nn älskar: M*lody❤"

Och du menar Bengtsfors*
Citera
2021-01-12, 09:55
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Det skulle ju också kunna vara så att dom blivit ihop igen, så att säga. Kollar man på hennes instagram finns ett inlägg från 29 maj 2020 där det står bland annat "L*nn älskar: M*lody❤"

Och du menar Bengtsfors*

Bra iakttagelse. De kan ha blivit ihop igen precis som du skriver. Ja. Jag menar M*lody N*rdlundh från Bengtsfors.

I sammanhanget kan nämnas att P*ula B inte växt upp med sin mamma utan har vuxit upp med en fostermamma vars efternamn hon så småningom tog. Att en flicka inte växer upp med sin mor när modern har en familj med en ny man tycker jag verkar märkligt. Mitt intryck har alltid varit att P*ula inte har alla hästar hemma.
Citera
2021-01-12, 11:47
Medlem
Sordins avatar
Citat:
Mitt intryck av mamman är att hon kan finnas fysiskt i ett rum men mentalt är någon annanstans. Jag talar då om tiden då Linn var liten. Det var vid tiden då mamman lämnade Linns pappa och började knulla kommunalrådet som gillade unga S-kvinnor.

Linn har med andra ord vuxit upp i ett knepigt hem med en mor som även hon antagligen har någon form av mental störning.

Mordplatsen finns för övrigt på Paulas facebook: "En nystart för min dotter på alla sätt med en fin och fixad lägenhet". Man ser genom fönstren höghuset på motsatt sida på Sunnanvindsvägen.
https://www.facebook.com/photo?fbid=...14656974714632

Vilket kommunalråd var det?
Utlänningen hon är gift med är väl inte kommunalråd?
Citera
2021-01-12, 11:58
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
Som sakt jag har printen men för hennes skull så vill jag inte lägga ut den hon la en bild på l@nn där hon skrev att hon bekräftar att de är henne hon som dött och varför du inte kan se den kanse beror på att du inte är vän med henne
Hittar både mor o dotter på ansiktsboken men inget om att någon är död. Om du vill skriva här får du allt vara med i diskussionen och stå för dina påståenden. Annars sprider du falska? uppgifter. Linn bor inte i Skogslyckan.
Citera
2021-01-12, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Hittar både mor o dotter på ansiktsboken men inget om att någon är död. Om du vill skriva här får du allt vara med i diskussionen och stå för dina påståenden. Annars sprider du falska? uppgifter. Linn bor inte i Skogslyckan.

Det är en person som skrivit på Linns Facebook något i stil med att hoppas du får frid nu eller något. Så vi kan bekräfta att det är hon som avlidit, men vem var med henne i lägenheten är mer intressant

"Vila min vän. du har förtjänat det.
Döden är bara början som du sa."

Mer exakt
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-01-12 kl. 12:10.
Citera
2021-01-12, 12:07
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:

Linn Berger i Uddevalla finns 1st, skriven på Vadmalsgränd 6. Ligger inte i Skogslyckan. Samma person har ”anonymiserat” sin fb för utomstående långt tillbaka, i övrigt stämmer hittills framkomna uppgifter. Mamman visar heller inte aktuella inlägg på fb.
Lite som behöver förklaras innan vi går vidare här tycker jag. Kan du ge oss aktuell adress för LB.
Citera
2021-01-12, 12:10
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är en person som skrivit på Linns Facebook något i stil med att hoppas du får frid nu eller något. Så vi kan bekräfta att det är hon som avlidit, men vem var med henne i lägenheten är mer intressant
Vi som inte är vänner på fb kan inte se det. Hon är dessutom folkbokförd på VadmalsgatAn 6 !?
Klargör så att vi kan tro på uppgifterna eller sluta sprid vad som ännu bara är rykten. Det kan vara rätt eller fel men lägg fram ”bevis”, tack.
Citera
2021-01-12, 12:13
Medlem
Citat:
Vi som inte är vänner på fb kan inte se det. Hon är dessutom folkbokförd på VadmalsgatAn 6 !?
Klargör så att vi kan tro på uppgifterna eller sluta sprid vad som ännu bara är rykten. Det kan vara rätt eller fel men lägg fram ”bevis”, tack.

Men hon är skriven hos sin mamma men bor i en egen lägenhet (Sunnanvidsvägen) Och varför skulle en person skriva på hennes fb att hon ska vila i frid i princip
Citera
2021-01-12, 12:22
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men hon är skriven hos sin mamma men bor i en egen lägenhet (Sunnanvidsvägen) Och varför skulle en person skriva på hennes fb att hon ska vila i frid i princip
Ok då har vi att hon var skriven hos mamma. Vem var skriven på Sunnanvindsvägen ?
Att du och andra påstår att det står RIP på fb betyder inte att det är bevisat! Andra kan inte se det. Fatta att vi pratar om misstänkt mord. Och annars är hela tråden fel - för här handlar det om ” Aktuella brott”. Självmord är inget brott.
Citera
2021-01-12, 12:23
Medlem
Citat:
Linn Berger i Uddevalla finns 1st, skriven på Vadmalsgränd 6. Ligger inte i Skogslyckan. Samma person har ”anonymiserat” sin fb för utomstående långt tillbaka, i övrigt stämmer hittills framkomna uppgifter. Mamman visar heller inte aktuella inlägg på fb.
Lite som behöver förklaras innan vi går vidare här tycker jag. Kan du ge oss aktuell adress för LB.

L*nn har flera konton, så kan du inte se inlägget från hennes vän är du helt enkelt inne på fel profil.
Hon var inte skriven på Skogslyckan, därav en annan adress. Jag har bott granne med henne på Sunnanvindsvägen, jag VET att hon bodde där med en annan tjej (flickvännen förmodar jag).

Det är LB det rör sig om. Kan du inte köpa det utan att först få gotta ner dig i nån printscreen vederbörande inte vill dela här pga ren respekt för de närmast sörjande - så synd för dig. 🙄 Eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in