2021-01-12, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Ok då har vi att hon var skriven hos mamma. Vem var skriven på Sunnanvindsvägen ?
Att du och andra påstår att det står RIP på fb betyder inte att det är bevisat! Andra kan inte se det. Fatta att vi pratar om misstänkt mord. Och annars är hela tråden fel - för här handlar det om ” Aktuella brott”. Självmord är inget brott.

Ingen är tydligen skriven där, vi pratar om ett misstänkt mord just nu ja, som kommer att ändras.
Citera
2021-01-12, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ingen är tydligen skriven där, vi pratar om ett misstänkt mord just nu ja, som kommer att ändras.

Åtminstone om vi får gissa, ja. Inte direkt så att nån här har insyn i förundersökningen.
Men jag tror som du. Det kommer förmodligen visa sig vara självförvållat, det är väldigt mycket som tyder på det. Tragiskt oavsett såklart..
Citera
2021-01-12, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Åtminstone om vi får gissa, ja. Inte direkt så att nån här har insyn i förundersökningen.
Men jag tror som du. Det kommer förmodligen visa sig vara självförvållat, det är väldigt mycket som tyder på det. Tragiskt oavsett såklart..

Naturligtvis, mkt tyder på de. Sen vill ju man veta mer om vem som var i lägenheten samtidigt och om dom te.x satt och lirade tv-spel och hon bara föll ihop eller hur det kunde hända
Citera
2021-01-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Naturligtvis, mkt tyder på de. Sen vill ju man veta mer om vem som var i lägenheten samtidigt och om dom te.x satt och lirade tv-spel och hon bara föll ihop eller hur det kunde hända

Jag tror att dom har fått i sig någon form av substans(er) och därför drog sig den andra tjejen för att larma. Det är ju tyvärr en konsekvens av den skeva drogpolitiken vi har.. LB gick på diverse läkemedel och har överdoserat förut (hon har skrivit om det på sin blogg) och gissningsvis är man säkert inte då heller främmande för andra preparat. Kanske i kombination med alkohol också. Hade inte förvånat mig om det skulle visa sig att det var pumpen som bara gav upp.
Citera
2021-01-12, 12:46
Medlem
Citat:
Jag tror att dom har fått i sig någon form av substans(er) och därför drog sig den andra tjejen för att larma. Det är ju tyvärr en konsekvens av den skeva drogpolitiken vi har.. LB gick på diverse läkemedel och har överdoserat förut (hon har skrivit om det på sin blogg) och gissningsvis är man säkert inte då heller främmande för andra preparat. Kanske i kombination med alkohol också. Hade inte förvånat mig om det skulle visa sig att det var pumpen som bara gav upp.

Jaha ok, aj då. Tack för infon. Det låter troligt. Brukar ju vara något sådant när polisen kommer till en plats, dom ser en person som är avliden. Finns inget tecken på yttrevåld på kroppen, men mord/dråp kan inte uteslutas ändå. Obduktionen borde vara klar imorgon, kanske torsdag. Då får vi se mer vad som hänt
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-01-12 kl. 12:50.
Citera
2021-01-12, 13:18
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Hittar både mor o dotter på ansiktsboken men inget om att någon är död. Om du vill skriva här får du allt vara med i diskussionen och stå för dina påståenden. Annars sprider du falska? uppgifter. Linn bor inte i Skogslyckan.

Så du påstår att jag ljuger om att en vän presis gått bort du är nog totalt efterbliven om du ser så är det inte bara jag som skriver de
Citera
2021-01-12, 13:25
Medlem
desammlass avatar
[quote=desammlas|74290899]Så du påstår att jag ljuger om att en vän presis gått bort du är nog totalt efterbliven om du ser så är det inte bara jag som skriver de och jag sitter med betydligt mer info men inget jag någon sin kommer dela till folk på flash för respekt för linns familj men mord de är jag mycket tveksam till
Citera
2021-01-12, 13:36
Medlem
TaxenSixtens avatar
Den där Melodys bilder, om man googlar hennes namn, är inte särskilt sympatiska.
Citera
2021-01-12, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Den där Melodys bilder, om man googlar hennes namn, är inte särskilt sympatiska.

Hon är trevlig, och bryr som om personer i sin närhet som jag kommer ihåg, men har inte alltid mått så bra.
Citera
2021-01-12, 13:52
Medlem
Citat:

Hur då, menar du?
Citera
2021-01-12, 14:00
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Hur då, menar du?
Har du kollat de sk modellbilderna?
Citera
2021-01-12, 14:02
Medlem
Citat:
Har du kollat de sk modellbilderna?

Ja, jag förstod bara inte hur du menade..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in