2021-01-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
det står inget på hennes facebook där ?

Inlägget är ju inte nödvändigtvis offentligt. Men det ska vara den tjejen det rör sig om, har även jag fått till mig det från andra håll.
Citera
2021-01-11, 23:16
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Inlägget är ju inte nödvändigtvis offentligt. Men det ska vara den tjejen det rör sig om, har även jag fått till mig det från andra håll.

Exakt så men hoppas nu familjen och anhörig får sörja i fred och l@nn va en väldigt fin person så väldigt tragiskt att de slutade så här 😪
Citera
2021-01-11, 23:20
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
Som sakt jag har printen men för hennes skull så vill jag inte lägga ut den hon la en bild på l@nn där hon skrev att hon bekräftar att de är henne hon som dött och varför du inte kan se den kanse beror på att du inte är vän med henne

är det hennes riktiga dotter eller adopterad pack som vanligt? ser att hon är gift med en italienare ? är det ny man
Citera
2021-01-11, 23:26
Medlem
Citat:
är det hennes riktiga dotter eller adopterad pack som vanligt? ser att hon är gift med en italienare ? är det ny man

Kamma dig. Nån är död, ditt "pack".

Det var hennes dotter, ja.
Citera
2021-01-11, 23:27
Medlem
desammlass avatar
Citat:

Ja hade ingen bra koll på l@nns familj och brukar inte ha koll på vänners familj utan de är personen jag umgås med de är ju inte så att jag umgås med familjen l@nn va någon jag träffade några gånger och fanns för om de va något men de senaste åren har jag inte pratat med henne mer än 1-2 gånger i telefon men hon va alltid trevlig och snäll men kanse någon annan kan svara på om hennes familj för de kan inte jag
Citera
2021-01-11, 23:35
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ja hade ingen bra koll på l@nns familj och brukar inte ha koll på vänners familj utan de är personen jag umgås med de är ju inte så att jag umgås med familjen l@nn va någon jag träffade några gånger och fanns för om de va något men de senaste åren har jag inte pratat med henne mer än 1-2 gånger i telefon men hon va alltid trevlig och snäll men kanse någon annan kan svara på om hennes familj för de kan inte jag

okej tack för infon då kan vi sluta med våra konspirations teorier om vem ? tråkigt att det var din vän 😢 och ännu tråkigare för familjen .
Citera
2021-01-11, 23:45
Medlem
desammlass avatar
Citat:
okej tack för infon då kan vi sluta med våra konspirations teorier om vem ? tråkigt att det var din vän 😢 och ännu tråkigare för familjen .

Yes de kan ni göra och om ni i familjen läser detta så hoppas jag att ni får det stödet ni behöver och alla mina tankar går till er och l@nn alla styrke kramar från mig 💖💖
Citera
2021-01-12, 00:55
Medlem
Citat:

Linns far hette Thomas. Han är död. Känner du till vad som hände honom? Berättade Linn för dig om sin Far?
Citera
2021-01-12, 01:03
Medlem
Har varit hemma hos L*nn ett par gånger då jag jobbade inom vården. Det var inte mycket som var ordning och reda där hemma. Hon bodde då med sin flickvän.
Citera
2021-01-12, 01:19
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gingercake
Linns far hette Thomas. Han är död. Känner du till vad som hände honom? Berättade Linn för dig om sin Far?

Linn berättade att hon hade haft en far ja men ville av respekt aldrig fråga för mycket utan mer va som ett stöd för henne och låta henne berätta det hon kände för och låta ta de I sin takt sen lovade jag henne att det hon berättar för mig stannar hos mig och de kommer de alltid göra jag skulle aldrig kunna gå bakom ryggen på henne och berätta saker hon sakt hon är i himlen nu och jag hoppas att man får träffas igen och prata när man väl kommer dit 😪
Citera
2021-01-12, 01:58
Medlem
Shit, hon såg nedgången ut. Hennes armar helt sönderskurna och ögonen ett bevis på stark medicin, kanske både lovlig och olovlig. Kan inte vara mycket till liv hon haft stackarn.
Citera
2021-01-12, 03:48
Medlem
theshades avatar
Jäklar... Jag tyckte hon såg sjukt deprimerad ut på bilderna av henne på hennes mammas sida men på hennes egen sida fick jag nästan en chock. Uppåt 700 selfies (!) där hon verkligen inte ser ut att må bra.
Antalet selfies i sig tyder på mental ohälsa så det skriker om det.

På mammans bilder ser hon pressad ut med ett obekvämt leende, som om hon är ovan att behöva "vara normal" och umgås med "normala" människor. På de egna bilderna ser hon antingen deprimerad eller drogpåverkad ut. Enda äkta leendena verkar vara i sällskap av nån kompis eller när hon gullar med en katt. Kollar man igenom bilderna kronologiskt så kan man nästan se det dåliga måendet förvärras med tiden. Övervikt, dålig hy, dimmig blick, allt konstigare/mer absurd klädsel och smink.

Hade jag stött på hennes FB tidigare så hade jag nästan gissat på att hon inte skulle bli speciellt långlivad. Skulle tippat på antingen ofrivillig överdos eller självmord.

Kan det vara så att hon dött av en överdos och sällskapet i lägenheten som "inte ringde polisen men kontaktade någon som ringde polisen" agerade så just för att det var droger inblandat? Man ringer en vän i panik för man vågar inte ringa polisen själv. Polisen utreder sen huruvida personen kanske varit assisterande i självmordet vilket skulle innebära vållande till annans död eller mord. Känns ju lite märkligt att en person är död och en annan person är kvar i lägenheten om det skulle vara överlagt mord.

Den enda som ville ta död på L*nn var troligen hon själv, om hon inte hade knarkskulder förstås.

Tragiskt människoöde hur som helst. Nu slipper hon lida mer för lida kan jag se att hon gjort, en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in