2021-01-19, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
De va detta jag sa hela tiden https://www.bohuslaningen.se/nyheter...dad-1.40120257 och som ja sa tidigare finns mycket som ja skulle kunna säga men med respekt för faimilj och anhöriga så gör jag inte de så nu kan folk sluta spekulera i att ett brott begåtts

När du inte tänker dela med dig av all denna information du tydligen sitter på, så behöver du ju inte ens nämna ATT du minsann vet saker i var och varannat inlägg du gör... Vi fattade första gången.

Då var det som jag och många redan trodde. Skönt för familjen att ingen annan orsakade hennes död, hade åtminstone jag själv tyckt var något av en liten tröst mitt i sorgen. Beklagar till dig som kände henne.
Citera
2024-02-26, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
När du inte tänker dela med dig av all denna information du tydligen sitter på, så behöver du ju inte ens nämna ATT du minsann vet saker i var och varannat inlägg du gör... Vi fattade första gången.

Då var det som jag och många redan trodde. Skönt för familjen att ingen annan orsakade hennes död, hade åtminstone jag själv tyckt var något av en liten tröst mitt i sorgen. Beklagar till dig som kände henne.

Eeh haha nån med mer info nu? Endå gått några år
Citera
2024-02-26, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
jag kollar på mammas facebook hon frågar om någon kan ta hand om dotterns katter. Konstigt inget svart färg på facebook att hon sörjer sin dotter.

Mamman sörjer väldigt mycket på facebook.

Allt behöver inte vara offentligt?
Citera
2024-06-01, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankamannen
Mamman sörjer väldigt mycket på facebook.

Allt behöver inte vara offentligt?

Wooohooo jag får mycket info nu ,ask me och jag kommer svara. Med vänliga hälsningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in