2022-06-05, 01:36
Medlem
Svarta tjejer har snygga kroppar mnga gnger men jag har vldigt svrt fr negroida ansiktsdrag. Jag blir rent av cklad av att titta p en negroid kvinnas ansikte. Tanken att ens behva kyssa de gigantiska lpparna ger mig kvljningar. Hudfrgen i sig r inte ett problem alls.
Citera
2022-06-05, 12:35
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosnow
Jag r en ung svart tjej som har brjat bli mer intresserad i svenska killar. Egentligen har jag ingen preferens men jag skulle vilja dejta en svensk kille nn gng just to test the waters som man sger.

Jag trffade en svensk kille en gng p tinder men blev ganska avtnd direkt pga av att han var en typiskt hobbyblatte. Han var en jtte attraktiv blond kille med bla gon men betedde sig som att han var frn orten vilket jag inte gillade. Han anvnde mycket slang och berttade att han avskydde svenska tjejer och fredrog utlndska tjejer.

Jag har sjlv aldrig bott i orten och trots att jag tycker utlndska/svarta killar r snygga hatar jag alla dessa wanna-be gangster killar men nstan alla utlndska killar r s vilket r nog anledningen till varfr jag dras mer till svenska killar nu.

Jag skulle inte sga att jag r ful men jag liknar inte ens svensk tjej alls, r ljusbrun med en liten nsa och vanliga runda lppar. Jag r inte smal men jag r definitivt inte tjock heller, har bara lite extra fett p kroppen.

Har aldrig vgat shoot my shot med ngon och vill helst veta om det ens r vrt innan jag gr det.

Bor i en liten stad ocks vilket kan betyda att killar hr r mer konservativa och fredrar att hlla sig till tjejer av deras etnicitet. Idk
Mnga kaukasiska mn gillar frggranna kvinnor. Det finns ju makalst snygga mulattjejer men precis som bland vita ser en del fr jvliga ut. Det r ju en individuell frga.

Du kommer inte f ett mer neutralt svar n s. Frgar du den politiskt korrekte hipstern/feministen/milkpartisten/veganen/sdermalmsbon kommer du fr svaret "JA SJLVKLART. Alla mn tnder p heta POC-kvinnor och frgar du den lokala rasisten s blir svaret "NEJ, NEGRER R FULA OCH CKLIGA". Dvs rena jvla skitsvar.

En av de snyggaste mrka kvinnor jag trffat r lkare. Hon r tillsammans med en vit man och svitt jag vet har alla killar hon varit ihop med de senaste 10 ren varit vita, skandinaviska blekfisar.
Citera
2022-06-05, 13:14
Medlem
Dollmens avatar
Once you gott black you never go back Ntt snt 😋
Citera
2022-06-05, 13:23
Medlem
I Brasilien finns det mnga sexiga och kta mulatas kan jag intyga. k dit och era kukar kmr m mycket bttre n av att jaga svenska brudar som tror dom r ngot p Tinder
Citera
2022-06-07, 12:07
Medlem
Citat:
Jag r en ung svart tjej som har brjat bli mer intresserad i svenska killar. Egentligen har jag ingen preferens men jag skulle vilja dejta en svensk kille nn gng just to test the waters som man sger.

Jag trffade en svensk kille en gng p tinder men blev ganska avtnd direkt pga av att han var en typiskt hobbyblatte. Han var en jtte attraktiv blond kille med bla gon men betedde sig som att han var frn orten vilket jag inte gillade. Han anvnde mycket slang och berttade att han avskydde svenska tjejer och fredrog utlndska tjejer.

Jag har sjlv aldrig bott i orten och trots att jag tycker utlndska/svarta killar r snygga hatar jag alla dessa wanna-be gangster killar men nstan alla utlndska killar r s vilket r nog anledningen till varfr jag dras mer till svenska killar nu.

Jag skulle inte sga att jag r ful men jag liknar inte ens svensk tjej alls, r ljusbrun med en liten nsa och vanliga runda lppar. Jag r inte smal men jag r definitivt inte tjock heller, har bara lite extra fett p kroppen.

Har aldrig vgat shoot my shot med ngon och vill helst veta om det ens r vrt innan jag gr det.

Bor i en liten stad ocks vilket kan betyda att killar hr r mer konservativa och fredrar att hlla sig till tjejer av deras etnicitet. Idk

Jag r en svensk kille, 30 r som dejtat 3st afrikanska tjejer senaste 2 ren.
Ser ofta vita mn med svarta kvinnor dr jag bor och verkar vanligare n man tror.
Trffas grna om du r nyfiken!
Citera
2022-06-10, 22:31
Medlem
Det finns vissa undantag som rent okulrt klarar besiktningen.

Men lukten d? Fr oss vita (slaver och annat sldder ingr ej hr) luktar ni minst sagt oangenmt.

Brukar frska att inte andas in nr en svart passerar nra mig. Oavsett kn.
Citera
2022-06-11, 00:11
Medlem
CompressorVanes avatar
Jag har haft ett par pepparkakor.
Sknt sex tycker jag. Goa BJs har man ftt ocks.

Tyvrr handlar allt om vad jag kan skjuta till bordet och mindre om vad jag kan skjuta in i dem.
Citera
2022-06-26, 09:35
Bannlyst
Citat:

Ser du ut shr s r du en tio-pongare. Gillar sminket, afrot och hennes ansiktsdrag.

https://variety.com/2021/music/news/...ht-1234924400/

Dr jag bor finns en negress, som dock r upptagen - med en av sin egen folkstam. Fan s sexig hon ocks r. Hon klr sig p det dr sttet jag uppskattar hgt

En negertjej som sger ngot till en med ett genuint leende och det r toppen. Ja, ni funkar mnga gnger.

Politiskt r jag frresten rasist, hgerextremist och allt det dr andra vi anklagas fr att vara. Anklagelserna r mnga gnger ganska orttvisa nr det kommer till kritan. Det enda vi vill r att inte vara invaderade och ha landet frstrt alldeles i ondan.
Senast redigerad av Skevsosse 2022-06-26 kl. 09:38.
Citera
2022-06-26, 10:05
Medlem
r svensk och har dejtat/legat med mnga svarta tjejer. Tycker ni r sexiga som fan 😍
Citera
2022-06-26, 10:10
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
st, Etiopien

Gott kaffe drifrn...

Gillar du kaffe?
Citera
2022-06-26, 10:24
Medlem
Ghastens avatar
Aldrig varit med ngon mrkkvinna. Sett ngra attraktiva men bara varit vita svenska jag varit med.

Har ngra kompisar som haft mrk men dom hll inte ihop lnge. Vet att flera av dem kvinnorna inte var den trogna sorten.
Citera
2022-06-26, 10:34
Medlem
Tycker personligen svarta kvinnor r utomordentligt vackra. Alltid varit frtjust i kvinnor med lite extra fett p kroppen. Gillar runda, kvinnliga former utan att de ska behva g till verdrift. Dvs: ogillar den oproportionerligt opererade looken samt kvinnor som r ohlsosamt verviktiga.

Mvh,
Halvsvensk, halvspansk uppvuxen i Sverige. 30 r gammal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in