Citat:
Ursprungligen postat av
Nosnow
Jag r en ung svart tjej som har brjat bli mer intresserad i svenska killar. Egentligen har jag ingen preferens men jag skulle vilja dejta en svensk kille nn gng just to test the waters som man sger.
Jag trffade en svensk kille en gng p tinder men blev ganska avtnd direkt pga av att han var en typiskt hobbyblatte. Han var en jtte attraktiv blond kille med bla gon men betedde sig som att han var frn orten vilket jag inte gillade. Han anvnde mycket slang och berttade att han avskydde svenska tjejer och fredrog utlndska tjejer.
Jag har sjlv aldrig bott i orten och trots att jag tycker utlndska/svarta killar r snygga hatar jag alla dessa wanna-be gangster killar men nstan alla utlndska killar r s vilket r nog anledningen till varfr jag dras mer till svenska killar nu.
Jag skulle inte sga att jag r ful men jag liknar inte ens svensk tjej alls, r ljusbrun med en liten nsa och vanliga runda lppar. Jag r inte smal men jag r definitivt inte tjock heller, har bara lite extra fett p kroppen.
Har aldrig vgat shoot my shot med ngon och vill helst veta om det ens r vrt innan jag gr det.
Bor i en liten stad ocks vilket kan betyda att killar hr r mer konservativa och fredrar att hlla sig till tjejer av deras etnicitet. Idk
Mnga kaukasiska mn gillar frggranna kvinnor. Det finns ju makalst snygga mulattjejer men precis som bland vita ser en del fr jvliga ut. Det r ju en individuell frga.
Du kommer inte f ett mer neutralt svar n s. Frgar du den politiskt korrekte hipstern/feministen/milkpartisten/veganen/sdermalmsbon kommer du fr svaret "
JA SJLVKLART. Alla mn tnder p heta POC-kvinnor och frgar du den lokala rasisten s blir svaret "
NEJ, NEGRER R FULA OCH CKLIGA". Dvs rena jvla skitsvar.
En av de snyggaste mrka kvinnor jag trffat r lkare. Hon r tillsammans med en vit man och svitt jag vet har alla killar hon varit ihop med de senaste 10 ren varit vita, skandinaviska blekfisar.