2021-01-04, 00:01
Medlem
Jag är en ung svart tjej som har börjat bli mer intresserad i svenska killar. Egentligen har jag ingen preferens men jag skulle vilja dejta en svensk kille nån gång just to test the waters som man säger.

Jag träffade en svensk kille en gång på tinder men blev ganska avtänd direkt pga av att han var en typiskt hobbyblatte. Han var en jätte attraktiv blond kille med blåa ögon men betedde sig som att han var från orten vilket jag inte gillade. Han använde mycket slang och berättade att han avskydde svenska tjejer och föredrog utländska tjejer.

Jag har själv aldrig bott i orten och trots att jag tycker utländska/svarta killar är snygga hatar jag alla dessa wanna-be gangster killar men nästan alla utländska killar är så vilket är nog anledningen till varför jag dras mer till svenska killar nu.

Jag skulle inte säga att jag är ful men jag liknar inte ens svensk tjej alls, är ljusbrun med en liten näsa och vanliga runda läppar. Jag är inte smal men jag är definitivt inte tjock heller, har bara lite extra fett på kroppen.

Har aldrig vågat ”shoot my shot” med någon och vill helst veta om det ens är värt innan jag gör det.

Bor i en liten stad också vilket kan betyda att killar här är mer konservativa och föredrar att hålla sig till tjejer av deras etnicitet. Idk
Citera
2021-01-04, 00:07
Medlem
Detta förekommer! Helt klart, dock inte i lika stor utsträckning som "svarta män" är intresserade av vita kvinnor som tycker att svarta män överlag är attraktiva.

Sedan tror jag överlag, att de vita män, som är intresserade av "svarta kvinnor" är mer intresserade av kvinnor som beter sig/är som Amerikanska "svarta kvinnor" om du förstår hur jag menar.
Citera
2021-01-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Detta förekommer! Helt klart, dock inte i lika stor utsträckning som "svarta män" är intresserade av vita kvinnor som tycker att svarta män överlag är attraktiva.

Sedan tror jag överlag, att de vita män, som är intresserade av "svarta kvinnor" är mer intresserade av kvinnor som beter sig/är som Amerikanska "svarta kvinnor" om du förstår hur jag menar.

Nja... kan du förklara vad du menar? Det finns ju olika sorts amerikanska svarta kvinnor
Citera
2021-01-04, 00:11
Medlem
SithSons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosnow
Jag är en ung svart tjej som har börjat bli mer intresserad i svenska killar. Egentligen har jag ingen preferens men jag skulle vilja dejta en svensk kille nån gång just to test the waters som man säger.

Jag träffade en svensk kille en gång på tinder men blev ganska avtänd direkt pga av att han var en typiskt hobbyblatte. Han var en jätte attraktiv blond kille med blåa ögon men betedde sig som att han var från orten vilket jag inte gillade. Han använde mycket slang och berättade att han avskydde svenska tjejer och föredrog utländska tjejer.

Jag har själv aldrig bott i orten och trots att jag tycker utländska/svarta killar är snygga hatar jag alla dessa wanna-be gangster killar men nästan alla utländska killar är så vilket är nog anledningen till varför jag dras mer till svenska killar nu.

Jag skulle inte säga att jag är ful men jag liknar inte ens svensk tjej alls, är ljusbrun med en liten näsa och vanliga runda läppar. Jag är inte smal men jag är definitivt inte tjock heller, har bara lite extra fett på kroppen.

Har aldrig vågat ”shoot my shot” med någon och vill helst veta om det ens är värt innan jag gör det.

Bor i en liten stad också vilket kan betyda att killar här är mer konservativa och föredrar att hålla sig till tjejer av deras etnicitet. Idk

Grattis till första inlägget :P
Vilken stad bor du i?
Och vad menas med "Shoot my shot"? Betyder det typ "ligga"? Eller dejta?
Funkar inte Tinder på din ort?
Citera
2021-01-04, 00:12
* räcker upp en hand

mulatter främst är extremt sexiga.

dejtat 3-4 st faktiskt
Citera
2021-01-04, 00:12
Medlem
Jag älskar alla kvinnor, så ja, vi finns!
Citera
2021-01-04, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithSon
Grattis till första inlägget :P
Vilken stad bor du i?
Och vad menas med "Shoot my shot"? Betyder det typ "ligga"? Eller dejta?
Funkar inte Tinder på din ort?

Tack hahah

Vill helst inte säga vilken stad jag bor i. Jag har aldrig använt tinder här, den enda gången jag använt tinder var när jag hade åkt till Stockholm.

Med shoot my shot menar jag att dejta, är lite intresserad i en kompis till mig men vet inte om han ens tycker svarta tjejer är fina.
Citera
2021-01-04, 00:26
Medlem
Jag bor i Söderhamn och är svensk och tycker mörkhyade tjejer är väldigt vackra!

Bor du nära mig ?
Skulle gärna träffa dig isf!
Citera
2021-01-04, 00:28
Bannlyst
Khaddi Sagnia, övriga är mediokra.
Citera
2021-01-04, 00:39
Medlem
slidsekret88s avatar
Japp. Har man en gång bonkat svart bäver är det svårt att gå tillbaka till vanilj. Jag var tillsammans med en mulatt först och sen har jag bara gått mot mörkare breddgrader. Ursprung i Öst eller Västafrika?
Citera
2021-01-04, 00:48
Bannlyst
Hudfärg har ingen betydelse här , blir man kär så blir man

tycker många mörka kvinnor är riktigt söta , hälsar man så hälsar de alltid tillbaka med ett leende ,
är mer liv i blicken på de mot många svenska kvinnor

har dock aldrig dejtat eller varit i lag med någon annan än svenska tjejer
Citera
2021-01-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Japp. Har man en gång bonkat svart bäver är det svårt att gå tillbaka till vanilj. Jag var tillsammans med en mulatt först och sen har jag bara gått mot mörkare breddgrader. Ursprung i Öst eller Västafrika?

Öst, Etiopien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in