2022-06-26, 10:53
Medlem
lakritcs avatar
Mulatter kan vara snygga. Halle Berry hade jag inte sparkat ur sängen.
Citera
2022-06-26, 13:01
Bannlyst
Serena Williams har ju en vit make. När hon r***r honom är han ju i himmelriket ta mig fan.

Dessutom har hon en fin attityd. Man skulle först kunna tro att hon är som en bitch från ghettot men det verkar inte så.

https://www.youtube.com/watch?v=F-x46m-wivs
Citera
2022-06-26, 13:26
Medlem
Både killar och tjejer skulle nog i bästa fall finna en mulatt med starka kaukasoida drag attraktiv. Låt oss vara realistiska negroider är den fulaste rasen bland alla människor, inte enbart på grund av hudfärgen utan pga av deras negroida drag. Av alla jag känner (både män & kvinnor av olika etniciteter) så är negrer de lägst rankade.
Citera
2022-06-26, 14:10
Medlem
I USA finns det män som finner svarta kvinnor attraktiva och fullkomligt dyrkar dem.

Här är en kille som tackar sin fru för att hon lätt honom bli pappa ,till en dotter.

https://www.youtube.com/watch?v=-44ei0GbFak

Här är en svart kvinna som gillar sin vita man.

https://www.youtube.com/shorts/WV58slcyTqQ

Attraktion och förmågan att bygga upp kärlek , går hand i hand. Vita män kan alltså bygga upp kärlek med svarta kvinnor och borde göra det eftersom de får mer kärlek då.
Citera
2022-06-28, 14:56
Medlem
K-Glitchens avatar
JA

Men dom ska vara smala. Finns inget fulare än feta svarta negrer med fläskiga dubbelhakor och rövar så stora så dom knappt kan gå genom en dörr
Citera
2022-06-29, 13:28
Medlem
dooeys avatar
Finns det tjejer som finner killar attraktiva öht längre?
Jag finner iaf. en hel del svarta tjejer attraktiva särskilt de med rejäla kurvor.
Citera
2022-08-28, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nosnow
Jag är en ung svart tjej som har börjat bli mer intresserad i svenska killar. Egentligen har jag ingen preferens men jag skulle vilja dejta en svensk kille nån gång just to test the waters som man säger.

Jag träffade en svensk kille en gång på tinder men blev ganska avtänd direkt pga av att han var en typiskt hobbyblatte. Han var en jätte attraktiv blond kille med blåa ögon men betedde sig som att han var från orten vilket jag inte gillade. Han använde mycket slang och berättade att han avskydde svenska tjejer och föredrog utländska tjejer.

Jag har själv aldrig bott i orten och trots att jag tycker utländska/svarta killar är snygga hatar jag alla dessa wanna-be gangster killar men nästan alla utländska killar är så vilket är nog anledningen till varför jag dras mer till svenska killar nu.

Jag skulle inte säga att jag är ful men jag liknar inte ens svensk tjej alls, är ljusbrun med en liten näsa och vanliga runda läppar. Jag är inte smal men jag är definitivt inte tjock heller, har bara lite extra fett på kroppen.

Har aldrig vågat ”shoot my shot” med någon och vill helst veta om det ens är värt innan jag gör det.

Bor i en liten stad också vilket kan betyda att killar här är mer konservativa och föredrar att hålla sig till tjejer av deras etnicitet. Idk

Här tex. Ett klipp från Los Angeles beträffande boendesituationen där. En negress precis i början. Hon är en sådan man absolut tittar på och gärna har ihop det med. Hon är ju öppen, glad, snygg (och har en schysst, schysst kropp). Klart det funkar.

https://www.youtube.com/watch?v=s6f9M3wNQ-I
Citera
2022-08-31, 02:26
Medlem
Är frågan seriös?

Ja klart det finns svenska killar som finner svarta tjejer attraktiva.
Det är nog mer en fråga om hur du som svart tjej ser ut, blåsvart från kongo med bred platt näsa vägande 150kg lär attrahera färre än en Tyra Banks-look alike.
Citera
2022-12-14, 17:08
Medlem
De finns så många snygga svarta tjejer
Citera
2023-01-10, 00:22
Medlem
Ladumannen22s avatar
Ja stora svarta bröst e inget man klagar över

Föredrar nog svarta över vita faktiskt om dom e tillräckligt integrerade
Citera
2023-01-10, 05:50
Medlem
Bertil85s avatar
nej så länge den svarta killen är svensk, det tvivlar man på.
Citera
2023-01-10, 10:34
Medlem
ursprungsindians avatar
Absolut. Föredrar mörka drag (hår, ögon, bryn) framför blåögda blondiner med osynliga ögonbryn. Dock föredrar jag nog platt eller lockigt hår framför afro. Gällande hudfärg har jag nog ingen preferens. Enda nackdelen med mörkhyade tjejer är att de kan vara svåra att se i ett nedsläckt sovrum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in