Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-14, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Japp. Har man en gång bonkat svart bäver är det svårt att gå tillbaka till vanilj. Jag var tillsammans med en mulatt först och sen har jag bara gått mot mörkare breddgrader. Ursprung i Öst eller Västafrika?

Hur mycket vildare är svarta i sängen?
Citera
2021-10-14, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vad tycker du om Halle Berry, Ciara & Janet Jackson, snygga? Gemene svarta kvinna ser såklart inte ut som dem men frågar eftersom du tycker att vackra vita och vackra svarta är i helt olika ligor. Undrar om inte svarta åldras bättre än vita, de verkar ha färre rynkor och ser fräscha ut upp i åldern.

Halle Berry är inte 100% svart heller, 50% bara så du vet och hon är vrålsnygg. Sen finns det flera nyanser av svart också.
Citera
2021-10-14, 01:15
Medlem
lakritcs avatar
Mulatter kan vara mycket vackra.
Citera
2021-10-14, 01:18
Medlem
PreciousCobras avatar
Jag var själv i smyg kär i en svart tjej när jag gick på gymnasiet. Har för mig att hon kom ifrån Somalia men kan minnas fel. Hennes föräldrar invandrade hit men hon själv var född i Sverige. Hon var väldigt mörk men bockade av många av de sakerna jag fann attraktivt.

Vältränad och lite längre än genomsnittet. Hade det typiska krulliga håret. Väldigt socialt kompetent, ganska framåt.

Jag var absolit inte ensam om att tycka hon var en pangbrud bland mina övriga svenska kompisar så det finns absolut män där ute som gillar mörka kvinnor. Helt ärligt tror jag faktiskt att många människor struntar i hudfärg...
Citera
2021-10-14, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Halle Berry är inte 100% svart heller, 50% bara så du vet och hon är vrålsnygg. Sen finns det flera nyanser av svart också.

Det stämmer men jag räknar in alla nyanser eftersom dessa är mörkhyade. Instämmer med en annan om att mulatter kan se väldigt bra ut. Män som kvinnor.
Citera
2021-10-14, 08:10
Bannlyst
Cyndee Peters hade snygga drag men var ju dessvärre alltför tjock.
Citera
2021-10-14, 08:57
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Cyndee Peters hade snygga drag men var ju dessvärre alltför tjock.
Men vilken pipa du!
Citera
2021-10-14, 08:58
Medlem
kajus333s avatar
Ja jag. Min senaste tjej var svart.
Citera
2021-10-14, 13:53
Medlem
DerRoteBarons avatar
Visst finns där svarta tjejer som kan vara väldigt attraktiva, men de tycks vara relativt sällsynta. Skulle aldrig få för mig att bilda familj med en svart tjej (eller någon annan typ av rasfrämling) då jag inte vill ha några mulattbarn, men att rulla runt i sänghalmen några gånger kan jag allt tänka mig.
Citera
2021-11-03, 17:59
Medlem
Jag tycker det är roligt att det finns kvinnor som verkligen vill ha kärlek med män.

Kärlek är som politik ,det är att vilja ,vill man ha kärlek får man det.

Är båda överens om det blir det ännu mer kärlek.

https://www.youtube.com/watch?v=P2F-JhW4Ztk

De flesta av dessa svarta kvinnor ser verkligen ut som de vill ha kärlek.

Svarta kvinnor borde verkligen få beröm ,för just viljan att nå kärlek ,om de sen lyckas till 100% vet man inte , eftersom små saker kan orsaka stora förändringar.

Men om man hela tiden till 100% vill ha kärlek , misslyckas man inte , eftersom om man misslyckas var det inte 100%.
Citera
2022-06-04, 19:28
Medlem
rytaris avatar
ja svarta tjejer är sexiga, även om jag är emot invandring XD, jag har haft två svarta flickvänner och vi hade det bra också men annat kom emellan, svart fitta är härligt ;D XD
Senast redigerad av rytari 2022-06-04 kl. 19:31.
Citera
2022-06-04, 19:37
Avstängd
Jag är ursvensk och mitt intresse för mörkhyade kvinnor har ökat med åldern. Vid 20 var jag näst intill ointresserad av alla, vid 25 började jag känna lite attraktion och nu strax över 30 har de gått om vita tjejer nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in