Citat:
Ursprungligen postat av
HermaeusMora
Lter ju som en bra id men har man svrt att sluta spendera pengar p ondiga saker vanligtvis s tror jag det blir ganska svrt att lyckas

D r det bara mat, hyra, el, vatten och sen kanske transport som man fr lgga pengar p?
Ja, och sprit, horor och blixtls i reserv.
Citat:
Ursprungligen postat av
8978wxu642
Sna hr saker r lite tramsiga, oftast skapade och promotade av folk som alltid mste gra en stor grej av allt. Samma typ av mnniskor som postar p facebook varje gng dom har trnat.
Ja, vad fan gick de och kpte allt skrp fr tidigare? Vi andra hll inte p s, och behver inte sola oss i glansen av snt trams.
Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Tycker appen Tink fungerar bra till de som r intresserade av att snka sina kostnader p skit. Man kopplar sina bankkonton till appen och importerar sina transaktioner, de transaktioner som inte automatiskt tilldelas en kategori kan du sjlv kategorisera. Pongen hr r att du mnad fr mnad kan se ett pajdiagram ver hur mycket du spenderar i olika kategorier.
Mmm, paj... det ocks ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
suset
Vad som anses vara ndvndigt r helt subjektivt.
rkesvinet Dan Eliasson, ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Varfr bara ett r? Varfr inte "no buy life"? Tycker detta lter okta och mest som en plojgrej fr uppmrksamhet.
Precis. Nu ska jag erknna att jag kper saker. Men betydligt frre n de flesta andra. Inget annat vore rimligt.