Citat:
Polisen tvingas leva med bilden av den döda negern resten av sitt liv! Det är fan inte bra! Har du sett en människa bli skjuten och falla ner några meter framför dina fötter någon gång? Förutom tragedin att människan mister livet är det en bild som sitter fastnaglad i hjärnbarken resten av ditt liv. En scen som, varken du vill eller inte, kommer återupplevas gång på gång, som du inte kan styra över och det är ingen trevlig syn. Pistolskottet, ångesten i ögonen, ljudet av kroppen som dunsar till marken, den totala tystnaden därefter..
Vad jag kan se i din posthistorik är du en man som jagat i 30år dvs du är alltså minst 46år gammal och sitter och pratar om en dödsskjutning som om det var luftgevärsskytte på gröna lund, psykisk sjukdom på ett sätt som inte ens är acceptabelt i ett civiliserat samhälle hos 7åriga barn på en skolgård och om "negrer" med ord som får vilken batikhäxa som helst att framstå som vettig i jämförelse.
Det är ganska uppenbart vem av oss det är som behöver skärpa till sig och växa upp. Skrämmande dock att dårar som du får ha tillgång till en full vapenarsenal.
Jag frågar igen vad du har för källor? Vet du att han gick till anfall, att han var psykiskt sjuk och fick psykbryt eller är det som du skriver i posten ovan att han "kanske" led av psykisk sjukdom.
Jag i frågasätter inte att det var så, jag vill bara veta exakt var du fått uppgiften i från.
Vad jag kan se i din posthistorik är du en man som jagat i 30år dvs du är alltså minst 46år gammal och sitter och pratar om en dödsskjutning som om det var luftgevärsskytte på gröna lund, psykisk sjukdom på ett sätt som inte ens är acceptabelt i ett civiliserat samhälle hos 7åriga barn på en skolgård och om "negrer" med ord som får vilken batikhäxa som helst att framstå som vettig i jämförelse.
Det är ganska uppenbart vem av oss det är som behöver skärpa till sig och växa upp. Skrämmande dock att dårar som du får ha tillgång till en full vapenarsenal.
Jag frågar igen vad du har för källor? Vet du att han gick till anfall, att han var psykiskt sjuk och fick psykbryt eller är det som du skriver i posten ovan att han "kanske" led av psykisk sjukdom.
Jag i frågasätter inte att det var så, jag vill bara veta exakt var du fått uppgiften i från.
Psykreformen på 80-talet må ha gynnat dig och givit dig frigång. Men dessa jävla IQ-befriade negrer som gång på gång härjar och kaozar är ett jävla gissel Kånny!
Poliser skall inte behöva ta till vapen mot invånare som fått fristad här och sedan går till anfall med tillhygge.
Kånny, det säger mer om dig själv att du ifrågasätter om negern led av psykisk sjukdom! Om du anser hans beteende med fönstren är normalt så är jag inte förvånad.