2020-12-24, 16:39
  #265
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Polisen i Eksjö är inget annat än hormonstinna maktmissbrukande män i 30-årsåldern, de har fått flera anmälningar på sig till olika instanser.
Anmälningar för vadå? Att de är för bra brottsbekämpare? Attackerar du en polis med vapen kommer du bli skjuten.
Citera
2020-12-24, 16:41
  #266
Medlem
PrimusPiluss avatar
Polisen vs Buset 10-0!!

Landet är lite lite säkrare 😊

Bra jobbat och god jul!!
Citera
2020-12-24, 16:43
  #267
Medlem
PrimusPiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Anmälningar för vadå? Att de är för bra brottsbekämpare? Attackerar du en polis med vapen kommer du bli skjuten.


Så är det, men människor är i allmänhet ganska korkade och har svårt att förstå begreppet "våldsmonopol"
Citera
2020-12-24, 16:43
  #268
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4.blocks
Kan läsa lite mer om Polisens ammunition .




https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/polisens-forbjudna-kula
Helmantlad går rakt igenom och riskerar skada andra plus att helmantlad inte levererar all sin energi i den skjutne = sämre stopping power.

Militär vill hellre skada flera än döda för får fienden många skadade får fienden mer annat att göra än att kriga. Därför är det helt ok om kulan går igenom två personer.

Polisen krigar inte, det är en senil kommunistjämförelse i artikeln om krigslagar.

Ammunitionen är inte olaglig/förbjuden etcetera.
__________________
Senast redigerad av Xelious 2020-12-24 kl. 16:46.
Citera
2020-12-24, 16:50
  #269
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel81
+1 på den. Ingen vet mer än att en person har slagit sönder rutor på ett boende. Ändå är många här så jävla dömande. Jag hade haft förståelse om det handlat om pedofili etc. Men just nu vet ju ingen här mer än sönderslagna rutor. Och ska man döda alla brottslingar ser jag fram emot den dagen alla flashback-förståsigpåare dödas på grund av fortkörning.

Du kanske skulle läsa tråden innan du börjar gråta.

Stämmer det här inlägget från tidigare i tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av maajkie
Han hade tidigare under dagen misshandlat en väktare helt oprovocerat. Sedan när polisen kommer till platsen när han försöker göra inbrott så ger han sig på polisen. Polisen väljer då att skjuta han i benet men trots detta så fortsätter han gå till attack mot polisen. Som då väljer att avlossa ett till skott som träffa magen som han sedan avlider av. Säker poliskälla.


då har allt gått rätt till och ett farligt jävla avskum fick det han förtjänade.
Bra jobbat av Polisen (inte ofta man säger det numera).

Ni brottslingsgråterskor kan dra åt helvete.

Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Anmälningar för vadå? Att de är för bra brottsbekämpare? Attackerar du en polis med vapen kommer du bli skjuten.

Kriminella när de möter för hårt motstånd brukar springa till Mamma Staten och gråta ut, kriminella brukar vara något av det mest patetiska man springa på här i livet.
Citera
2020-12-24, 16:54
  #270
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Polisen i Eksjö är inget annat än hormonstinna maktmissbrukande män i 30-årsåldern, de har fått flera anmälningar på sig till olika instanser.

Källa på det tack!
Tvivlar faktiskt på att du kan åstadkomma detta då man tittar på din postningshistorik.
Försök bli en människa igen.
Citera
2020-12-24, 16:59
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Polisen i Eksjö är inget annat än hormonstinna maktmissbrukande män i 30-årsåldern, de har fått flera anmälningar på sig till olika instanser.

Jag har aldrig haft problem med dom men jag är inte feminist och gör inte inbrott. Tvärtom så har jag kommit undan med ngt som var åtalbart.
Citera
2020-12-24, 17:02
  #272
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Du kanske skulle läsa tråden innan du börjar gråta.

Stämmer det här inlägget från tidigare i tråden:


då har allt gått rätt till och ett farligt jävla avskum fick det han förtjänade.
Bra jobbat av Polisen (inte ofta man säger det numera).

Ni brottslingsgråterskor kan dra åt helvete.



Kriminella när de möter för hårt motstånd brukar springa till Mamma Staten och gråta ut, kriminella brukar vara något av det mest patetiska man springa på här i livet.

Exakt så!

Kriminella är patetiska och fanns det någonsomhelst STAKE i dom så skulle dom också erkänna vad dom åtalas för, när dom är skyldiga, när dom hamnar inför domstol.
Nej men då är dom plötsligt oskyldiga lammungar som gråter och hänger mamma i kjolen.
FY FAN för dessa patetiska pack!
Citera
2020-12-24, 17:14
  #273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Helmantlad går rakt igenom och riskerar skada andra plus att helmantlad inte levererar all sin energi i den skjutne = sämre stopping power.

Militär vill hellre skada flera än döda för får fienden många skadade får fienden mer annat att göra än att kriga. Därför är det helt ok om kulan går igenom två personer.

Polisen krigar inte, det är en senil kommunistjämförelse i artikeln om krigslagar.

Ammunitionen är inte olaglig/förbjuden etcetera.

Självklart så är det bättre om två man får släpa runt på en sårad soldat än att döda han rakt av.

Förstår att tredje man inte vill skadas av rikoschett.
Därför Svensk Polis använder denna ammunition.
Citera
2020-12-24, 17:54
  #274
Medlem
Hujans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Polisen i Eksjö är inget annat än hormonstinna maktmissbrukande män i 30-årsåldern, de har fått flera anmälningar på sig till olika instanser.
....källa på det!?
Citera
2020-12-24, 19:00
  #275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujan
....källa på det!?
Och ännu värre med de östrogenstinna "hästsvansarna", den del äldre poliser kan vara ganska hjälpsamma faktiskt. De enda som agerar akut, utöver ambulans.
Citera
2020-12-24, 19:02
  #276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Säger som Fylking. Äntligen!



MED BO menar du adressen där det hände, förmodar jag.

BO är ett fönster, såvitt jag har förstått.
Och vapnet? Kan det vara cykelstället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in