2020-12-23, 21:49
Medlem
Messerschmitts avatar
Inget tyder på att ihjälskjutandet av denne man innebär någon förlust för samhället. Case closed.
Citera
2020-12-23, 21:51
Medlem
Bra städat av farbror blå!!
Citera
2020-12-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Spännande hur amerikansk polis kan behålla ett lugn och byta till en elpistol medans en del poliser leker Lucky Luke

https://www.youtube.com/watch?v=dso9KRu24Gg

Är du dum i huvudet på riktigt eller har du bara otur när du tänker?

Polisen i videon blev nästan ihjälhuggen just för att han tog det för lugnt.

Han använde sedan elpistolen när gärningsmannen var på väg IFRÅN honom.
Citera
2020-12-23, 21:55
Medlem
Han hade tidigare under dagen misshandlat en väktare helt oprovocerat. Sedan när polisen kommer till platsen när han försöker göra inbrott så ger han sig på polisen. Polisen väljer då att skjuta han i benet men trots detta så fortsätter han gå till attack mot polisen. Som då väljer att avlossa ett till skott som träffa magen som han sedan avlider av. Säker poliskälla.

Så enligt mig, en idiot mindre i samhället!
Citera
2020-12-23, 21:58
Medlem
fittknullares avatar
Så jävla bra jobbat av polisen. Dom gjorde skattebetalarna en tjänst att avrätta avskummet. Polisen som sköt ska ha medalj och en påökning om minst 70%.

Finns inget jag hellre gör än att slå sönder inbrottstuvar (om jag skulle komma på någon som gör intrång i min egen bostad)
Senast redigerad av fittknullare 2020-12-23 kl. 22:03.
Citera
2020-12-23, 22:05
Medlem
Var det samma person som härjade på Willys tidigare på dagen, var det en kille av utländskt ursprung. Han gav då sig på både väktare och även sen polis. Vart upptryckt mot polisbilen av 4-6 poliser.

Händelsen inatt, var som någon skrev, vid öppenvården för missbrukare. Huset där cykelstället är genom fönstret, är en-två lägenheter för just dem. Detta hus är intill ett äldreboende, som således inte drabbades.

Vet överhuvudtaget inte om det är samma kille, men båda fallen gällde ”man i 25 års åldern”, så det kan ju mycket möjligt vara samma.
Citera
2020-12-23, 22:18
Medlem
Pillevickens avatar
Jag har hört att han heter Jesper Isaksson och är inte utlänning.
Jag undrar vem snuten som som sköt är, någon som vet?
Citera
2020-12-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanno
Har hört Jesper, men vet inte säkert

Citat:
Ursprungligen postat av maajkie
Är också i eksjö och enligt säkra källor så va det en man med ursprung från Somalien som sköts till döds.

Jesper från Somalien. Okej.
Eller Somalia, som det faktiskt heter.
Citera
2020-12-23, 22:30
Avslutad
Borde det stå i titeln istället, polis skjuter bo som försöker göra inbrott i hus, blir hjälte?
Citera
2020-12-23, 22:32
Medlem
Ovanligt att polisen ens bryr sig om inbrott.
Citera
2020-12-23, 22:53
Medlem
Herregud. Blir fan rädd av hur många som tycker det är bra att polisen sköt ihjäl mannen. Detta verkar ha varit en inbrottsjuv, inte en pedofil eller mördare. Har ni ingen jävla skam över huvudtaget? Fan kom ner ifrån flashback molnet ner på jorden. Det är en människa som mist sitt liv som vi pratar om, inte en jävla tecknad roadrunner figur. En människa med drömmar, familj, nära och kära, en person av kött och blod. Möjligtvis med djupa psykiska problem, men än människa ändå. Finns det ingen jävla empati kvar i denna värld? Spyr fan på alla er cyniska inavlade åsneknullande misslyckade hästabortioner. Spotta på er själva och kör upp något för helvete. Våga visa lite medmänsklighet för en gångs skull, betee er. Bara för att vi är på Flashback betyder det inte att ni behöver försöka visa er kallblodade IQ befriade personligheter för att möjligtvis bli uppraggade av er älskade Putins internetspioner för att få suga av hans kondomer. Våga medge att en människa förlorat sitt liv. Oavsett vad för slags människa han var förtjänade han inte döden för ett inbrott eller för att ha försökt slå på en polis.
Citera
2020-12-23, 22:54
Medlem
Imnshos avatar
Äntligen en framgångsrik polisinsats! Är det för sent att nominera konstaplarna till "Svenska Hjältar"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in