2020-12-15, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Trams.
Vet ett gäng människor bara i min vänskapskrets som inte backar för någon...med eller utan väst.
Leva på rykte är en sak. Galen på riktigt en annan

Är man "galen" på riktigt så brukar man historiskt sett bli plockad till slut. Gärna av sina egna.
Citera
2020-12-15, 13:46
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Hon har själv skrivit att hon har Adhd, känns inte helt omöjligt. Men eftersom hon ljuger om allt är det svårt att veta vad som är sant och inte. Borderline känns rimligt, men jag tror mer på Bipolär och grova missbruksproblem. Hon saknar empati och är mytoman dessutom.

Hennes familj är tydligen jättefina och har försökt allt utan framgång. Det har jag hört i flera år och de är vanliga Svenssons. En i tråden skrev att hon har kontaktförbud mot familjen.

De brukar ju överlappa varandra, adhd, borderline, bipolär. Det känns som att hon lurat med honom till Umeå. Han får skaffa jobb och försörja henne och hon har säkert hittat på det här med HA också.
Citera
2020-12-15, 13:48
Medlem
Härligt med ett nytt gangster miffo på FB, saknar när Raffa var i full swing hoppas detta bara är början på äventyret när Umeås egna Bonnie och Clayd ska visa var skåpet skall stå.
Citera
2020-12-15, 14:05
Medlem
Amazon-mannens avatar
Hon skulle ju med det utseendet kunna göra altporr? En lönande och spännande bransch för trasiga damer med .. ehh, alternativt yttre
Citera
2020-12-15, 14:10
Medlem
Tror inte för 1 öre att HA kommer skydda dessa personerna då de själva har skapat problemet. Nu svärtar de ner HA's namn. Men jag kan ha fel...

Let god sort'em out!
Citera
2020-12-15, 14:16
Avstängd
Har dom åkt ut från lyan?
Citera
2020-12-15, 14:27
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Hon har själv skrivit att hon har Adhd, känns inte helt omöjligt. Men eftersom hon ljuger om allt är det svårt att veta vad som är sant och inte. Borderline känns rimligt, men jag tror mer på Bipolär och grova missbruksproblem. Hon saknar empati och är mytoman dessutom.
Tycker att hon bockar av rätt många boxar för regelrätt psykopati, faktiskt.
Kvinnliga psykopater är lika empatistörda, impulsiva och lögnaktiga som sina manliga motsvarigheter, men brukar däremot vara mer inne på att använda sexuell manipulation och att "skapa drama" istället för fysiskt våld. Finns mycket av den varan här, verkar det som.

Att hennes familj i övrigt är normal tyder på att det åtminstone inte handlar om miljöskada, utan att det är något allvarligt fel i hjärnan.
Citera
2020-12-15, 14:36
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele
Tycker att hon bockar av rätt många boxar för regelrätt psykopati, faktiskt.
Kvinnliga psykopater är lika empatistörda, impulsiva och lögnaktiga som sina manliga motsvarigheter, men brukar däremot vara mer inne på att använda sexuell manipulation och att "skapa drama" istället för fysiskt våld. Finns mycket av den varan här, verkar det som.

Att hennes familj i övrigt är normal tyder på att det åtminstone inte handlar om miljöskada, utan att det är något allvarligt fel i hjärnan.

Ja jag får samma vibbar om det stämmer det där med kontakförbud. En liten Arboga-kvinnan som manipulerat yngre kille. Tusen spänn på att han är den ende som har skaffat jobb och hon utnyttjat honom för att försörja henne.
Citera
2020-12-15, 15:40
Medlem
Mecanicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
1000% Avgångselev med toppbetyg från Livets hårda skola.

Med den fejan lär hon inte ha planer att nånsin skaffa ett vanligt jobb? Hoppas att det finns sparade pengar när utseendet inte längre attraherar pengar.. Tragiskt!
Citera
2020-12-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Tror inte för 1 öre att HA kommer skydda dessa personerna då de själva har skapat problemet. Nu svärtar de ner HA's namn. Men jag kan ha fel...

Let god sort'em out!
HA är väl helt tandlösa numera. Klarar inte ens av att städa i sina egna led. HA borde ha löst problemet med detta paret för länge sedan men tror inte HA har förmågan längre.
Citera
2020-12-15, 17:01
Medlem
BigBabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Ska man vara farligare bara för det står HA på nån jävla väst menar du?

Ja ett våldskapital och personer som är så pass etablerade kan bli jobbigt att ha en konflikt med. Rent fysiskt och psykiskt
Citera
2020-12-15, 17:02
Medlem
BigBabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
HA är väl helt tandlösa numera. Klarar inte ens av att städa i sina egna led. HA borde ha löst problemet med detta paret för länge sedan men tror inte HA har förmågan längre.

Varför ska dom ens lägga energi på något sånt här? Tror vanligt folk fattar vid första anblick att dessa två är långt ifrån medlemmar i ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in