2020-12-15, 07:30
Medlem
Man kunde trott att individerna är i yngre tonåren men nej. Vilken läsning? Dom har skapat en fantasivärld som dom lever i. Är detta idealet idag? Hells Angels, tatueringar och hemmasnickrade västar? Haha!
Citera
2020-12-15, 08:43
Medlem
Dundersnubbens avatar
Skapligt patetiskt. Känner igen typen av snubbe då jag själv är från Borlänge. Finns många av den sorten.

Tycker nästan synd om honom, kan tänka mig att han inte har några vänner och försöker spela hård för att inte visa sig svag. In kommer ett 12 år äldre WT-luder som livnär sig på osäkra trash för att kunna fortsätta punda och liknande.

Kommer nog inte dröja länge innan han inser vad för brud hon är och då är frågan om han kommer fortsätta på samma spår för att han är en looser eller om han väljer en annan väg.

Fortsätt gärna uppdatera tråden, ska bli kul att följa detta
Citera
2020-12-15, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben
Tycker nästan synd om honom, kan tänka mig att han inte har några vänner och försöker spela hård för att inte visa sig svag. In kommer ett 12 år äldre WT-luder som livnär sig på osäkra trash för atKommer nog inte dröja länge innan han inser vad för brud hon är och då är frågan om han kommer fortsätta på samma spår för att han är en looser eller om han väljer en annan väg.

Risken finns ju att även Kevin klappar på Ida då hon tycks vara en väldigt enerverande person. Under ett rus är man alla gånger inte speciellt eftertänksam. Eller det omvända; Ida klappar på Kevin.
Citera
2020-12-15, 09:22
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Jag förstår inte hur en hyffsat snygg tjej kan förstöra sig sådär. Än mindre hur hon kan gå så långt att hon sabbar sitt liv med den här skiten. Alla kommer att skratta åt henne så länge hon lever.

Hoppas hon åker dit för något så hon kanske börjar fundera över ALLA sina livsval.

Men va f-n!? Hur i h-vete kan någon förstöra sig sådär!? Tänk när hon är rynkig, över 50 och ångrar sig?

Tyvärr brukar sådan där inte börja ångra sig. Ofta lever dom inte heller så länge att dom hinner ångra sig.
Citera
2020-12-15, 09:49
Medlem
TattooedFuckers avatar
Känner igen henne . Bodde inte hon på ålidshem för ca 7-8 år sen och umgicks med de så kallades gangsters ?
Citera
2020-12-15, 10:20
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Vad är fenomenet Raffa? Har totalt missat det! Är det lika underhållande som sen här historien, eller mer?

Gud har välsignat dig med många timmars läsning som är taget direkt ur en Monty Pyton sketch eller En Ding Ding Värld.

Tomten var tidig för dig i år.
Citera
2020-12-15, 11:10
Medlem
Tragisk läsning på så många plan. Börjar lika ett annat för FB känt Umeåpar.
Vad vets om pojkspolingen? Har han bara hoppat på en i sitt tycke tjusig milf direkt från pojk-rummet med tanke på att västen han sytt bara har referenser till tv-spel?
Citera
2020-12-15, 11:59
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
Någon med lite erfarenheter inom psykologi som vågar sätta en diagnos på henne?
Bara en hobbyversion för oss här på Flashback.

Min hobbydiagnos utifrån 3 sidors läsning och en snabb lök på bilderna:

Borderline
+
Uppvuxen med frånvarande far, alt. missbrukande far (och ev. missbrukande mor). LVU placerad första gången vid 14 års ålder. Självkänslan enbart byggd på yttre faktorer och andras bekräftelse / frånvaro av bekräftelse.
Dålig/obefintlig impulskontroll, låg psykoströskel.
Citera
2020-12-15, 12:35
Medlem
Dumdrygs avatar
Man tycker ju nästan synd om dem. Hota med HA för att skriva över bostadsrätten på dem. De trodde säkert det var en hyresrätt. Eller är de faktiskt så mindre begåvade. Stackars par. Han lär ju tappa både jobbet, bostaden och flickvännen och få åka hem till Borlänge igen. Borderliners brukar trassla till sina relationer.
Citera
2020-12-15, 12:48
Medlem
Dumdrygs avatar
Tur att han kan falla tillbaka på sitt jobb som CEO för Satans Few, när han tappar det "tidskrävande" jobbet som lageransvarig.
Citera
2020-12-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Man tycker ju nästan synd om dem. Hota med HA för att skriva över bostadsrätten på dem. De trodde säkert det var en hyresrätt. Eller är de faktiskt så mindre begåvade. Stackars par. Han lär ju tappa både jobbet, bostaden och flickvännen och få åka hem till Borlänge igen. Borderliners brukar trassla till sina relationer.

Han kommer snart flytta! Till helgen åker det upp några bekanta till ngn granne efter vad jag förstår.Ska bli intressant att se hur länge han bor kvar efter det besöket.Inga mc snubbar dock men de är nog så tuffa de som åker upp.Läser du detta Kevin så passa på att packa och titta på dig själv i spegeln för får de tag i dig så kommer du inte se likadan ut som innan.Tyvärr så .........You Lose
M.V.H
Citera
2020-12-15, 13:33
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Min hobbydiagnos utifrån 3 sidors läsning och en snabb lök på bilderna:

Borderline
+
Uppvuxen med frånvarande far, alt. missbrukande far (och ev. missbrukande mor). LVU placerad första gången vid 14 års ålder. Självkänslan enbart byggd på yttre faktorer och andras bekräftelse / frånvaro av bekräftelse.
Dålig/obefintlig impulskontroll, låg psykoströskel.

Hon har själv skrivit att hon har Adhd, känns inte helt omöjligt. Men eftersom hon ljuger om allt är det svårt att veta vad som är sant och inte. Borderline känns rimligt, men jag tror mer på Bipolär och grova missbruksproblem. Hon saknar empati och är mytoman dessutom.

Hennes familj är tydligen jättefina och har försökt allt utan framgång. Det har jag hört i flera år och de är vanliga Svenssons. En i tråden skrev att hon har kontaktförbud mot familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in