Citat:
Ursprungligen postat av
Halloween2
Förstår inte, den trash bruden borde ju ändå kunna få något ''bättre''. Tex en riktig badboy som faktiskt är med i ett gäng och med all förmodan suttit inne tidigare för att boxat kvinnor.
Jag tänkte också på det.
När jag tittar på hennes Instagram som länkats här i tråden, så verkar henne tidigare pojkvän vara av samma sort. Det vill säga en pundande datornörd med massa fula tatueringar på händer och ansiktet, som får honom att tro att han är någon gangster.
Verkar vara riktiga posörer hela bunten.
När jag ser henne, så påminner det mig om tjejer jag träffat när jag var ung. Relativt snygga och slampiga, men beter sig en hel del som män. De vill framstå som coola och farliga. På många av hennes bilder klär hon sig som negermän i Bronx, ibland som latinska cholos.
Av erfarenhet så dras inte riktiga kriminella/"bad boys" till sådana brudar, utan det är mest wannabes och pundare som lever i någon fantasivärld som slutar upp med såna.
Undra om hon inte har autism. Kombinationen av en frånvarande pappa/dåliga hemförhållande och autism, har lett till att hon snöat in sig på att vara häftig och gangster. Det känns som att det är mer än bara låg IQ.