2025-05-17, 16:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Har jag skrivit ngot annat?
Frklara d vad du skrev, fr ngot var tydligen ljligt.
S n, vad r det du skrev egentligen?

Citera
2025-05-17, 16:15
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Frklara d vad du skrev, fr ngot var tydligen ljligt.
S n, vad r det du skrev egentligen?

Ljlig rddning som sagt, med tanke p att om sdana robotar fanns s hade imperiet anvnt dem hela tiden istllet fr stormtroopers. Och d hade den enskilda roboten inte haft en chans mot flera st imperie-robotar.
Citera
2025-05-17, 16:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ljlig rddning som sagt, med tanke p att om sdana robotar fanns s hade imperiet anvnt dem hela tiden istllet fr stormtroopers. Och d hade den enskilda roboten inte haft en chans mot flera st imperie-robotar.

Om du sett s inser jag du inte frstr det du ser framfr dig.
Vilket r udda nr det r s otroligt tydligt varfr de inte finns tillgngliga.
Citera
2025-05-17, 16:58
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Om du sett s inser jag du inte frstr det du ser framfr dig.
Vilket r udda nr det r s otroligt tydligt varfr de inte finns tillgngliga.

Jag borde ha frsttt att det var ett misstag att prata med dig. Ok ha ett bra liv.
Citera
2025-05-17, 17:06
Medlem
AClDs avatar
Toppenserie. Bra skdisinsatser och manus. Har speciellt uppskattat andra halvan av andra ssongen. Bra build up till Rogue One, som r en av mina favorit sw filmer, och upproret knns verkligen levande och underbyggt i serien p ett stt jag inte upplevt det innan.

K-2SO har verkligen slenderman-pminnande egenskaper med den lngden p kropp och lemmar och hur han iskallt gr rakt mot sina ml och tar tag i dem.

Fr bli att se om frsta ssongen i sommar.
Citera
2025-05-17, 17:38
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Har man inte sett sista Andoravsnittet s kan jag rekommendera att ha flikar med Andor och A New Hope frdiga (dvs frbi frtext och annat och se direkt efter sista avsnittet.
Det verlappar ganska bra med varandra.
Bra analys

https://www.youtube.com/watch?v=tCA3sccbn-U
Citera
2025-05-17, 18:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag borde ha frsttt att det var ett misstag att prata med dig. Ok ha ett bra liv.
Menar du missat de placerat ut alla p virus uppdrag?(Och precis alla resurser de har.)
Har du ens sett serien?
D jag undrar hur du missat det, och brja prata om mig funkar inte om man ska prata om Andor serien.

Och sen scen-sekvensen som du tycker r ljlig.

Vad r d ljligt??????
Citera
2025-05-17, 18:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Toppenserie. Bra skdisinsatser och manus. Har speciellt uppskattat andra halvan av andra ssongen. Bra build up till Rogue One, som r en av mina favorit sw filmer, och upproret knns verkligen levande och underbyggt i serien p ett stt jag inte upplevt det innan.

K-2SO har verkligen slenderman-pminnande egenskaper med den lngden p kropp och lemmar och hur han iskallt gr rakt mot sina ml och tar tag i dem.

Fr bli att se om frsta ssongen i sommar.
Detta r tveklst en av de bsta serierna i universumet de har.
Sen lskar jag clone wars och den animerade, fr den r otroligt bra p alla stt och vis.

Och det r rtt komiskt att jag gillat Rogue one s bra innan, men med Andor och vergngen.
Ja, d r den filmen s otroligt mycket bttre med Andor som bakgrund.

Ska sjlv titta p New hope, idag eller imon.
Men sen frstr jag att det tappar kopplingen rtt snabbt, men New hope r Fakta i sammanhanget.
Citera
2025-05-17, 21:08
Medlem
Oakenshields avatar
Det hr med avsaknad av hjlmar och mer personlighet osv, ni blandar ihop stormtroopers med skerhetsbyrn. Det r ingen "elitstyrka" de skickar efter Kleya, det r ISB-personal. Stormtroopers r som vi vet ngot annat.

Fr vrigt ett bra avslut. Det tog sig rejlt efter en lng uppbyggnad. Jag r njd.
Citera
2025-05-17, 21:16
Medlem
Mino44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Det hr med avsaknad av hjlmar och mer personlighet osv, ni blandar ihop stormtroopers med skerhetsbyrn. Det r ingen "elitstyrka" de skickar efter Kleya, det r ISB-personal. Stormtroopers r som vi vet ngot annat.

Hller med. Efter de tv frsta avsnitten kndes det lite orovckande men drefter blev det genast mer intressant och jag tyckte ocks det var en bra avslutning p en hgkvalitativ serie (jmfrt med mkt annat som snds).
Citera
2025-05-17, 21:40
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield

Jo det var en elitstyrka som jag frstod det. Tycker det r triat att imperiets truoper alltis blir s ltt avklarade. Hade hellre sett ngra death troopers,man tycker att krennic kunnat avvara ngra!
Senast redigerad av carminaburana 2025-05-17 kl. 21:43.
Citera
2025-05-17, 23:22
Medlem
franges avatar
Sg om Rouge One hromkvllen efter att ha sett sista Andor - och det blev en helt annan sak nu n frra gngen jag sg den, med s mycket mer backstory om karaktrerna!
Citat:
Ignorera bara trollet, han spammar snder alla trdar Film/Tv-serieforumena med samma typ av resonemang, inlgg och harvande oavsett vad det n handlar om. Gng p gng p gng. Och fr han ingen respons s sitter han och fortstter spamma p egen hand i desperat hopp om att ngon skall falla fr betet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in