2007-03-06, 15:18
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Jag har en teori dock!
Och det är att CA inte skickar varorna själva utan att dem förmedlar kontakten mellan köpare och t.ex. smartlab. Vad tror ni sjva?
Vad jag hört så skickas väl breven ifrån Malmö?
2007-03-06, 15:20
Medlem
Malakass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malakas
Betalade in på CA för 1g NE-2C-B i fredags, fick mail idag att det blivit skickat Kan det bli bättre?

Ska ändra CA till ND!! Hur kunde jag skriva fel...
Än en gång, det var ND och INTE CA!!

Sorry..
2007-03-06, 15:37
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Vad jag hört så skickas väl breven ifrån Malmö?
Mkt möjligt, det var bara en av mina många teorier ^^
2007-03-06, 16:53
Medlem
Thalassas avatar
[quote=West-en]Därför att det enligt smartlab.dk är specialtillverkat för dess kunder, CA och ND.
Smartlab.dk tillverkar ju det mesta enligt beställning som jag har uppfattat det, de har inte några speciella "produkter".

Attityd?
Jag skrev "-- -- Titta hitåt! -- --" som ämne.
Sedan skrev jag:

Vips, ett svar! Använd dock inte mitt meddelande...

CA ÄR BÄST![/QUOTE

Jo, men det jag inte förstår är att det inte existerar några danska återförsäljare. Eller att denna underbara produkt, ne2cb, inte redan säljs över hela Europa eftersom den rimligtvis inte kan vara olaglig någonstans. Det borde ju finnas liknande shopar lite överalllt eller? Säljs den möjligtvis under annat namn i andra länder, förslagsvis då hydroxi 2cb. Kan det vara så att en svensk kemist har framställt detta preparat och att det så sakteliga börjar spridas?

Jag sitter nu och väntar på flera gram som jag har beställt, bäst att bunkra medan det finns, och oroar mig redan för att leveransen ska utebli. Givetvis kommer jag då att ta till alla åtgärder jag kan men vill ju helst av allt bara få hem min älskade Venus. Men det verkar ändå vara ytterst sällan någon verkligen blir blåst av Lars eller? När varorna väl har anlänt är min avsikt att genast beställa mer. Men om man vill beställa ett hegge borde man väl kunna vända sig direkt till Smartlab. Någon som har erfarenhet av detta?

Jag menade bara att du förväxlade risk och chans. Detvar ett fint meddelande du skickade till herrn. Jag har formulerat ett alldeles eget men inte fått något svar än. Om några dagar kommer jag att göra ett nytt försök och då är nog tonen bryskare.
2007-03-06, 17:03
Medlem
West-ens avatar
Citeringen var lite konstig...
Anledningen till att den inte säljs i andra länder är väl främst att den inte riktigt har spridits sig ej. om den verkligen tillverkades för första gången av det danska bolaget smartlab.dk i slutet av 2006 på beställning åt CA och ND. Varför skulle då andra fått tag i den?
Jag tror att det egentligen är fråga om N-Hydroxi-2C-B istället för N-Etyl-2C-B. Har för mig att det har testats förut med att lägga till N-Etyl-grupper på 2C-ämnen och att det inte har fungerat till skillnad från N-Hydroxi.
Förmodligen fick LL den smarta idén att skapa N-Hydroxi-2C-B, han skickade iväg en beställning till smartlab.dk, och la ut informationen på sina sidor. Men sedan bytte han namn på substansen till N-Etyl-2C-B. Varför det?

Jag vet att när det är positivt ska det vara chans...skrev bara fel...

Sedan kan jag avslöja att substansen börjar sprida sig utanför vårat avlånga land...
http://forum.everyonedoesit.co.uk/showthread.php?p=1421624
http://www.drugs-forum.co.uk/forum/showthread.php?t=26518
(Uppmärksamma inlägg #21)

Detta ÄR N-Hydroxi-2C-B! Det enda som säger emot det var att jag skickade ett mail till smartlab.dk och jag skrev "N-Etyl-2C-B", de svarade med att produkten var specialtillverkad...
En mörkläggning á la Lars?
2007-03-06, 17:51
Medlem
Thalassas avatar
Ja det är i vilket fall mycket märkligt enligt mig. Hur kommer det sig att inte shopar i övriga Europa leker och ändrar runt på molekylerna i 2c-familjen? För liknande nationella shopar måste det ju finnas överallt, även om engelsmännen faktiskt verkar imponerade av utbudet, och LL är ju knappast något geni. Ne2cb har ju funnits ute sen september så jag är ändå lite förvånad över att det inte spridit sig fortare då 2CB är en sådan klassiker i sammmanhanget.

Jag tror att jag har tagit del av all information som finns tillgänglig och har därför givetvis läst dina inlägg där. Du är en god människa som tipsar de, även om du naturligtvis också söker kunskap om ämnet, själv är jag en så egoistisk djävul att jag helst vill hålla tyst om allt. Jag menar det är väl inte alltför lång tid detta praparat kommer att finnas kvar?
2007-03-06, 20:38
Medlem
etnobotanik.se

Någon som har intressanta erfarenheter att dela med sig av?
Tänker mest på deras HBWR, 100 frön för 150kr. Måste vara billigast i hela landet alltså.
2007-03-07, 01:19
Medlem
Trollishs avatar
Vem är swim dom snackar om hela tiden?
2007-03-07, 01:25
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappafrank
Någon som har intressanta erfarenheter att dela med sig av?
Tänker mest på deras HBWR, 100 frön för 150kr. Måste vara billigast i hela landet alltså.
Jag har gjort en tråd om den sidan och ja de är helt pålitliga! Frakten är superbillig och jättesnabb och ägaren är riktigt schysst! Ber man snällt skickar han med bonusprodukter också! Älskar fan den sidan, har just gjort min tredje beställning!
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Vem är swim dom snackar om hela tiden?
Someone Who Isn't Me.
Ett sätt att säga "Jag" fast lagligt.
I en del land kan det få allvarliga konsvekvenser att erkänna på internet (en del världsomspännande sidor har SWIM som regel), och därför är SWIM ett sätt att snacka lagligt. Om du vill säga att du har tagit svamp så skriver du "Swim har testat svamp". Alltså bara att byta ut "Jag" mot "Swim".
Kanske förklarade lite väl tydligt men jaja...

www.drugs-forum.co.uk, som är en internationell drogsida, så är Swim en regel. Skriver man ej det när det gäller att ta droger tex så tas inlägget bort och du får kanske tom en varning.
2007-03-07, 01:29
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Jag har gjort en tråd om den sidan och ja de är helt pålitliga! Frakten är superbillig och jättesnabb och ägaren är riktigt schysst! Ber man snällt skickar han med bonusprodukter också! Älskar fan den sidan, har just gjort min tredje beställning!

Someone Who Isn't Me.
Ett sätt att säga "Jag" fast lagligt.
I en del land kan det få allvarliga konsvekvenser att erkänna på internet (en del världsomspännande sidor har SWIM som regel), och därför är SWIM ett sätt att snacka lagligt. Om du vill säga att du har tagit svamp så skriver du "Swim har testat svamp". Alltså bara att byta ut "Jag" mot "Swim".
Kanske förklarade lite väl tydligt men jaja...

www.drugs-forum.co.uk, som är en internationell drogsida, så är Swim en regel. Skriver man ej det när det gäller att ta droger tex så tas inlägget bort och du får kanske tom en varning.

Hhehe okki trodde det var någon lirare som testat allt fan, sett skitmycke swim has tested it bla bla bla heheh tack för förklaringen.
2007-03-07, 02:59
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
fan när jag gick in på CA så stog det 'STÄNGT !!! Pga. Tekniska problem Öppnar åter den 12 mars 2007'
Hoppas att dem skickar/har skickat iväg min beställning iaf payade i torsdags iaf :/
2007-03-07, 03:37
Bannlyst
En gissning som kanske inte är helt åt helvete vore att läderlasse är ganska medveten om att han har produkter som faktiskt funkar på lager. Rimligtvis vill han mjölka ur dessa så länge som möjligt med div. knep som till exempel att sitta ihopkurad under pseudonymet "Ronrad Wiik" och överföra all handel på sajten naturensdroger.se.

Varför i hela himlavalvens namn säljer han lidokain förresten? Vad är det tänkt att man ska göra med lokalbedövningsmedel? Injicera det i varandras ansikten och leka Mortal Kombat? Helvete vilken tripp!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in