2006-11-06, 22:22
Medlem
Tar

också gärna ett pm.m ang. elefanten... Tack
2006-11-07, 07:38
Medlem
speedracers avatar
Någon som vet nån hemsida som säljer hostmedicin med DXM? Typ Robitussin, Cold & Flu m.m.

Tänkte att sådana flaskor skulle vara häftiga att ha som "souvenir".
2006-11-07, 09:53
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Någon som vet nån hemsida som säljer hostmedicin med DXM? Typ Robitussin, Cold & Flu m.m.

Tänkte att sådana flaskor skulle vara häftiga att ha som "souvenir".

Finns några länkar till återförsäljare på Robitussins hemsida
2006-11-08, 20:14
Medlem
Ricky_s avatar
Nån som har någon erfarenhet av att beställa från CA ?! beställde ett 100 pack DXm direkt i brevlådan för några månader sen som aldrig dök upp. Nu tänkte jag beställa rekomenderat, men vadå "rekomenderat"? gillar inte tanken o sätta in pengar innan jag fått det, får juh ingen garanti att dom skickar det!
2006-11-09, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky_
Nån som har någon erfarenhet av att beställa från CA ?! beställde ett 100 pack DXm direkt i brevlådan för några månader sen som aldrig dök upp. Nu tänkte jag beställa rekomenderat, men vadå "rekomenderat"? gillar inte tanken o sätta in pengar innan jag fått det, får juh ingen garanti att dom skickar det!

Du måste sätta in pengar först.
2006-11-10, 04:04
Medlem
Aphexans avatar
Flickvännen köpte joints och örtcigg och massa skit från naturensdroger.se, men dom blev blåsta. När dom betalat så fick dom inget paket, och alla försök till kontakt ignorerades, så jag kommer ju iaf inte handla där.

Och på tal om det, vad har folk för erfarenheter av rcdrugs?
2006-11-14, 11:13
Medlem
Fick ett mail med "Order konfirmering" från CA inatt.
Men det fanns inga uppgifter om hur eller vart jag ska betala.
Antar att det är plusgiro, paypal, banköverförning etc.
Men fick inga uppgifter om just det, det va blankt.
Fick dock allt annat som vanligt i mailet. Och ett ordernummer man ska ange när man betalt.

Kan någon vänligen skicka ett PM med deras plusgiro eller vadsomhelst så att jag kan betala. Eller skriv det här, om det är tillåtet.

Tack på förhand!
2006-11-14, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carbonbased
Fick ett mail med "Order konfirmering" från CA inatt.
Men det fanns inga uppgifter om hur eller vart jag ska betala.
Antar att det är plusgiro, paypal, banköverförning etc.
Men fick inga uppgifter om just det, det va blankt.
Fick dock allt annat som vanligt i mailet. Och ett ordernummer man ska ange när man betalt.

Kan någon vänligen skicka ett PM med deras plusgiro eller vadsomhelst så att jag kan betala. Eller skriv det här, om det är tillåtet.

Tack på förhand!

Det kommer ett mail till...
2006-11-14, 11:37
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
http://maya-ethnobotanicals.com rekommenderar jag har köpt två gånger därifrån, massor med enteogener inom alla kategorier, kådor, rökelse + annat. Dom är lokaliserade i nederländerna och grymma priser på mycket. Dom har bilder + lite info om så gott som varje sak.
2006-11-14, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Idiot
Det kommer ett mail till...

Hmm, inte fått något än. Går det inte bara sätta in på deras plussgiro och ange ordernummer/refnummer ?

Tycker det borde ha kommit i samma mail eller stå på hemsidan, som det gör på ND ? Deras utskickningsformulär/orderconfirm mail är ju nästan identiskt med ND. Unda om dessa skickas manuellt för jag fick det 2 timmar efter jag hade lagt ordern, typ 02.00....
2006-11-14, 16:31
Medlem
speedracers avatar
Citat:
Hmm, inte fått något än. Går det inte bara sätta in på deras plussgiro och ange ordernummer/refnummer ?

Tycker det borde ha kommit i samma mail eller stå på hemsidan, som det gör på ND ? Deras utskickningsformulär/orderconfirm mail är ju nästan identiskt med ND. Unda om dessa skickas manuellt för jag fick det 2 timmar efter jag hade lagt ordern, typ 02.00....

Det första mailet är automatiserat. Det andra mailet skickas "manuellt" av Lasse när han har tid, och när han kollat upp om dina grejer finns på lager. Kan i vissa fall ta upp till ett dygn eller mer.
2006-11-14, 21:18
Medlem
Citat:
Jo det går bra. så gjorde jag sist jag beställde. fick varorna tre dagar senare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in