Lägger en gröning för snabb leverans från zerohole, och produkterna håller måttet. snabb kundservice också. Och killen tvekar inte på att besvara frågor som vissa andra shoppar dröjer med eller skiter i
Man kan ju tycka att lsd borde vara både billigt och lättillgängligt iom att det kan packas så diskret, inte har nån lukt osv. Men det kanske flödar i rätt kretsar? På 90-talet var det typ alltid 5-10 pers på rejvfesterna som sålde, det var otroligt lätt att få tag på iaf.
Hur ligger det till med rc24, är dom gröna eller? De säger sig sälja 4-aco-dmt, som jag skulle vilja testa. Dock luktar det lite rött, den är väl klassad har jag fått berättat.
Hur ligger det till med rc24, är dom gröna eller? De säger sig sälja 4-aco-dmt, som jag skulle vilja testa. Dock luktar det lite rött, den är väl klassad har jag fått berättat.
Senaste nyhetsposten, från oktober 2016: "Pga oförutsedda händelser måste vi ta en liten paus. Vi kan inte behandla några beställningar i nuläget. Alla som betalt får produkterna i framtiden eller pengarna åter. Vi ber er ha tålamod. Vi beklagar det inträffade. / rc24"
Senaste nyhetsposten, från oktober 2016: "Pga oförutsedda händelser måste vi ta en liten paus. Vi kan inte behandla några beställningar i nuläget. Alla som betalt får produkterna i framtiden eller pengarna åter. Vi ber er ha tålamod. Vi beklagar det inträffade. / rc24"