2006-10-30, 22:25
Medlem
Yeah!!s avatar
Vad säger lagen om svamp? Anta att mitt paket skulle fastna i tullen, vad blir det för påföljder?
2006-10-31, 01:08
Bannlyst
bIZong du skrev: " Eller du vill kankse bli gripen för att det är coolt och påverka ditt gansta-rykte? "

Jag svarar: Nej jag vill inte bli gripen, det är INTE coolt alls. Vilket gangsta-rykte? haha nej.. sånt är larvigt jag är ingen "cool" gangsta wanabee snubbe...
2006-10-31, 01:10
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drucerus
bIZong du skrev: " Eller du vill kankse bli gripen för att det är coolt och påverka ditt gansta-rykte? "

Jag svarar: Nej jag vill inte bli gripen, det är INTE coolt alls. Vilket gangsta-rykte? haha nej.. sånt är larvigt jag är ingen "cool" gangsta wanabee snubbe...

Tyckte bara att det var lite jobbigt att du tyckte det var en CHANS(possitivt) att åka dit och inte en RISK(negativt).

Så om du ville åkadit så måste det ju bero på nått.. Tex gansta-rykte..
2006-10-31, 01:22
Medlem
Tripparen....s avatar
Tjena.Ingen som kan rekomendera en seriös shop med efedrin.Om någon vet skicka gärna ett pm..mvh
2006-11-02, 13:55
Medlem
Gustavkukens avatar
Hicka:

Vilken Cubensis borde jag tjacka från snabeln? Jag har köpt copelandia två tiogrammare i rad nu, så jag vill variera.

Amazonian, Colombian, Ecuadorian, Huatla, Palenque, Thai eller Philosophers stone. Jag vet att inte Philopher's Stone är någon Cubensis, men den är med i ekvationen hur som helst.

Vilken borde jag välja? Är Philosopher's Stone någonting att ha?

I övrigt så har kompisaffären betydligt billigare amazonians än snabeln, framförallt då man, såvitt jag har förstått åtminstone, inte får någon mängdrabatt på någon annan svamp än copelandia hos snabeln.
2006-11-02, 14:30
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
asså, LL är verkligen seg på att skicka ut beställningar eller? störande att vänta på sitt paket så länge :/
2006-11-02, 22:18
Medlem
rezniks avatar
Alltså elefanten är svindyra, känns som man blir blåst 10 ggr om för de priserna. Mush-E-Mart var tydligen luriga och skickade inte varorna ibland. Azarius skeppar inte till sverige.
Kan ngn pm:a en butik som skeppar större mängder svamp (30 gram+) till sverige skulle jag verkligen uppskatta det.
2006-11-02, 23:23
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reznik
Alltså elefanten är svindyra, känns som man blir blåst 10 ggr om för de priserna. Mush-E-Mart var tydligen luriga och skickade inte varorna ibland. Azarius skeppar inte till sverige.
Kan ngn pm:a en butik som skeppar större mängder svamp (30 gram+) till sverige skulle jag verkligen uppskatta det.

Själv tycker jag elefanten är värd pengarna. Man vet att man får sina varor(förutsatt att de går genom tullen). Bra support också.
Det kanske finns bättre ställen med samma sak fast lägre priser. Inget jag är medveten om, inte för att jag letar heller.
2006-11-03, 00:37
Bannlyst
Länge sen man beställde från CA nu, men drog iväg en beställning innan idag. Fick orderbekräftelsen, men inte något PG-nummer att sätta in pengarna på som man fick innan.

Kommer det ett mail till eller? Annars så får gärna någon PM:a deras banknummer...
2006-11-03, 00:53
Medlem
rezniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Idiot
Länge sen man beställde från CA nu, men drog iväg en beställning innan idag. Fick orderbekräftelsen, men inte något PG-nummer att sätta in pengarna på som man fick innan.

Kommer det ett mail till eller? Annars så får gärna någon PM:a deras banknummer...

Det kommer ett till mail där Pg-nummer står.
2006-11-03, 00:55
Medlem
rezniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Själv tycker jag elefanten är värd pengarna. Man vet att man får sina varor(förutsatt att de går genom tullen). Bra support också.
Det kanske finns bättre ställen med samma sak fast lägre priser. Inget jag är medveten om, inte för att jag letar heller.

Skulle vara growkit isåfall som är värt. Men det finns billigare ställen
2006-11-06, 18:46
Medlem
boritos avatar
är det nån som har beställt härifrån http://www.smartbull.net/index.php dom hadde ganska billig svamp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in