2007-03-06, 00:23
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josk
Misstankar och rykten säger att CA och ND är samma sak. I'm a believer.
Skämtar du? Misstankar? Det ÄR samma ägare.
Lasse...
2007-03-06, 00:38
Medlem
Josks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Varför hävdar då båda företagen att de inte har något samröre? Går inte detta att kolla upp så de eviga spekulationerna kan upphöra?

Kan inte svara på din fråga, för jag har ingen aning. Men om man tittar på grundkonceptet, varorna - lika. Siterna - Lika. Betalsystem - Lika.
Listan kan göras lång.

Nu var det i och för sig länge sedan jag beställde från ND men om jag inte minns alldeles galet så var avsändaren ifrån Malmö. Samma som på CApaketen.

Jag är rätt övertygad om att det är samma individ eller grupp som ligger bakom.
2007-03-06, 00:42
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Varför hävdar då båda företagen att de inte har något samröre? Går inte detta att kolla upp så de eviga spekulationerna kan upphöra?
De hävdar inte det. Jag skickade ett mail för ett tag sedan till dem där jag frågade varför inte CA hade DiPT, eftersom jag litade mer på dem sa jag. De svarade då med att jag kan lita lika mycket på ND som på CA...
There you go!
2007-03-06, 00:48
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
De hävdar inte det. Jag skickade ett mail för ett tag sedan till dem där jag frågade varför inte CA hade DiPT, eftersom jag litade mer på dem sa jag. De svarade då med att jag kan lita lika mycket på ND som på CA...
There you go!

Ok jag har ju naturligtvis själv utgått från att det är så men uppfattat det som att "bägge" firmorna förnekar det. Båda får ju också sina produkter frmaställda hos smartlabdk. Det är alltså ett danskt företag? Varför finns i så fall inte ne2cb på någon dansk sida?
2007-03-06, 02:22
Medlem
Malakass avatar
Betalade in på CA för 1g NE-2C-B i fredags, fick mail idag att det blivit skickat Kan det bli bättre?
2007-03-06, 02:33
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malakas
Betalade in på CA för 1g NE-2C-B i fredags, fick mail idag att det blivit skickat Kan det bli bättre?

Ja det skulle kunna vara riktigt 2c-b
2007-03-06, 12:25
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malakas
Fan jag betalade in i tisdags för en vecka sen och har inte fått det än.

Får jag det här snart så blir iaf min nästa beställning större, och med rekommenderat brev. Verkar ju som han prioriterar dom jäkligt mycket mer...
2007-03-06, 13:39
Medlem
West-ens avatar
Jag har fått hopp igen, jag fick svar från CA att det skickades den 25 februari. Stor risk att det kommer i veckan då!
2007-03-06, 14:43
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Jag har fått hopp igen, jag fick svar från CA att det skickades den 25 februari. Stor risk att det kommer i veckan då!

Risk och risk. Med den attityden kan det väl göra detsamma. Nåväl, vad skrev du för att få ett svar från herrn?
2007-03-06, 15:01
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ok jag har ju naturligtvis själv utgått från att det är så men uppfattat det som att "bägge" firmorna förnekar det. Båda får ju också sina produkter frmaställda hos smartlabdk. Det är alltså ett danskt företag? Varför finns i så fall inte ne2cb på någon dansk sida?
Därför att det enligt smartlab.dk är specialtillverkat för dess kunder, CA och ND.
Smartlab.dk tillverkar ju det mesta enligt beställning som jag har uppfattat det, de har inte några speciella "produkter".
Citat:
Risk och risk. Med den attityden kan det väl göra detsamma. Nåväl, vad skrev du för att få ett svar från herrn?
Attityd?
Jag skrev "-- -- Titta hitåt! -- --" som ämne.
Sedan skrev jag:
Citat:
Nu har jag haft ett jäkla tålamod, och nu är det slut.
Vars är ordern!?
[Ordernummer]
KAN NI INTE ÅTMINSTONE SÄGA NÄR/OM DEN HAR SKICKATS?
Jag vill bara ha varorna!
Kan sprida hur mycket gullgull-rykten ni vill...bara jag får mina varor!
Donerar inte 300kr+ om ni trodde det...
Vips, ett svar! Använd dock inte mitt meddelande...

CA ÄR BÄST!
2007-03-06, 15:13
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Verkar som de ljuger lite om när de skickar brev. Det ska inte ta över en vecka för ett vanligt brev att komma fram, utan snarare 1-2 dagar.

Har skickat iväg ett mail till dom där jag undrar om de skickat min order. Ska se vad jag får för svar (om något). Vore kanske för mycket att hoppas att man får det innan helgen tyvärr.
2007-03-06, 15:17
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Verkar som de ljuger lite om när de skickar brev. Det ska inte ta över en vecka för ett vanligt brev att komma fram, utan snarare 1-2 dagar.

Jag har en teori dock!
Och det är att CA inte skickar varorna själva utan att dem förmedlar kontakten mellan köpare och t.ex. smartlab. Vad tror ni sjva?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in