2007-01-24, 10:27
Medlem
frank_pes avatar
Artikel om ND

Har ni läst dagens Metro? Är en artikel här: http://www.metro.se/se/article/2007/01/24/07/1416-32/index.xml om ND märker man när man ser bilden. Henke intervjuas också, och han har tagit bort vissa gejer från sin sida nu.
2007-01-24, 10:36
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Har du ett iq på 50?
Har du en eq på 3 ?
2007-01-24, 10:38
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrig
Har du en eq på 3 ?

Vet ej vad eq så vem vet kasnke.
2007-01-24, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyichi
Vilken polis om man får fråga? Svenk polis får inte använda sig av brottsprovokation. Det får väl för övrigt ingen polis alls som lyder under en stat som ratificerat Europeiska Konventionen För Mänskliga Rättigheter vid närmare eftertanke. Utomeuropeisk polis då antar jag?

Företaget sa sig finnas i UK (om jag minns rätt). Någon hade gjort en whois på sidan, och hittade ett nummer. Han kollade upp numret och fann att det vart till ett departement i USA. Sedan fann han att namnet som fanns på whois sidan, jobbade på departementet i USA. Strax efter detta, byttes whois informationen ut mot något annat. Mannen som snokade, fann även att personen med namnet i whois, var gift med en polis.
2007-01-25, 22:12
Medlem
West-ens avatar
Inlägget fick stor krtitik av FB-medlem. Mycket stor. Tog bort.
2007-01-28, 11:24
Medlem
_indees avatar
Hej!

Jag har en fråga om Elefantens fraktmetoder.
Detta kanske har frågats förut.. men jag hittade inget om det iaf.
Vad är det för skillnad på;

Europe - Unregistered (not recommended - no warrantee) (3-5 days) €5.75

och..

Europe - Registered (signed for) (3-5days) €8.75 ?

Tacksam för svar.
2007-01-28, 11:40
Medlem
ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _indee
Hej!

Jag har en fråga om Elefantens fraktmetoder.
Detta kanske har frågats förut.. men jag hittade inget om det iaf.
Vad är det för skillnad på;

Europe - Unregistered (not recommended - no warrantee) (3-5 days) €5.75

och..

Europe - Registered (signed for) (3-5days) €8.75 ?

Tacksam för svar.

Som det står, väljer du det billigare har du ingen garanti att det kommer fram och skickas som ett vanligt brev, väljer du det dyrare alternativet så skickas det som rekommenderat brev och det går att spåra om det skulle fastna någonstans.
2007-01-28, 15:15
Medlem
s1r1s avatar
Ent

Alltså jag måste bara få berätta:

Jag beställer 1oz spice from ent så skickar han det samma dag, men jag får san pedro + purple ohms + 2x spice.

För en timme sen skrev jag till honom ang detta - nu skickar han den spice som jag inte fick (6x) OCH de övriga produkterna bjuder han på

....ENT är bäst.

och leveranstiden är bara 2-3 dagar!
2007-01-28, 17:49
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s1r1

Jag beställer 1oz spice from ent så skickar han det samma dag, men jag får san pedro + purple ohms + 2x spice.

För en timme sen skrev jag till honom ang detta - nu skickar han den spice som jag inte fick (6x) OCH de övriga produkterna bjuder han på

....ENT är bäst.

Har då inte stött på några som inte låter en behålla felskickade varor. De vill ju inte direkt att man skickar tillbaka det..
2007-01-28, 19:23
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s1r1

....ENT är bäst.

Ursäkta om jag inte följt med i diskussion, men med "ENT", syftar du på entheogenius?
2007-01-29, 16:09
Medlem
West-ens avatar
Ninjalittle, alldeles korrekt. Vi har alla kämpat med att hålla butiken hemlig så länge som möjligt. Jag var nog delaktig till att den började bli lite känd, tyvärr. Men nu har den börjat sprida sig så mycket att det inte spelar någon roll om man skriver ut butikens namn på FB!
2007-01-29, 17:33
Medlem
Trollishs avatar
Enda roliga jag såg på den sidan var san pedro men jobbigt att köpa 12,5 gram för 12 dollar.. När man kan köpa från peruanska sidor 250g gram för typ samma pris.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in