2006-11-20, 11:22
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
blä

Du kanske ska ta bort urlen i ditt andra inlägg också...?
2006-11-20, 21:10
Bannlyst
Vart säljs billigast DXM och är det olagligt numera?
2006-11-20, 21:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallarn
Vart säljs billigast DXM och är det olagligt numera?

CA, nej det är lagligt.
2006-11-20, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
CA, nej det är lagligt.

Så överdrivet billigt är det ju inte, eller iof så går dom på typ 60 kr st här. Hm skulle ju bli lagändring står det?
2006-11-20, 21:53
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallarn
Så överdrivet billigt är det ju inte, eller iof så går dom på typ 60 kr st här. Hm skulle ju bli lagändring står det?

Stått så i ett år typ.
2006-11-23, 12:48
Medlem
Trollishs avatar
Hur är det egentligen med www.allagördet.blä? sidan??
Vissa säger du är scammers vissa säger den är bra vem ska man lite på?
2006-11-24, 06:14
Medlem
Djuret med snabeln-sidan

När man beställer därifrån, kommer paketet hem på brevlådan eller på posten?
Och om man inte har visa, finns det nåt alternativ att man kan betala paketet på posten när man hämtar ut det?
2006-11-24, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiCanio
När man beställer därifrån, kommer paketet hem på brevlådan eller på posten?
Och om man inte har visa, finns det nåt alternativ att man kan betala paketet på posten när man hämtar ut det?
Det beror på hur stort brevet är och hur benägen din brevbärare är att dela ut lite större vadderade kuvert. Är inte brevet alltför stort får du det därmed i brevlådan, annars ett avi.
Det grå djuret tar bara emot förskottbetalning.
2006-11-24, 16:37
Bannlyst
Planer på att beställa LSA, vi är ev. två som ska testa, aldrig kört hallucinogener någon av oss innan. Vilken shop ska jag använda? Vill inte ha hbw frön utan helst rent LSA.

Hur stor dos med? Vill inte ha för mycket men absolut inte för lite, de ska va en rätt kraftig tripp!
2006-11-24, 16:48
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Planer på att beställa LSA, vi är ev. två som ska testa, aldrig kört hallucinogener någon av oss innan. Vilken shop ska jag använda? Vill inte ha hbw frön utan helst rent LSA.

Hur stor dos med? Vill inte ha för mycket men absolut inte för lite, de ska va en rätt kraftig tripp!

Börja för fan inte med att välja en hallucinogen som gör så att ni kommer trippa i 20 timmar.

Börja med någon kortvarig 3-5 timmars hallucinogen fuck vad dumma folk är.
2006-11-24, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Börja för fan inte med att välja en hallucinogen som gör så att ni kommer trippa i 20 timmar.

Börja med någon kortvarig 3-5 timmars hallucinogen fuck vad dumma folk är.
Jag ser inte "Vilken drog rekommenderar ni?" i mitt första inlägg? Var så god att svara på mina frågor om du ska citera mitt inlägg är du vänlig, jag är väl införstådd i att vi kommer trippa ungefär 20 timmar, dock är inte detta något jag kommer sitta med varje helg utan någon gång per år, så jag anser att ju längre tid de sitter i ju bättre.
2006-11-24, 17:36
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade

Cyebracid har 200mcg för 198kr.
Vad betyder mcg?

Vilken frakt har ND? CA har ju fraktfritt bara man beställer över 300kr. ND verkar ha ett helt annat system.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in