2008-06-13, 14:11
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand Fractale
hejsan! Har under några månaders tid funderat jäkligt mkt på att beställa från någon av dom amreikanska Rc-shopperna. Har hittat 2 st bla den som börjar på L men hittar ju ingen info om deras trovärdighet. Vill gärna inte lägga 265 usd+frakt för att bli blåst. Skicka gärna mig ett pm om ni beställt och lyckats.

jag hade inte beställt RC's ifrån USA.. garanterat att de kommer fastna i tullen då!
osäkraste landet att handla ifrån om man bor i sverige.
2008-06-13, 15:22
Medlem
zhroomgs avatar
Ss

e oxå väldigt nyfiken på hur lång tid det tar förr SS att leverera. beställde i förra helgen och inget har kommit ännu...

nån med erfarenhet som kan uppskatta kvarvarande tid??
2008-06-13, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zhroomg
e oxå väldigt nyfiken på hur lång tid det tar förr SS att leverera. beställde i förra helgen och inget har kommit ännu...

Det beror på vad du har beställt, DPT har dom ej hemma så om du bara har beställt DPT är det därför du inte fått din beställning.
2008-06-13, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zhroomg

När jag beställde för 3 månader sedan så gick det på 2-3 arbetsdagar
2008-06-13, 19:41
Medlem
zhroomgs avatar
hmm ok de e iaf 4-ho-met som ligger i kundvagnen så att säga...

vi får väl se om de dyker upp på månda.

för övrigt menade ja 6 vanliga dagar, inte arbetsdagar.

trevlig kväll
2008-06-14, 20:10
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
kan alla sluta leka så hemliga ge sidorna så alla kan besälla Dextrometorfan
kan ni lägga ut det?
om polisen vill ha reda på sidor fixar dom det själva !!!!!

pm:a mig iaf.....

javist gör dom det men det kanske handlar om att vissa små fjortisar inte ska hitta vissa länkar. fast varför fixar du inte länkarna själv kan polisen så borde juh du kunna. jag menar en sökning på google är inte så jobbig att göra.
2008-06-15, 12:53
Medlem
Krafttag på väg att tas mot internetshoppar som säljer RC:S?
http://www.smp.se/nyheter/Sverige/hon-tar-upp-kampen-mot-natdrogerna(694454).gm
2008-06-15, 16:14
Medlem
Hur är det med smartdrugs nuförtiden? Tycker ni att dom är att lita på?
2008-06-15, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFL
Finns det någon som vet en mail eller liknande där man kan få tag på lsd, svamp, 2c-b, 5-meo-dmt eller kanske andra liknande saker? Gissar att det kanske inte finns men måste kolla med folk då det fan inte finns att få tag på på gatan här. Är väl som bara dom 2 förstnämnda som säljs så. Men om nån snäll själ vet en sida/mail som är grön så snälla skicka pm.

Svamp kan du köpa via elafanten, så varför krångla med e-mail?

2C-B finns det en e-mailadress till, men jag vet inte ifall de fortfarande är aktiva.

Om det nu går att få tag på LSD via mail, så är dessa adresser väldigt skyddade och inget man kastar runtomkring sig.

5-MeO-DMT kan du säkert få tag på genom nån kinesisk kemist, men de brukar kräva att man har ett tillstånd för att dom ska skicka det. Plus att de ofta skickar i bulkmängder.
2008-06-15, 19:16
Medlem
Minters avatar
Hur funkar det här med Money Transfer som betalningsalternativ egentligen? Hur går det till? Är metoden snabb?

Fråga två:
Jag överväger även att använda kreditkort men eftersom jag saknar det så funderar jag på att använda en familjemedlems/nära bekants kort (självklart med personens tillåtelse). Nu till min fråga: fyller jag då i med min egen adress samt personuppgifter eller krävs det kortinnehavarens uppgifter? (förutom kreditkortsnr då).

Litet förtydligande ang. fråga två. Det är alltså inget fuffens jag tänker göra utan anledningen till att jag jag frågar detta är för att jag inte vill att kreditkortsägaren ska ha så lite att göra med knarket som möjligt.
Senast redigerad av Minter 2008-06-15 kl. 19:24.
2008-06-15, 22:09
Bannlyst
Hur diskreta är paketen från serotoninstorm ?
2008-06-15, 22:13
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
2C-B finns det en e-mailadress till, men jag vet inte ifall de fortfarande är aktiva.

dem är fortfarande aktiva.. jag handlade senast i torsdags av dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in