2008-07-24, 21:39
Medlem
Jag vet att Logz har SS uppgifter om vart han bor och allting som Logz postade i den är tråden för länge sen, men det inlägget är borttaget nu.
Men vadfan håller SS på med:S Måste ju förfan sköta sitt jobb och inte blåsa personer på pengar, så vi får hoppas att sidan kommer upp snart igen och alla får det dom ska ha
2008-07-24, 21:42
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av when
Jag vet att Logz har SS uppgifter om vart han bor och allting som Logz postade i den är tråden för länge sen, men det inlägget är borttaget nu.
Men vadfan håller SS på med:S Måste ju förfan sköta sitt jobb och inte blåsa personer på pengar, så vi får hoppas att sidan kommer upp snart igen och alla får det dom ska ha

Att dom blåser folk på pengar skulle verkligen förvåna mig. Som jag sa innan så är det säkert något strul. Ni som betalat in kan ju pröva att maila dom och se vad som händer.
2008-07-24, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av when
Det är lätt att själv ta reda på hans adress. Hans namn finner du om du tidigare gjort beställningar hos SS i ordermailen. Sen går du bara in på Ratsit och söker på hans namn. Det har Logz lärt mig .

Men nu får vi ju hålla tummarna att det inte är som vi tror... Sidan kanske blivit hackad?? Annars måste man ju kunna polisanmäla
2008-07-24, 22:02
Medlem
dawatts avatar
Flashback måste ju ha kontakt med killen. Det kan knappast vara omöjligt för dom att be honom komma med en förklaring.

Han har ju uppenbarligen vart ärlig hittills. Frågan är om han är så ärlig att han är så ärlig att han iaf skickar ut det som folk betalat, eller åtminstonde betalar tillbaka pengarna.

Skulle flashback låta någon oseriös få annonsera?
2008-07-24, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
Flashback måste ju ha kontakt med killen. Det kan knappast vara omöjligt för dom att be honom komma med en förklaring.

Han har ju uppenbarligen vart ärlig hittills. Frågan är om han är så ärlig att han är så ärlig att han iaf skickar ut det som folk betalat, eller åtminstonde betalar tillbaka pengarna.

Skulle flashback låta någon oseriös få annonsera?
Ja, dom lät ju SD annonsera. Tog låååång tid innan dom blev bortagna trots allt strul med dom.

Men men nu har SS svarat och det låter som vi fortfarande kan lita på han. Yeah!
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12127162&postcount=1186
2008-07-24, 22:31
Medlem
medical_growers avatar
Men KUL att ss är nere nu när jag skulle köpa en svampbox och allt. Får väl bli en från utlandet då.
2008-07-25, 09:45
Awaiting Email Confirmation
någon som kan tipsa om sida som säljer Benzyl-I-Piperazine A2 så PMa mig gärna. Eller är det inte tillåtet här kanske?
2008-07-25, 10:02
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandyLane
Ja, dom lät ju SD annonsera. Tog låååång tid innan dom blev bortagna trots allt strul med dom.

Men men nu har SS svarat och det låter som vi fortfarande kan lita på han. Yeah!
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12127162&postcount=1186

Ja hoppas det men han kan väl ändå svara på mail och skicka ut ordrarna i tid!
Jävligt synd att shopen las ner, en för jävla bra en. Hoppas det dyker upp en annan svensk sån sida.
2008-07-25, 11:51
Medlem
sparkfots avatar
Ja som sagt, det är väl bara att hoppas på att ordrarna som är kvar skickas ut under helgen. Det kan knappast vara en omöjlighet att klara av att skicka ut ett hundratal kuvert under en helg.
2008-07-25, 13:00
Medlem
Fick du span på dig för att de tagit dina paket i tullen eller var det på grund av andra saker?
2008-07-25, 13:57
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Men om SS nu valt att blåsa ett par hundra kunder mot slutet, kan man då polisanmäla dem eller något?
För varorna som beställts är trots allt lagliga och ägaren hade ju både namn och konto ute på sidan. Patrik nånting..

Dags för någon annan seriös att kliva in och styra upp lite, kom igen nu, det finns grova pengar att tjäna.
Ta hem 4-ho-Met, n-ethyl-2cb och Mephedrone till fördelaktigt pris så kommer ju kunderna springandes.

Tror inte han heter patrik heller, det kontot är nog bara en målvakt.
när man får sin order skickat mot avi står det ett annat namn som avsändare.
2008-07-25, 18:19
Medlem
Mjälls avatar
Bra att SS lades ned. Det var ändå på väg åt helskotta med "happy caps" innehållandes svartpeppar och koffein.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in