2007-12-18, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oll4
Ok, följdfråga. är en growbox laglig vid leveransen? Det finns ju ingen svamp i den när den skickas.

vet inte men tvivlar på det, det blir olaglgit så fort du har svampen "klar" tror jag. eftersom growboxen innehåller ju inga olagliga substanser så vitt jag vet
2007-12-18, 20:21
Medlem
sanslösts avatar
Mycket bra av elefanten att använda moneybookers. Tog mig 1 timma från att jag beställde till status: processing Använde nordea solo så pengarna går över på 1sek och lika snabbt in på elefantens konto
2007-12-18, 20:51
Medlem
pipparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanslöst
Mycket bra av elefanten att använda moneybookers. Tog mig 1 timma från att jag beställde till status: processing Använde nordea solo så pengarna går över på 1sek och lika snabbt in på elefantens konto

Jag skulle skaffa moneybookers, men dom kräver att få veta en exakt summa dom drar från ens konto (mellan 10-12 typ) innan man är helt klar med registreringen, vilket jag inte vet hur man tar reda på. nån som vet?
2007-12-18, 21:13
Bannlyst
Hejsan!

Var inget jag gjorde en Mcgyver och jag hitta mitt svar på min fråga hehe
2007-12-18, 22:13
Medlem
Varför finns det ingen edit-knapp?!
Jaja. det är helt lagligt att köpa en growbox eftersom det ej finns några olagliga ämnen i den! (stod i svampodlarguiden). Men när de börjat växa blir det olagligt.
2007-12-19, 01:12
Medlem
Cates avatar
Spicesweden

Jävla idiot shop.
Beställde för över 2 veckor sen inte ett skit har kommit!
Irriterad, brukar det vara så?

/Cate
2007-12-19, 01:27
Medlem
Toffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippedVisions
vet inte men tvivlar på det, det blir olaglgit så fort du har svampen "klar" tror jag. eftersom growboxen innehåller ju inga olagliga substanser så vitt jag vet

Jag har hört att sporerna innehåller Psilocybin vilket gör boxarna olagliga, men jag kan ha fel. Inte 100 % säker.
2007-12-19, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cate
Jävla idiot shop.

/Cate

Vad jag har läst ja.
2007-12-19, 11:42
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cate
Jävla idiot shop.

/Cate

Tog mig tre veckor. De brukar ha problem med sena leveranser därför att de får in mera beställningar än vad de har resurser till.
2007-12-19, 12:22
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toffs
Jag har hört att sporerna innehåller Psilocybin vilket gör boxarna olagliga, men jag kan ha fel. Inte 100 % säker.

nej sprorerna inehåller inget psilocybin /psilosin men därimot gör mycelet det. så en fördig growbox är olaglig när den kommer till sverige. tackvare att substratet inehåller mycelet som igentligen är själva huvud svampen och innehåller massa psilocybin/sin och det du tänker på är du ser svamp är igentligen bara fruktsvamparna. därimot så är inte ett grow kit olagligt då det inte hunnigt bildas någe myelet i det ännu och därmed inga aktiva substanser i.
2007-12-19, 16:51
Medlem
Cates avatar
Jag mailade sidan när jag hade lagt beställning och frågade en extra gång hur lång tid det skulle ta, han skrev max 48 timmar... grrr... varför ljuger han så?
2007-12-19, 19:28
Medlem
ManWithD_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toffs

Om man hamnar på rättegång och åker fast blir det ändå förberedelse till narkotikabrott även fast man inte aktiverat growkiten.

I min rättegång så åkte jag fast för det.

Surt sa räven ;/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in