2008-10-25, 20:54
Medlem
Ett Hunds avatar
OT raderat.

/Moderator
2008-10-25, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohrly?
Eh... 15mg*100=1500mg=1.5g. Är inte 1.5g dxm lite mycket? Jaja, förstår vad du menar, men min fråga gällde dxm'et på eul's sida.
Eftersom att ingen säger varken bu eller bä om det så antar jag att jag får beställa hem and see for myself.

Det var så mycket jag brukade ta iaf. Fast även om du "bara" tar 1g så måste du ju ändå ösa i dig kapslar. Sen om det är bra eller dåligt på olika sidor, dxm som dxm typ. Lite svårare att jämföra än till exempel bra eller dåligt röka.
2008-10-26, 02:40
Medlem
Ohrly?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Det var så mycket jag brukade ta iaf. Fast även om du "bara" tar 1g så måste du ju ändå ösa i dig kapslar. Sen om det är bra eller dåligt på olika sidor, dxm som dxm typ. Lite svårare att jämföra än till exempel bra eller dåligt röka.
Taget ifrån erowid, och det stämmer med annat doseringstjaffs jag har hört.
Jaja, detta är inte rätt ställe att diskutera dosering, jag tyckte bara 1.5g lät mycket . Men "Lite svårare att jämföra än till exempel bra eller dåligt röka" var kanske något sånt svar jag letade efter, tackar
2008-10-26, 14:45
Medlem
Citat:
Nej, aldrig druckit Robitussin innan, och vad jag letar efter är "Robitussin Cough Gels", det är för det första kapslar så jag slipper dricka skiten, och varje kapsel innehåller 15mg dxm. Vad jag inte riktigt känner mig säker på är EUL's dxm, då till skillnad ifrån Robitussin så har det ingen "märkning", dvs det skulle kunna vara vilken skit som helst, så jag letar efter någon som kan bekräfta att just dxm'et ifrån EULgls är schysst. Någon?
I Kina finns både gel-caps och vätska på recept fritt på apoteken,
en flaska på 1dl innehåller en 149mg, så behövs inte så många flaskor,
dessutom smakar den riktigt gott!
2008-10-26, 18:41
Medlem
Ohrly?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha
I Kina finns både gel-caps och vätska på recept fritt på apoteken,
en flaska på 1dl innehåller en 149mg, så behövs inte så många flaskor,
dessutom smakar den riktigt gott!
I Kinda säger du? Hur skulle man som svensk bosatt i Sverige få tag på detta då? Om enda sättet är att åka till Kina för att sen fylla resveskorna på ett kinesiskt apotek så låter detta tyvärr inte särskillt lockande
2008-10-26, 20:57
Medlem
Citat:
I Kinda säger du? Hur skulle man som svensk bosatt i Sverige få tag på detta då? Om enda sättet är att åka till Kina för att sen fylla resveskorna på ett kinesiskt apotek så låter detta tyvärr inte särskillt lockande
Teoretiskt kanske det går att köpa precis som alla som skickar efter piratkopior på mp3 spelare, gympaskor, mobiltelefoner etc.
Annars kan jag också garantera dig att EUls DXM är tillverkat i Kina..
2008-10-27, 01:15
Medlem
Dreedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertFish
Beställde här om dagen ifrån redra*****ames@hushmail.com. Skickades samma dag som pengarna kom in. Helbra!

Nån som beställt därifrån nyligen? Funderar starkt på att testa.
2008-10-28, 11:57
Medlem
Lite frågor om elefanten...

Hur lång leveranstid brukar det vara? Hur stora är paketen och hur ser dom ut? Brevlådan eller avi? Någon som beställt därifrån nyligen och paketen kom fram utan problem med tull?
2008-10-28, 20:54
Medlem
Dreedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Lite frågor om elefanten...

Hur lång leveranstid brukar det vara? Hur stora är paketen och hur ser dom ut? Brevlådan eller avi? Någon som beställt därifrån nyligen och paketen kom fram utan problem med tull?

Senast jag beställde fick jag det efter 3 dagar. Mitt paket kom i brevlådan i form av ett vadderat brunt kuvert, väldigt diskret med bara en poststämpel och mitt namn och adress.
Detta var i slutet av sommaren och jag köpte 3g Copelandia.
2008-10-29, 01:50
Awaiting Email Confirmation
Lobster_Es avatar
Till er som beställt growboxen från azarius.

Leveranstid?
brevlåda eller avi?

Lätt att lyckas med? :P

Hört att sidan ska vara bra för övrigt, tänkte precis slänga iväg en beställning så fort jag kommer i underfund med hur jag betalar till utländskt konto.

För själva growboxen i sig är väl inte olaglig?

puss och kram
2008-10-29, 19:49
Medlem
King Dingelings avatar
Hur stor är egentligen risken att paketet fastnar i tullen?
2008-10-29, 21:59
Medlem
akubaas avatar
Tänkte ta och beställa från U******d

Men jag undra fall nån ha beställt från de nu på senast tiden och kan gröna dem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här