2008-04-23, 15:39
Medlem
bultsaxnickes avatar
var det inte tjafs kring SD´s DXM för ett tag sen? har för mig det... att det inte funka och shit.
2008-04-23, 18:42
Medlem
Rymdresenärs avatar
Hmm..den här frågan borde passa här.
Säg att man rent hypotetiskt skulle betala en beställning till ett annat land..Ska man då använda sig av *betalning utomlands
eller *överföring? (handelsbanken)

Tack på förhand!
Senast redigerad av Rymdresenär 2008-04-23 kl. 18:45.
2008-04-23, 18:53
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdresenär
Säg att man rent hypotetiskt skulle betala en beställning till ett annat land..Ska man då använda sig av *betalning utomlands

Tack på förhand!
Det borde väl vara "betalning utomlands" om du ska betala till ett annat land?
2008-04-23, 18:54
Medlem
SchackMatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdresenär

Tack på förhand!
Betalning utomlands är det som gäller. Jag kände mig rätt osäker när jag skulle betala till Azarius första gången, men det gick rätt fint med litet sunt förnuft. Du kan läsa om hur jag gjorde här och här. Principen bör vara densamma oavsett butik.
2008-04-23, 19:26
Medlem
Rymdresenärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchackMatt
Betalning utomlands är det som gäller. Jag kände mig rätt osäker när jag skulle betala till Azarius första gången, men det gick rätt fint med litet sunt förnuft. Du kan läsa om hur jag gjorde här och här. Principen bör vara densamma oavsett butik.
Tack så jättejätte mycket för hjälpen, verkligen uppskattat.
2008-04-24, 03:40
Medlem
foshoos avatar
Hallo.
Drog längsta strået och måste nu fixa hem ephedra och något annat skit till min studiegrupp. Nu undrar jag var ni föreslår att man köper om man vill undvika klammerier med rättvisan.
Kollar runt på http://lrimport2000.******.com/ men hittar ingen information om hur frakt och betalning sköts, om sakerna som ÄR "helt lagliga" verkligen är det osv. Hjälp en internethandlarn00b, snälla.
Har nordea och nån sorts paynovaskit, men varken visa eller mastercard. Känner mig jävligt vilsen. Annat var det på min tid, när man möttes bakom parkeringshuset

PMa eller svara i tråden, upp till er. Puss på er.

****** = tripod
2008-04-24, 09:52
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshoo
Hallo.
Drog längsta strået och måste nu fixa hem ephedra och något annat skit till min studiegrupp. Nu undrar jag var ni föreslår att man köper om man vill undvika klammerier med rättvisan.
Kollar runt på http://lrimport2000.******.com/ men hittar ingen information om hur frakt och betalning sköts, om sakerna som ÄR "helt lagliga" verkligen är det osv. Hjälp en internethandlarn00b, snälla.
Har nordea och nån sorts paynovaskit, men varken visa eller mastercard. Känner mig jävligt vilsen. Annat var det på min tid, när man möttes bakom parkeringshuset

PMa eller svara i tråden, upp till er. Puss på er.

****** = tripod
Om du kollar på olika kunders brev så ser du att dom är från -00 och den sidan brukar ibland tas upp som skämt eftersom dom hade samma namn som en annan populär sida LL hade.
Ehedra är klassat som hälsofarligt nu men brukar gå att beställa hem endå ...Elefanten kanske kan va ett alternativ för dig då dom fått in Supercaps och är pålitliga.
2008-04-24, 10:14
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
hur funkar prylshoppen? gröna?
2008-04-24, 19:42
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPåsfågel
hur funkar prylshoppen? gröna?

Det beror nog på vad du är ute efter!? Jag har testat ZoHai och Kratom Bali därifrån och det funkade inte! (på mej iaf)

Nu har dom fått in spice och de värkar iaf lovande! Snabb leveranstid också!
2008-04-24, 20:06
Medlem
TheBoots avatar
Någon som kan gröna 7****s.com?
2008-04-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Någon som kan gröna 7****s.com?

Ja de har alltid varit gröna. Jag har dock aldrig beställt själv, bara hört från andra som gjort det.
Jag skulle dock inte beställa för flera tusen i det här läget med tanke på deras problem, mycket litar jag inte på dem.
2008-04-24, 21:58
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
Ja de har alltid varit gröna. Jag har dock aldrig beställt själv, bara hört från andra som gjort det.
Jag skulle dock inte beställa för flera tusen i det här läget med tanke på deras problem, mycket litar jag inte på dem.

Okej tackar. Ska lägga in en beställning imorgon. Säger till när/om jag fått det senare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in