2009-01-15, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Du har testat st*****s DPT alltså? Det har tidigare rapporterats om att det luktade meph vilket är en smula märkligt eftersom de inte ens saluför det. Varför tror du att det var utbankat, vilken dos tog du och hur? Den där spännande analogen verkar de ju aldrig få in...

Det andra stället du nämner har väl lagt ned verksamheten redan?

uhm fick ögon motta lite, men lite över 100-125mg (nasalt) och kände mig konstig, i en timme. stark 2+ alteternativt svag 3+. Första gången sedan i sommras , utanför dxm så tollerans kan det inte vara. så anledning till kanske utbankat va försvag effekt. kan även varit jag och min kompis som skrev den tråden om att det lukta meph, slutade dock lukta någon dag efter det luggit öppet.

Det andra vet jag inte om dom lagt ner men jag fick det hemskickat i alla fall.
Senast redigerad av mindbreaker 2009-01-15 kl. 14:13.
2009-01-15, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mindbreaker
uhm fick ögon motta lite, men lite över 100-125mg (nasalt) och kände mig konstig, i en timme. stark 2+ alteternativt svag 3+. Första gången sedan i sommras , utanför dxm så tollerans kan det inte vara. så anledning till kanske utbankat va försvag effekt. kan även varit jag och min kompis som skrev den tråden om att det lukta meph, slutade dock lukta någon dag efter det luggit öppet.

Det andra vet jag inte om dom lagt ner men jag fick det hemskickat i alla fall.

Om du "kände dig konstig i en timme" av 100+mg DPT nasalt så kan jag säga dig att det inte var DPT, alternativt utbankat in absurdum. För även om det vore utbankat så skulle effekten, om än svag, iaf hålla i sig i mer än 1h.
PS. Snälla, det heter inte luggit utan legat, vad har/hade du för svensklärare egentligen?
2009-01-15, 20:27
Medlem
Rogge-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Om du "kände dig konstig i en timme" av 100+mg DPT nasalt så kan jag säga dig att det inte var DPT, alternativt utbankat in absurdum. För även om det vore utbankat så skulle effekten, om än svag, iaf hålla i sig i mer än 1h.
PS. Snälla, det heter inte luggit utan legat, vad har/hade du för svensklärare egentligen?

Enligt rapporter ska det variera något enormt (mycket mer än vanligt) från person till person, tillfälle till tillfälle hur stark effekt man får av DPT. Därför jag inte riktigt känt för att prova denna substans än då jag lär ta en del för att utebliva effekter är verkligen inte min grej.
Men kan ju va skit han fått, som du skriver.
2009-01-16, 08:37
Medlem
henke1984s avatar
Rc-E är gröna fick mina sampel som betatestare därifrån, åter kommer med info hur substanserna funkar

Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Enligt rapporter ska det variera något enormt (mycket mer än vanligt) från person till person, tillfälle till tillfälle hur stark effekt man får av DPT. Därför jag inte riktigt känt för att prova denna substans än då jag lär ta en del för att utebliva effekter är verkligen inte min grej.
Men kan ju va skit han fått, som du skriver.
2009-01-16, 11:20
Medlem
Citat:

ursäkta.

Smak osv, va exakt som dpt.

Men trippen var svag... dock så va jag inte så "normal" att jag skulle våga gå till affären och förvänta mig att få något handlat (av det jag tänkte)
Men aja därför mitt varnade. Nu får alla andra avgöra om dom ska köpa därifrån.

återkommer om 2 veckor med uppdatering antagligen.
2009-01-16, 13:58
Avslutad
Citat:

Jag och mindbreaker trippade samtidigt av samma DPT, jag körde mindre dos (65mg) men det funkade utmärkt för mig, höll i sig 2-3 timmar. Tror bara mindbreaker var lite klen, eller?

Lite offtopic:
Och dessutom borde du inse att alla inte bemästrar det svenska språket så felfritt och fint som du gör. Hört talas om dyslexi till exempel? Eller hade du för dåliga lärare i skolan?

EDIT: Jag hoppas du förstår att jag driver med dig. Min poäng är att det bara är onödigt och tråkigt om folk ska sitta och rätta stavfel på internet av alla ställen
Senast redigerad av hochas 2009-01-16 kl. 14:00.
2009-01-16, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hochas
Jag och mindbreaker trippade samtidigt av samma DPT, jag körde mindre dos (65mg) men det funkade utmärkt för mig, höll i sig 2-3 timmar. Tror bara mindbreaker var lite klen, eller?

Lite offtopic:
Och dessutom borde du inse att alla inte bemästrar det svenska språket så felfritt och fint som du gör. Hört talas om dyslexi till exempel? Eller hade du för dåliga lärare i skolan?

EDIT: Jag hoppas du förstår att jag driver med dig. Min poäng är att det bara är onödigt och tråkigt om folk ska sitta och rätta stavfel på internet av alla ställen

Så han tog ca dubbla dosen men fick mindre effekt? Låter skumt, men om det är nått som är skumt så är det väll hallucinogener

Jag brukar inte bry mig om stavfel, men det är andra gången jag ser ordet luggit, och har han dyslexi så borde det väll vara fler stavfel?
Det var inga fel på mina lärare, men jag var däremot en dålig elev
2009-01-16, 15:47
Medlem
Darthbongs avatar
unleashed/teazle, har blivit scammers lr ?
för nu när jag skickat pengar till honom så har han slutat skriva tillbaka.

Någon mer som har nån info?
2009-01-16, 15:56
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darthbong
unleashed/teazle, har blivit scammers lr ?
för nu när jag skickat pengar till honom så har han slutat skriva tillbaka.

Någon mer som har nån info?

Unleashed konto blev väl hackat, och på så vis en scam efter att någon annan tog över det? Eller nåt liknande.
2009-01-16, 15:59
Medlem
Darthbongs avatar
Ja, men han fortsatte ju sin verksamhet på andra mail adresser
2009-01-16, 16:51
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darthbong
Ja, men han fortsatte ju sin verksamhet på andra mail adresser

Jo det stämmer. Kommer dock inte ihåg vad den heter nu, men den ska väl vara grön? Har inte testat den själv så kan egentligen inte uttala mig om det.
2009-01-16, 17:03
Medlem
Darthbongs avatar
Ja, men nu verkar han ha dött eller börjat scamma.

Ajja det är väll inget att börja gråta över, får väll försöka få tag på syra
nån annan stans...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in