2008-03-26, 21:44
Bannlyst
Nopp De tror jag inte häller jag ska försöka froga min läkare jag bor i tyskland dom bord fixa de lätt eller jag frogar min privat läkare ännu bättre landsman oxo so de borde fixas..! när ja for mit paket av bzp naturligtvis dom e blosare ja sa de för första början ingen trode mig alla grönade dem de va ja som började me att säga att dom luras lol.

Citat:
Ursprungligen postat av Mysticalguy
Fast... NÅGON snackar i nattmössan. Det skulle enligt analysen vara ~16% PCP och ~10% Bromo i pulvret.

Räknar vi på 1g (1000mg) så innebär det 160mg PCP (1000*0.16) och 100mg Bromo (1000*0.10)

En stor dos Bromo ligger på 1mg, och en stor dos PCP på 10mg.

Flera personer har rapporterat att dom inte upplevt några effekter alls på dessa doser, och säkerligen har många många många trippat på dom här doserna. Effekterna dom upplevt måste, minst sagt, varit väldigt annorlunda jämfört med tidigare trippar på liknande doser DXM... Jag tror helt enkelt inte på den där analysen...
2008-03-26, 21:50
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Vad har personen som postat analysen för anledning att ljuga? Hur vet du att Saker i det där inte motverkar varandra?

Suck...

Om du inbillar dig att man kan kasta i sig 50-60 trippar BrDf och drygt 10 resor PCP på en vanlig dos DXM och att allt sedan neutraliseras i kroppen så visst.

Men så trasig i skallen är du väl ändå inte?

F ö, var inte så naiv. Det finns ett otal anledningar att ljuga, varför ska man öht tro på resulatet när han inte ens har skrivit ut rätt namn på den som har undertecknat, det gör det omöjligt att kontrollera uppgifterna.
Senast redigerad av Nicanor 2008-03-26 kl. 21:54.
2008-03-26, 23:05
Medlem
Citat:
Vad har personen som postat analysen för anledning att ljuga?
Inte vet jag, en sak som jag däremot vet är att det kryllar av troll på internet, Flashback är inget undantag. Snarare tvärtom.
Citat:
Hur vet du att Saker i det där inte motverkar varandra?
Se Nicators svar...
2008-03-27, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Suck...

Om du inbillar dig att man kan kasta i sig 50-60 trippar BrDf och drygt 10 resor PCP på en vanlig dos DXM och att allt sedan neutraliseras i kroppen så visst.

Men så trasig i skallen är du väl ändå inte?

F ö, var inte så naiv. Det finns ett otal anledningar att ljuga, varför ska man öht tro på resulatet när han inte ens har skrivit ut rätt namn på den som har undertecknat, det gör det omöjligt att kontrollera uppgifterna.

Jag vet att det låter helt absurt, men om personen nu skulle vara ett troll så känns det lite "overkill".

"Äh, men jag slänger väl i lite bromodragonfly, lite pcp.. hm.. vad mer... Lite förtjockningsmedel. Det här kommer flashback svälja.."
2008-03-27, 00:52
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Jag vet att det låter helt absurt, men om personen nu skulle vara ett troll så känns det lite "overkill".

"Äh, men jag slänger väl i lite bromodragonfly, lite pcp.. hm.. vad mer... Lite förtjockningsmedel. Det här kommer flashback svälja.."

Det var uppenbarligen några som svalde Mr John Does labbresultat.

Jag hade nog svalt BrDf påståendet om det hade stått 0.0096& eller liknande. Framförallt hade jag nog kunnat tro på det där om det var andra produkter ur bzp-a2s sortiment med i labbresultatet.

Ja du, det var en jävla lista på ingredienser han hade knåpat ihop, snacka om häxa.
2008-03-28, 02:29
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
hittade en mail leverantör på ett amerikanskt forum som säljer MDMA kristaller ifrån storbrittanien, MagicM .. någon som har erfarenhet av dessa? gröna?

need feedback =)

funderar på att klämma iväg en beställning, mdma är ju as nice

verkar förresten som dessa var gröna precis som jag misstänkte.. min polare fick sitt paket imorse.. han beställde den 21e
2008-03-28, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
verkar förresten som dessa var gröna precis som jag misstänkte.. min polare fick sitt paket imorse.. han beställde den 21e

Frågan är bara om det är MDMA eller inte.
2008-03-28, 09:09
Medlem
Det är rätt vanligt med mail-langare i USA nuförtiden och oftast är det bra priser och bra produkter!

Analysen på DXM tror jag inte för fem öre på. Om den var sann skulle vi ha sett betydligt fler dödsfall och urspårningar. Fult att försöka lura folk sådär. Hoppas vi får fram en riktig analys så att vi kan få en förklaring till läget!
2008-03-28, 19:56
Medlem
muxxor918s avatar
Har en liten fråga här som gäller tullen

Säg att man får 1g mdma skickat från England hur stor är risken att tullen tar det?
Är risken nästan obefintlig eller bör man tänka efter en extra gång innan?

Tack på förhand

//MuxX
2008-03-28, 20:07
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Har en liten fråga här som gäller tullen

Säg att man får 1g mdma skickat från England hur stor är risken att tullen tar det?
Är risken nästan obefintlig eller bör man tänka efter en extra gång innan?

Tack på förhand

//MuxX

Tänk lite extra och hoppas på det bästa.
2008-03-28, 20:19
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Tänk lite extra och hoppas på det bästa.

Ok men har dom hundar som sitter och nosar på breven eller kan dom enns känna av mdma? föresten antar jag att dom bara tar stickprov(?) men det är väll mest från holland och kanada eller?

//MuxX
2008-03-28, 20:28
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Ok men har dom hundar som sitter och nosar på breven eller kan dom enns känna av mdma? föresten antar jag att dom bara tar stickprov(?) men det är väll mest från holland och kanada eller?

//MuxX

Ingen aning, det finns en massa trådar om tullens arbetsmetoder men det intresserar mig måttligt. Jag skulle ta risken om jag kände till en grön kran som sålde rent MDMA till hyfsat pris. Det värsta som kan hända är ju att det inte kommer fram, du lär ju knappast torska för brottet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in