Om det finns så tror jag inte att någon ger ut adressen. tyvärr.
Hursomhelst, ska köpa peruvian torch frön och plantera, finns det någon inrikes shop eller ska jag beställa från elefanten? Eller ska jag köra någon annan kaktus? peyote var så jävla ful så den vill jag inte odla.
Peyote tar mycket lång tid att växa om du ska trippa. Flera år...
Peyote tar mycket lång tid att växa om du ska trippa. Flera år...
Jag sa ju att jag INTE ska köpa peyote för att den är så ful. Och det är klart att det tar flera år. ville jag trippa nu skulle jag köpa en färdig kaktus.
San pedro är rätt fin tycker jag. Brukar finnas i typ alla vanliga blombutiker och vill man odla från frön är det inte heller svårt att få tag på. Fast den kanske innehåller mindre mums jämfört med Peruvian Torch eller den groteska peyote.
San pedro är rätt fin tycker jag. Brukar finnas i typ alla vanliga blombutiker och vill man odla från frön är det inte heller svårt att få tag på. Fast den kanske innehåller mindre mums jämfört med Peruvian Torch eller den groteska peyote.
Har aldrig hittat san pedro i vanliga blomsterbutiker...
Jag har blivit sugen på att återigen beställa 4-ho dock så verkar prisman nere för mig, Är det tillfälligt eller har folk gått över till någon annan shop? pm uppskattas
Jag försöker genomföra en betalning till prisman men det vägrar fungera. Det står bara "FELAKTIG BANKKONTORSKOD". Jag väljer storbrittanien och bankkontorskoden: 63344185 men det står bara att det är fel Hur ska jag göra? Använder nordea.