2006-09-13, 19:31
Medlem
metyls avatar
Börjar bli riktigt orolig för min beställning från Elefanten! jag beställde i slutet av augusti och inget har kommit Vad kan ha hänt? Jag har fått ett mail som talar om att den är "shipped". Är den här leveranstiden normal?
2006-09-13, 20:03
Medlem
Tog du garanterad frakt ? isånna fall så skickar du bara ett mail till dom och förklarar hur det ligger till så skickar dom ett nytt paket till dej
2006-09-13, 22:53
Medlem
metyls avatar
Jag kommer inte ihåg exakt vilket fraktalternativ jag valde men det var "mellanvarianten", alltså inte den snabbaste. Jag har mailat dem men inte fått något svar. Fan, hoppas inte jag har kastat pengar i sjön!
2006-09-14, 13:08
Bannlyst
Tja.

Vilken är den mest seriösa svenska shopen på nätet smartbar naturensdroger finns säkert fler vilken kan man lita på att sakerna funkar?
2006-09-14, 13:22
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsvarning
Tja.

Vilken är den mest seriösa svenska shopen på nätet smartbar naturensdroger finns säkert fler vilken kan man lita på att sakerna funkar?

Smartbar intygar väl att deras produkter fungerar men säljer inga kemikalier, alltså endast naturprodukter och har ett väldigt begränsat samt dyrt sortiment... Om du läser på lite innan du beställer kan du hitta fungerande preparat i alla butiker och med denna förutsättning rekommenderar jag antingen cyberacid eller naturensdroger.
2006-09-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viiktor
Nej men du kan lägga till mig i listan av dom som aldrig tycks få sitt paket, har gått mer än 4 veckor nu då jag väntat på mina 100 dxm

Fick mina i tisdags
2006-09-15, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WidespreadPanic
Väntar på min andra beställning från elefanten nu, den förra kom fram utan problem. Statusen på ordern blev idag "Shipped", så den bör ju vara på flykt nu.. sa till min mossa att det snart skulle komma ett paket till mig med lite datorprylar (typ en diskett och några papper, hon är inte så haj på datorer så det är lugnt ). Men när hon frågade var paketet skickades från sa jag Amsterdam, vilket ju stämmer, varpå hon sa: "åh, då kommer det inte på några dagar, tullen öppnar alla paket från Amsterdam och kollar vad dom innehåller innan dom skickas vidare".. detta gjorde ju självklart mig lite skrajj. Nu är frågan, OM så skulle vara fallet, vad kan jag vänta ska hända? och, hur stor är egentligen risken att detta ska hända? Är det inte helt enkelt så att de låter hundar sniffa över posten, och reagerar dom inte så skickas det vidare? Är det någon som har erfarenhet av denna sortens problem?

Citerar mig själv här ovan eftersom att detta är passé, fick min order idag.. eller ja, igår eftersom klockan är över tolv.
2006-09-15, 02:17
Medlem
Boofs avatar
Funderar på att skicka en liten beställning till azarius.net. Någon som har erferenhet från denna sida? Kommer paketen fram och hur är det med kundsupport?
2006-09-17, 17:53
Medlem
m96mafrs avatar
Webshop

http://www.mindfuel.co.nz/
Erfarenheter?
2006-09-17, 17:54
Medlem
m96mafrs avatar
Se ovan

Benzyl-l-Piperazine 200mg
Den produkten skickas ej till Sverige. Varför?
(Svar: Därför att jag vill ha den...)
2006-09-17, 18:54
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Benzyl-l-Piperazine 200mg
Den produkten skickas ej till Sverige. Varför?
(Svar: Därför att jag vill ha den...)

Därför att bzp är olagligt i sverige
2006-09-17, 18:58
Medlem
m96mafrs avatar
Joll

Vilket joll. Ingenting får man stoppa i sig. Inte ngt som funkar iaf.
Eftersom dom inte levererar till Sverige måste väl min länk betraktas som tillåten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in