2006-09-24, 01:13
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Bt....hur många sidor äger läderlasse? de e väll CA o naturensdroger?

Det var någon som lade upp en länk till en intevju med honom. Då snackade han om att han hade nån sida som heter synd.nu om jag minns rätt, och någon sida till.
2006-09-24, 20:18
Medlem
Nagaxs avatar
Hmm, jag är inte en sån knarkare så jag vill köpa hem 100 rus DXM typ.. Ska kolla på Bromo och Lsa.
2006-09-24, 20:23
Medlem
m96mafrs avatar
Vad funkar

Vad jag har förstått är det LSA, bromo och DXM som funkar ok av dom lagliga preparaten som Läderlasse säljer. Hur skulle ni gradera dom samt gammal hederlig sprit på en skala 1-10?
2006-09-25, 10:02
Medlem
Gustavkukens avatar
När man beställer från t ex elefanten eller läderlasse, finns det någon risk för att morsan eller farsan misstänker någonting ifall de hittar paketet/postförskottslappen? Vilken fraktmetod gäller när man beställer för över 99 Euro och får free shipping?

Hur sköts betalningar?

Tack på förhand
2006-09-25, 13:15
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Bt....hur många sidor äger läderlasse? de e väll CA o naturensdroger?

Fast är ND fortfarande hans?

Citat:
OBS!
Nytt kontonummer!

Vårt gamla kontonummer gäller inte längre, vänligen använd nedan kontoinformation för betalning av din order:

Kontoinformation:

Konto innehavare: Chum Phae Import & Export

Kontonummer: 20 89 44-9 (plusgirot)

Bank: Nordea

Fast iofs så är det säkert ett av hans lilla trix för att försöka dölja att det är hans sida, det är ju samma kontouppgifter som uppges på rimonabant, och det var i vart fall hans förut..

Sen har ju lasse startat och lagt ner en uppsjö med shoppar, bl a knark.nu
Och för inte så länge sen var det nån som länklade till en ny rippoff på ND fast i ModerNatur-stuket..

Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Ingen som köpt just Blue Mystic 6? Har förövrigt sett någon dokumentär då dem lyckats få en intervju med läderlasse ang. sidorna, han såg ut som en slickad pimp typ och vägrade svara på det mesta.
Testade det när det var nytt(då de bara fanns i 10mg-tabbar) och snortade det och fick en behaglig effekt av det, tyvärr var det ju inte så värst stakt ändå, så 350 spänn var det inte värt, men tror jag kommer dra den uppdaterade versionen någon gång kanske..
Och de som tog oralt kände inte av den något..såvida jag inte missminner mig
2006-09-25, 14:21
Medlem
Nagaxs avatar
ok tack, tror inte jag chansar på den då.
2006-09-25, 15:56
Medlem
Gustavkukens avatar
När man beställer från t ex elefanten eller läderlasse, finns det någon risk för att morsan eller farsan (eller någon annan familjemedlem för den delen, för oss som bor hemma) misstänker någonting ifall de hittar paketet/postförskottslappen? Vilken fraktmetod gäller när man beställer för över 99 Euro och får free shipping?

Hur sköts betalningar egentligen?

Tack på förhand
2006-09-25, 22:26
Medlem
Grrrinds avatar
Såg att de flesta betalar via bank till Elefanten. Finns det nån anledning att göra de istället för att använda visakort, eller är de så enkelt att folk saknar visa?
2006-09-26, 17:43
Medlem
Gustavkukens avatar
Hur är det med tullen ifall man tjackar från t ex elefanten? Stor risk för att bli snodd på prylarna? Och vad för fraktmetod gäller när man kör på "free shipping"?
2006-09-26, 20:38
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Hur är det med tullen ifall man tjackar från t ex elefanten? Stor risk för att bli snodd på prylarna? Och vad för fraktmetod gäller när man kör på "free shipping"?

Risken att åka dit i tullen bedömmer jag personligen som väldigt, väldigt liten.

När du får free shipping är den "normala" frakten, ingen express med andra ord. Vill du ha express så får du maila och säga till om det, det kostar extra.
2006-09-26, 23:09
Medlem
Gustavkukens avatar
felpost
2006-09-27, 15:44
Medlem
Gustavkukens avatar
Nu har jag beställt 10 G copelandia. Det stod att svampen skulle komma om 2-5 dagar, men de skickar det väl inte försen jag har satt in pengarna, eller?

Och hur vet jag vad mitt ordernummer är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in