2008-02-20, 19:27
Medlem
Hur gör ni som fortfarande bor hemma? Vad säger ni att breven alt. paketen innehåller?

Mina föräldrar är nämligen inte så liberala när det kommer till droger. Jag har försökt ändra deras tankegång med lite sublima meningar, men det verkar inte fungerat.
2008-02-20, 19:51
Medlem
tetrominos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Hur gör ni som fortfarande bor hemma? Vad säger ni att breven alt. paketen innehåller?

Mina föräldrar är nämligen inte så liberala när det kommer till droger. Jag har försökt ändra deras tankegång med lite sublima meningar, men det verkar inte fungerat.

Bestället när ingen är hemma under en längre period vilket händer sällan, men när det väl inträffar är det nästan bulkmängder som införskaffas.
Så mitt köpande är annat än sporadiskt.

Annars har en kamrat en egen lägenhet i en närliggande förort till vilken jag brukar beställa diverse lagliga substanser, han har ingenting emot det.
2008-02-20, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tetromino
Bestället när ingen är hemma under en längre period vilket händer sällan, men när det väl inträffar är det nästan bulkmängder som införskaffas.
Så mitt köpande är annat än sporadiskt.

Annars har en kamrat en egen lägenhet i en närliggande förort till vilken jag brukar beställa diverse lagliga substanser, han har ingenting emot det.

Det där andra kanske man skulle våga utföra. Tack för tipset

Edit: Ehm.. Är det jag som är blind, eller finns det ingen information om vilket betalningsätt som används på t***aminer.se?

Är det direktinbetalning till ett kontonummer?
Senast redigerad av -198 2008-02-20 kl. 20:11.
2008-02-20, 20:24
Medlem
cpblommans avatar
Citat:

Edit: Ehm.. Är det jag som är blind, eller finns det ingen information om vilket betalningsätt som används på t***aminer.se?

Ja, så var det när jag beställde iaf. Jag gjorde beställningen, fick sedan ett mail med betalningsanvisningar. Bara till att föra över pengar till ett konto.
2008-02-20, 20:31
Medlem
Energis avatar
Citat:

Är det något du undrar över så kan du ju alltid adda msn-supporten. info@tryptaminer.se

Får man fråga vad du hade tänkt att beställa?
2008-02-20, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Är det något du undrar över så kan du ju alltid adda msn-supporten. info@tryptaminer.se

Får man fråga vad du hade tänkt att beställa?

Tack för adressen

Just nu är jag lite osäker. 4-HO-MET finns det väldigt lite information om men verkar mest intressant pga. detta: "4-HO-MET produces psilocin-like distortion of color, sound, and form." - Wikipedia

När det gäller 5-MeO-DIPT så vart jag lite fundersam över det här: "5-MeO-DIPT has been illegal in ... Sweden since October 2004 .." - Wikipedia (Har inte kollat upp om det är sant dock)

DIPT hade, vad jag läst mig till, bara sk. ljudhallucinationer. Vilket inte låter lika intressant som någon av de ovanstående.

Dock så är den huvudsakliga anledningen för mig inte att få en visuell upplevelse, utan snarare en upplevelse inåt. Det undermedvetna och sånt där.

Vad tycker ni att en hallucinogen/drog-oskuld ska ta?
2008-02-20, 22:16
Bannlyst
Citat:
Tack för adressen

Just nu är jag lite osäker. 4-HO-MET finns det väldigt lite information om men verkar mest intressant pga. detta: "4-HO-MET produces psilocin-like distortion of color, sound, and form." - Wikipedia

När det gäller 5-MeO-DIPT så vart jag lite fundersam över det här: "5-MeO-DIPT has been illegal in ... Sweden since October 2004 .." - Wikipedia (Har inte kollat upp om det är sant dock)

DIPT hade, vad jag läst mig till, bara sk. ljudhallucinationer. Vilket inte låter lika intressant som någon av de ovanstående.

Dock så är den huvudsakliga anledningen för mig inte att få en visuell upplevelse, utan snarare en upplevelse inåt. Det undermedvetna och sånt där.

Shooo jag va 15 bast vid den tiden jag tog Peyote runda mäktiga kaktusen haha iaf de va niceeee de va ju starkt lixom va första hallucinogen och trippa mina balls i 2 dagar morsan undra varför jag sog so sliten ut HAHAHA.
BTW palla bli BANNAD VAR 15 bast nu e ja 19 de va bra tag sedan palla bli bannad.

MVH
2008-02-20, 22:25
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamanic
Shooo jag va 15 bast vid den tiden jag tog Peyote runda mäktiga kaktusen haha iaf de va niceeee de va ju starkt lixom va första hallucinogen och trippa mina balls i 2 dagar morsan undra varför jag sog so sliten ut HAHAHA.
BTW palla bli BANNAD VAR 15 bast nu e ja 19 de va bra tag sedan palla bli bannad.

MVH

Jag tror du fortfarande är 15.

Men till -198.
Jag tycker du ska köra på 4-ho-met. Ta en liten dos ca 25-30 mg eller något. Jag förstår hur du menar med upplevelse inåt. Jag har varit rätt klar i skallen på 4-ho-met. Men vem vet. Det kanske funkar med rätt setting.

DIPT skulle ju bara vara ljudhallucinationer och det verkar inget vidare.

5-Meo-MiPT verkar också skit om man läser i den här tråden.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=577322&page=3
2008-02-20, 23:08
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Tack för adressen

Det är 5-meo-mipt som finns på sidan. Det är inte olagligt. Kan meddela att det fungerar bra och ger hallucinationer såväl som mindfuck (för mig i alla fall).
2008-02-20, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamanic
haha jag kan bara skratta ot dig B*G icon mannen vogar du inte träffas eller? bara sitta framför datan och leka farlig? aww fuck när växxer folk upp po flashback som holler po so hära bakom datorn. de sorgligt

"lol, internets"

Energi har coolast avatar!

"where can you see lions?
only in kenya
come to kenya we've got lions
where can you see tigers?
only in kenya
got lions and tigers only in kenya"

Till Energi:

Hur kommer "paketen"? Är det ett vanligt kuvert? Är det skrivet för hand på framsidan? Tänkte att man kunde skylla på reklam ifall föräldrarna ser brevet.
Hade kunnat fråga det här på MSN-supporten, men den verkar inte vara igång såhär sent

Tack för alla svar!

Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Det är 5-meo-mipt som finns på sidan. Det är inte olagligt. Kan meddela att det fungerar bra och ger hallucinationer såväl som mindfuck (för mig i alla fall).

Ah! Ser man på! Jag har läst fel på "MIPT" och "DIPT". Attans.
Senast redigerad av -198 2008-02-21 kl. 00:02.
2008-02-21, 00:05
Bannlyst
Citat:
"lol, internets"

Energi har coolast avatar!

only in kenya
only in kenya

Till Energi:

Hur kommer "paketen"? Är det ett vanligt kuvert? Är det skrivet för hand på framsidan? Tänkte att man kunde skylla på reklam ifall föräldrarna ser brevet.
Hade kunnat fråga det här på MSN-supporten, men den verkar inte vara igång såhär sent

Tack för alla svar!

Ah! Ser man på! Jag har läst fel på "MIPT" och "DIPT". Attans.
Nu har jag visserligen inte beställt från just där du ska beställa från. Men det brukar aldrig stå vad det är i brevet. Man får ett vanligt brev, där det är skrivet ditt namn och adress och postnummer osv. Handskrivet. Så det ser inte ut som något företagsbrev, utan ser ut som ett privatbrev.

Såg att du frågade Energi bara... Men du får mitt svar också, men jag har inte beställt från där ska beställa ifrån så mitt svar kan väl ses som ganska irrelevant för dig
Senast redigerad av W-Zink 2008-02-21 kl. 00:08.
2008-02-21, 00:06
Medlem
Energis avatar
Citat:
only in kenya
only in kenya

Till Energi:

Haha. Gött att folk ser vart min avatar kommer ifrån.

Tror inte det var handskrivet. Är rätt så säker.
Det är ett helt vanligt brev som kommer. I brevet så är det ett vikt a4 papper som påsarna ligger i. Riktigt diskret med andra ord.
Senast redigerad av Energi 2008-02-21 kl. 00:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in