Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Energi:
Har du prövat på 4-HO-MET? Isf skulle du kunna ge en kort tripprapport kanske på substansen? Är sugen på att beställa denna då jag är intresserad av hallucinogener men endast provat på svamp, och LSD är inte ens att tala om hur torrt det är.
Ja du. Har bara prövat svamp och dxm så har inte så mycket att jämföra med. Skulle kunna säga att det är lite som svamp i stora drag, fast med mindre mindfucks och mer hallucinationer. Inte så mycket bodyload heller.
Sen är det lite knepigt. Första gången så tog jag 25mg och blev rätt borta i skallen. Kunde inte föra en normal konversation utan glömde mer eller mindre bort vad vi snackade om hela tiden. Fast då var det inte så mycket hallucinationer.
När jag prövade ca 50-60mg däremot så var det tvärt om. Nästan helt klar i skallen fast med en jävla massa hallucinationer. Verkligen allt i hela rummet rörde på sig och det var en massa färger överallt. Tror ingen skulle märkt om jag var påverkad då.
Det jag tycker är dåligt med 4-ho-met, är att man inte kan sova efter allt har lagt sig. Riktigt jobbigt när man är trött och verkligen bara vill sova och så går det bara inte. Men förutom det så är det här en av mina favoriter just nu.