2008-02-21, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Haha. Gött att folk ser vart min avatar kommer ifrån.

Tror inte det var handskrivet. Är rätt så säker.
Det är ett helt vanligt brev som kommer. I brevet så är det ett vikt a4 papper som påsarna ligger i. Riktigt diskret med andra ord.

Bra, då kan man som sagt skylla på reklam ifall att dom ser brevet.
Tack, återigen!

Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Nu har jag visserligen inte beställt från just där du ska beställa från. Men det brukar aldrig stå vad det är i brevet. Man får ett vanligt brev, där det är skrivet ditt namn och adress och postnummer osv. Handskrivet. Så det ser inte ut som något företagsbrev, utan ser ut som ett privatbrev.

Såg att du frågade Energi bara... Men du får mitt svar också, men jag har inte beställt från där ska beställa ifrån så mitt svar kan väl ses som ganska irrelevant för dig

Jag ställde inte frågan specifikt till Energi, men eftersom vi hade en "on-going discussion" så tyckte jag att det va bra att peka frågan mot honom.
2008-02-21, 09:39
Bannlyst
bZp.a2.info

Tja

är det nogon som har fott sitt paket fron bZp.a2.info? dom e so jävla sega po svara po mail pundar jävlar so ett moste att man skriver doligt om dem.
2008-02-21, 13:27
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Energi:
Har du prövat på 4-HO-MET? Isf skulle du kunna ge en kort tripprapport kanske på substansen? Är sugen på att beställa denna då jag är intresserad av hallucinogener men endast provat på svamp, och LSD är inte ens att tala om hur torrt det är.

Ja du. Har bara prövat svamp och dxm så har inte så mycket att jämföra med. Skulle kunna säga att det är lite som svamp i stora drag, fast med mindre mindfucks och mer hallucinationer. Inte så mycket bodyload heller.

Sen är det lite knepigt. Första gången så tog jag 25mg och blev rätt borta i skallen. Kunde inte föra en normal konversation utan glömde mer eller mindre bort vad vi snackade om hela tiden. Fast då var det inte så mycket hallucinationer.

När jag prövade ca 50-60mg däremot så var det tvärt om. Nästan helt klar i skallen fast med en jävla massa hallucinationer. Verkligen allt i hela rummet rörde på sig och det var en massa färger överallt. Tror ingen skulle märkt om jag var påverkad då.

Det jag tycker är dåligt med 4-ho-met, är att man inte kan sova efter allt har lagt sig. Riktigt jobbigt när man är trött och verkligen bara vill sova och så går det bara inte. Men förutom det så är det här en av mina favoriter just nu.
2008-02-21, 15:13
Medlem
Energis avatar
Citat:
Energi, hur var det med Eufori på 4-HO-MET? Tog du det tillsammans med någon annan och isf uppkom det skrattattacker eller något annat roligt? Mest intresserad av att veta dem sociala egenskaperna som substansen har eftersom jag väldigt sällan trippar själv.

Har mest trippat tillsammans med en kompis och det fungerar bra. Eufori och skrattattacker fick vi. Inte överdrivet med skrattattacker men det kom lite då och då.

Men efteråt så blev ialla fall jag väldigt nerstämd. Nästan lite sur.
Fast det kan bero på att jag trippade tillsammans med världens jävla tjötröv så jag blev lite trött på han i slutet.
2008-02-21, 17:22
Medlem
bIZongs avatar
Ge fan i att käfta nu allesammans. Om någon är en idiot låt hen vara idiot ifred och börja inte spamma inlägg hit och dit som bara är fylda med skit. Sånt kan ni ta i pm mellan varandra. /mod
2008-02-22, 11:01
Medlem
Serdumånens avatar
:(

Mycket hat mot BZP, inget dxm, sidan nere.
En tråkig helg
Blir att köpa 4-ho-m istället, tar inte 3 veckor och funkar bra som fan
2008-02-22, 11:50
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serdumånen
Mycket hat mot BZP, inget dxm, sidan nere.
En tråkig helg
Blir att köpa 4-ho-m istället, tar inte 3 veckor och funkar bra som fan
Annars har väl SD inne DXM men dom kanske är dyrare?
2008-02-22, 12:33
Bannlyst
De kan inte göra de jag kommer anmälan dom för dom driver ett företag!
Vafan holler de po med?!
2008-02-22, 13:03
Bannlyst
Smartdrugs

Är det nogon som har beställt ifron Smartdrugs? och fott sitt paket inget skit snack att dom är grönade som BZP.A2.INFO för Sidan är nere och dom har inte skickat mitt paket po 3.5 Veckor!!! är det nogon som 100% här fott sitt paket ifron dem i sonna fall for jag beställa igen jag hade beställt 20gram men de gick up i rök! tack vare BZP.a2.info
2008-02-22, 18:08
Medlem
Citat:
haha

Vart beställde du ifrån?

Bzp-sidan. Hoppas att grejerna kommer, om mailet stämmer
borde de vara här imorgon. Annars skrattar jag åt min egen
dumhet, och hoppas på bättre lycka nästa gång.

Ha en trevlig fredagkväll, gott folk!
2008-02-22, 18:10
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medioker

Postleverans på lördag/söndag? Skulle inte tro det tyvärr. Du får nog vänta tills måndag minst.

Se till att skriva i tråden när du har fått varorna så att folk vet vare sig man kan lita på dem eller inte.

Det är fredag och kvällen innehåller Hoffman Millenium blotters samt trevligt sällskap i ett trippvänligt hus. Hoppas att andra kommer få det lika trevligt ikväll
2008-02-22, 18:26
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medioker

Om de skickade mail om att den hade skickats (som de gjorde till mig igår) så bör det komma på Måndag. Alla verkar väldigt hetsiga här i tråden... tror nog att sakerna kommer som sig bör. Fast å andra sidan vad vet jag och då skrattar jag med att andra blev mer lurade än jag. =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in