2007-11-02, 23:21
Medlem
klisssters avatar
Hallo. Någon som kan rekommendera en bra sida som säljer bongar till bra pris? Gärna stort sortiment.. tack tack
2007-11-02, 23:34
Medlem
chaqs avatar
tjenna..

nån som vet om elefants är ett säkert ställe å köpa svamp på?
min polare säger att d e säkrare o hitta nått i sverige istället nån som kan rekommendera nån bra shop?
2007-11-02, 23:56
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaq
tjenna..

nån som vet om elefants är ett säkert ställe å köpa svamp på?
min polare säger att d e säkrare o hitta nått i sverige istället nån som kan rekommendera nån bra shop?

Elefaten är mycket bra.. Rekommenderar starkt.
2007-11-03, 10:23
Medlem
chaqs avatar
både ja o min polare bor fortf hemma, nån som vet om föräldrar kan fatta vad vi beställer om de kollar på AVI'et? hur kan man annars göra??
2007-11-03, 10:36
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaq
både ja o min polare bor fortf hemma, nån som vet om föräldrar kan fatta vad vi beställer om de kollar på AVI'et? hur kan man annars göra??

De flesta internetshoppar är väldigt diskreta, så om ni inte köper från nåt ställe ingen har hört talats om så ska det vara lugnt.
2007-11-05, 22:44
Medlem
muxxor918s avatar
Tjena, har glömt adressen till hemsidan r***rs-h***en ett pm med adressen skulle v snällt

Tack på förhand

//Muxxor
2007-11-06, 12:28
Medlem
Fula Gubbens avatar
Ny leverans från Pellefant anlände snabbt och utan problem. Två sorters svamp, men vad är vad? Den ena är märkt med en grön prick.

"The only evil that associates itself with the mushroom is taking it... but taking too little."
- Terence

- F.G
2007-11-06, 15:06
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Ny leverans från Pellefant anlände snabbt och utan problem. Två sorters svamp, men vad är vad? Den ena är märkt med en grön prick.

"The only evil that associates itself with the mushroom is taking it... but taking too little."
- Terence

- F.G

Vet du inte vad du har beställt eller?

Om det är cubbar kan det egentligen vara sak samma. Copelandia och Tampanensis ser så pass annorlunda ut än övriga så de är lätta att identifiera i vilket fall. Du vill inte öppna påsarna och se efter?
2007-11-06, 15:28
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Vet du inte vad du har beställt eller?

Om det är cubbar kan det egentligen vara sak samma. Copelandia och Tampanensis ser så pass annorlunda ut än övriga så de är lätta att identifiera i vilket fall. Du vill inte öppna påsarna och se efter?

Nej, de går in oöppnade i frysen för framtida bruk. Jag vet vad jag beställt, men jag vet inte vilken som är vilken, och åtminstone en medlem av detta forum säger sig kunna färg-kodningen utantill . Måste märka påsarna nu, för när det blir dags att svampa ned mig kommer jag ha glömt vad jag en gång beställde.

Bägge är i och för sig cubensis, så det spelar i praktiken ingen större roll, men det är roligt att inbilla sig att de från Ecuador har en annan effekt än de från Mexico osv... ungefär som man kan inbilla sig att olika LSD-blotters har olika effekt, beroende på vilken design de har... typiskt flummar-nöje.

- F.G
2007-11-06, 15:37
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Nej, de går in oöppnade i frysen för framtida bruk. Jag vet vad jag beställt, men jag vet inte vilken som är vilken, och åtminstone en medlem av detta forum säger sig kunna färg-kodningen utantill . Måste märka påsarna nu, för när det blir dags att svampa ned mig kommer jag ha glömt vad jag en gång beställde.

Bägge är i och för sig cubensis, så det spelar i praktiken ingen större roll, men det är roligt att inbilla sig att de från Ecuador har en annan effekt än de från Mexico osv... ungefär som man kan inbilla sig att olika LSD-blotters har olika effekt, beroende på vilken design de har... typiskt flummar-nöje.

- F.G

Haha ok.

-Hmm de här mickey mouse lapparna ger ett mer vällustigt men kontrollerat rus än än de med Björn Borg motiv tycker jag.

-Ja, själv föredrar jag papprena med solrosor som alltid erbjuder mig resor med purpurfärgade mönster.
2007-11-06, 15:58
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Haha ok.

-Hmm de här mickey mouse lapparna ger ett mer vällustigt men kontrollerat rus än än de med Björn Borg motiv tycker jag.

Så kan det låta... minns att vi trippade med blotters där varje lapp hade en egen Disney-figur... jag fick Bror Duktig, så det blev en Bror Duktig-tripp, där jag förmanade de andra flummarna att ta tag i sina liv, städa upp på golvet, osv... fast efter någon timme blev det mer som en vanlig syra-tripp i alla fall

- F.G
2007-11-06, 16:10
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Så kan det låta... minns att vi trippade med blotters där varje lapp hade en egen Disney-figur... jag fick Bror Duktig, så det blev en Bror Duktig-tripp, där jag förmanade de andra flummarna att ta tag i sina liv, städa upp på golvet, osv... fast efter någon timme blev det mer som en vanlig syra-tripp i alla fall

- F.G

Fantastiskt kul. Trist att behöva slänga i sig en Pluto bara.

F ö städar jag nästan alltid när jag trippar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in