2008-05-04, 14:03
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senocs
Någon som vet om ss har 4-HO-MET på lager?
Står att dom förväntade sig att få in det den 2 maj.

Hade förra måndagen iaf.
2008-05-04, 17:39
Bannlyst
Citat:
Lättast måste vara att skirva ett mail till dom, inte säkert att dom svarar men då får du ju iallafall ett svar du borde kunna lita på.

Om du skriver något mail och får svar kan du ju posta det i tråden så andra (jag ) vet.
2008-05-04, 18:56
Medlem
N2O/THCs avatar
Är det fortfarande ingen som kan gröna r*drugs.com? Är sugen på att beställa en större order DXM därifrån, men vill ju helst inte bli lurad...
2008-05-04, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Är det fortfarande ingen som kan gröna r*drugs.com? Är sugen på att beställa en större order DXM därifrån, men vill ju helst inte bli lurad...
Ja undrar också, fanns ju lite intressanta saker.
2008-05-04, 20:06
Medlem
Som sagt enligt medlemmar på stängt vendor-forum är det en scam, vilket ju allt annat ockås tyder på. Ser helt enkelt lite för bra ut. Allt de säljer finns ju dessutom till lika bra (oftast bättre) pris på andra välbekanta shoppar.
2008-05-04, 20:18
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Ja undrar också, fanns ju lite intressanta saker.

Jo, precis.

Och det är ju inte speciellt dyrt heller. Sidan verkar ju ganska seriös och de har en del produkter som är på väg in. Hade de varit scammers hade de väl inte sagt att de har produkter på väg in, utan försökt blåsa folk på dem också?
2008-05-04, 20:21
Medlem
Haha ja eller så sätter man upp en sida som ser seriös ut för att folk lättare ska gå på blåsningen?

Återigen, enligt folk på ett av de större stängda vendor-forumen som testat är det en scam. Men om ni vill slänga pengar i sjön så är det lugnt för mig, kom inte och gnäll efteråt bara. Och hittar ingenting på sidan som inte går att få tag på BILLIGARE på de redan grönade shopparna som finns.
2008-05-04, 21:18
Medlem
Någon som vet om "welove" är gröna? De har exakt samma priser och produkter som "happy".
2008-05-04, 22:42
Medlem
Ska försöka sätta in pengar på ss bankkonot, men det krånglar, min internetbank vägrar att acceptera hans banknummer.

Det funkade därimot att lägga till han som utlandsbetalning,
är jag tvungen att betala Eu avgiften om jag betalar via utlandsbetalning (konton är igentligen svenskt).

Edit: Upptäckte att det bara kostade 10kr, får ta och testa.
2008-05-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ska försöka sätta in pengar på ss bankkonot, men det krånglar, min internetbank vägrar att acceptera hans banknummer.

Det funkade därimot att lägga till han som utlandsbetalning,
är jag tvungen att betala Eu avgiften om jag betalar via utlandsbetalning (konton är igentligen svenskt).

Edit: Upptäckte att det bara kostade 10kr, får ta och testa.

Varför går du inte till en riktig bank istället?
För några utlandsbetalningar ska inte behövas.
2008-05-05, 05:03
Medlem
Citat:

Jag fick mitt efter två veckor (i tisdags), så de borde ha köpt in nytt nu.
2008-05-05, 14:58
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
Någon som vet om "welove" är gröna? De har exakt samma priser och produkter som "happy".

samma snubbe.. fast allting går via happy numera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in