2008-01-16, 02:23
Medlem
Så det går inte att beställa svamp från az?
2008-01-16, 13:18
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigebo
Jag förstår verkligen inte hur jag hittar till Elefantsidan, hjälp någon??

Varför kan aldrig sluta med ert evinnerliga debila gnällande?

Jag är övertygad om att adressen finns utskriven femtio gånger endast i denna tråd!

Hur förbannat jävla svårt kan det vara att googla fram?

Är det verkligen en bra idé att äta svamp om man är så imbecill? Eller ens fortsätta leva?

www.elephantos.com
2008-01-16, 13:31
Bannlyst
Wow vad nice, pratade med min polare igår
hans paket hade tydligen kommit genom tull från chemlabinc.tk så han fick sitt 2ce

haha ska nog tigga lite av han i helgen haha
2008-01-16, 20:55
Medlem
Vad är frakten på från elefanten?
2008-01-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewsef
Vad är frakten på från elefanten?
Har aldrig beställt men var på väg att göra det härom dagen och tror att det ligger på 5.5 euro, minst. Jag skulle endast beställa sporer vilka tar väldigt lite plats och det kan hända att frakten för t ex svamp är högre. Men å andra sidan får du med ett häftigt klistermärke ifrån elefanten om du beställer nu

EDIT: Förtydligande
Senast redigerad av homosex 2008-01-16 kl. 21:20.
2008-01-16, 21:32
Medlem
Okey tack! Det är väl inte så stor chans att tullen hittar grejerna? Och vad händer ifall dom gör det? Lite frågor jag gärna vill ha svar på

Edit: Ännu en snabb fråga; Vilken betalningsmetod bör man göra med elefanten? Betala kontant på banken till deras banknummer eller föra över från konto? Tacksam för svar!
2008-01-16, 22:01
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewsef
Okey tack! Det är väl inte så stor chans att tullen hittar grejerna? Och vad händer ifall dom gör det? Lite frågor jag gärna vill ha svar på

Edit: Ännu en snabb fråga; Vilken betalningsmetod bör man göra med elefanten? Betala kontant på banken till deras banknummer eller föra över från konto? Tacksam för svar!

Undrar också detta då jag precis lagt en beställning, de säger ju att man både ska uppge namn och ordernummer. Då jag har swedbank så får jag inte plats med båda 2 i meddelandefältet
Hur har ni andra rävar gjort?

Edit: Tror jag håller på att lösa det nu, insåg att det var utlandsbetalning som gällde

Edit igen: Ska man välja EU-betalning eller utlandsbetalning?
Senast redigerad av Fat Lucky SOB 2008-01-16 kl. 22:17.
2008-01-16, 23:39
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat Lucky SOB
Undrar också detta då jag precis lagt en beställning, de säger ju att man både ska uppge namn och ordernummer. Då jag har swedbank så får jag inte plats med båda 2 i meddelandefältet
Hur har ni andra rävar gjort?

Edit: Tror jag håller på att lösa det nu, insåg att det var utlandsbetalning som gällde

Edit igen: Ska man välja EU-betalning eller utlandsbetalning?

Citerar mig själv då det är för sent att editera.. Jag tror att jag löste betalningsdelen iallafall, men är det normalt att nylagda ordrar inte syns på "account history"?

Ledsen att jag spammar tråden, är ganska nojjig.. Är det emot svensk lag att beställa psilocybinsvamp (torkad eller färsk) från utlandet?
2008-01-16, 23:56
Medlem
Eckankars avatar
Citat:
Citerar mig själv då det är för sent att editera.. Jag tror att jag löste betalningsdelen iallafall, men är det normalt att nylagda ordrar inte syns på "account history"?

Ledsen att jag spammar tråden, är ganska nojjig.. Är det emot svensk lag att beställa psilocybinsvamp (torkad eller färsk) från utlandet?

Svamp som innehåller psilocybin är narkotikaklassad ja.
2008-01-17, 01:44
Medlem
in_colds avatar
Citat:

Ja det är olagligt, men det är åxå olagligt att gå mot röd gubbe
2008-01-17, 02:14
Medlem
drgreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in_cold
Ja det är olagligt, men det är åxå olagligt att gå mot röd gubbe
Jag tror risken för ens liv och hälsa är större när man gör det med
2008-01-17, 02:18
Medlem
in_colds avatar
utan tvekan skulle jag vilja säga!